اعلام زمان مجدد برای ثبت نام مسکن ملی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سامانه نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام تمامی گروه‌ها از جمله مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن باز است.
نهضت ملی مسکن در تهران
به گزارش دلتا مگ به نقل از اقتصاد آنلاین، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مهلت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی متقاضیان واجد شرایط تا پایان اسفندماه خواهد بود که بر اساس آن سامانه نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام تمامی گروه‌ها از جمله مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن باز است.
بعد از چند ماهی که فرصت برای نام‌نویسی به متقاضیان مسکن داده شد، تمامی متقاضیان واقعی و مایل به مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن فرصت ثبت‌نام را یافتند.

ثبت‌نام تا ۲۹ اسفند در طرح نهضت ملی مسکن تداوم دارد و بعد از آن تحلیل و پالایش اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام شده، تکمیل و نهایی می‌شود.

گفته می‌شود برای ساخت 4 میلیون واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن به 3200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و حدود 70 درصد هزینه ساخت مسکن مربوط به مصالح ساختمانی و 30 درصد باقی‌مانده مربوط به خدمات و دستمزد است.

نام‌نویسی به متقاضیان مسکن

در مقطع زمانی نیاز است تا سایت نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن بسته و ارزیابی‌های کلی و ساماندهی ثبت‌نامی‌ها انجام بشود که این کار بعد از پایان اسفند آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:  امتناع بانک‌ها از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

در عین حال اگر تقاضایی متعاقب آن وجود داشته باشد، در آینده برای تمدید نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن تصمیم گرفته خواهد شد.

در حال حاضر همه گروه‌های واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در حال ثبت‌نام هستند و فقط مختص به مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن نیست. همچنین در تمامی شهرهای کشور ثبت‌نام انجام می‌شود.

در پایان گفتنی است که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که برای حدود یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین زمین شده است و طبق آخرین آماری ارائه شده، ۲۰۹ هزار و ۲۱۲ واحد نهضت ملی مسکن کلنگ‌زنی و برای یک میلیون واحد تامین زمین شده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «بازار مسکن دچار رکود تورمی خواهد شد» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی

برای مشاهده آگهی های ملکی یوسف آباد
یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

آگهی های خریدآگهی های اجاره