تلاش دولت سیزدهم جهت رفع موانع اقتصادی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پیرامون رفع مشکلات اقتصادی به منظور تحقق عدالت عمومی، حمایت دولت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی را مهم ارزیابی کرد.
موانع اقتصادی

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایسنا، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت پیرامون برطرف شدن مشکلات اقتصادی در کنار احداث مسکن از تلاش بی وقفه دولت سیزدهم برای رفع موانع اقتصادی خبر داد. وی همجنین در پی برداشته شدن موانع اقتصادی از برگشت مردم به جایگاه خود ابراز امیدواری کرد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون احداث مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

بهادری‌جهرمی در افتتاحیه «رویداد ملی هجرت اشتغال‌آفرینی» بابیان حذف امضاهای طلایی به عنوان یکی از اقدامات بی اساس مدیران دولتی از ایجاد مساوات به منظور خلق فرصت‌های شغلی و آسان‌سازی صدور مجوز کسب و کار در دولت‌سیزدهم به منظور حل مشکلات اقتصادی خبر داد.

موانع اقتصادی

حمایت مدارس از کارآفرینی در حوزه اقتصاد

وی اظهار کرد: «نظام علمی کشور از سطح مدارس باید حامی، پشتیبان و زمینه‌ساز شکوفایی و فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه اقتصاد مولد و کارآفرینی باشد. در نتیجه بهتر است دانش‌آموزان در همان دوران تحصیلی با مفاهیم اقتصادی به صورت مطلوبی آشنا شوند.»

این مقام مسئول ضمن اشاره به ایجاد اشتغال دولت از ارائه پیشنهادات فعالان اقتصادی استقبال به عمل آورد. همچنین وی حمایت دولت از کارآفرینان را مهم ارزیابی کرد.

بهادری‌جهرمی در خصوص حذف موانع در مسیر تحقق عدالت عمومی بر حمایت دولت از فعالان و کارآفرینان اقتصادی در قالب طرح‌های گوناگون تاکید کرد.

وی با اشاره به قرار داشتن کشور در جنگ اقتصادی همه‌جانبه دشمنان، یادآور شد:« با وجود تاکیدات چندین‌ساله مقام معظم بر محورهای اقتصادی در قالب شعارهای سال، هنوز راه‌های نرفته بسیاری وجود دارد. همچنین طی سال‌های گذشته کم‌ توجهی‌های زیادی به این حوزه شده‌است.»

مطلب پیشنهادی:  آیا بین مسکن ویژه و مسکن دولتی تفاوت وجود دارد؟

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون تولید و عرضه مسکن هستید، مطلب« عواقب کاهش احداث مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

موانع اقتصادی

جنگ روانی عامل افزایش موانع اقتصادی

سخنگوی دولت با بیان اینکه دشمن از رسانه‌ها و جنگ‌روانی جهت افزایش موانع اقتصادی استفاده می‌کند. وی همچنین تغییرات و تحولات نرخ ارز را از مصادیق جنگ روانی دانست.

این مقام آگاه پیرامون تاثیر نقش‌آفرینی مردم در پیشرفت‌های کلان ملی از مقاومت مردم در 8 سال جنگ تحمیلی ایران یاد کرد. جهرمی در ادامه بر توانمندی مردم جهت غلبه بر مشکلات اقتصادی تاکید کرد.

وی با تاکید بر تصمیم دولت بر نقش‌آفرینی مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال، گفت:« اگر دستگاه‌های اجرایی مانعی در مسیر اشتغال گروه‌های مردمی ایجاد نکند، ۵۰ درصد مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.»

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « برخورد با متخلفان مسکن ملی » را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…