تمدید مهلت نام‌‌نویسی در طرح ملی مسکن

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیرامون تمدید یا عدم تمدید مهلت نام‌نویسی در مورخه 29 تیر ماه جزئیاتی را اعلام کرد.
نام نویسی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، تمدید مهلت نام‌نویسی طرح ملی مسکن به گزینش افراد متقاضی و ظرفیت خالی این پروژه مربوط می‌شود. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون نهضت طرح ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

مبنای اصلی که در مراحل نام‌نویسی پروژه ملی مسکن مورد توجه همگان قرار دارد، مربوط به امکان ثبت‌نام در مراحل بعدی در صورت وجود ظرفیت‌های خالی پس از گزینش متقاضیان مسکن می‌باشد.

نام نویسی

فراخوان وزارت راه و شهر سازی جهت نام‌نویسی

وزارت راه و شهرسازی پیرامون تمدید یا عدم تمدید از مهلت نام‌نویسی در هفتمین مرحله طرح ملی مسکن خبر داد.

روز 31 ماه تیر سال جاری مهلت نام‌نویسی در هفتمین مرحله فراخوان طرح ملی مسکن که از 15 تیر ماه امسال شروع شده بود، به اتمام می‌رسد.

بررسی‌ها اخیر درباره تمدید مهلت نام‌نویسی بیانگر این است که که معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در مورخه 29 تیرماه آخرین تصمیمات گرفته شده در این حوزه را اطلاع‌رسانی کرد.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون تولید و عرضه واحد مسکونی هستید. مطلب«علت کاهش احداث مسکن در سال 1401 » را در دلتا مگ بخوانید.

نام نویسی

 نام‌نویسی مجدد پس از پایان مرحله هفتم

بنابراین در صورتی که مهلت نام‌نویسی در مرحله هفتم به پایان برسد، نام‌نویسی در برخی از شهرها در ماه‌های آینده نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

مطلب پیشنهادی:  7 منطقه تهران در معرض فرونشست زمین هستند

باتوجه به گزارشات اخیر، دولت سیزدهم بر طبق قانون جهش تولید و ساخت مسکن که در مورخه 17 مرداد سال 1400 تصویب شده بود، برای احداث 4 میلیون واحد آپارتمانی طی چهار‌ سال برنامه‌ریزی کرده بود.

تقریبا حدود 5.5 میلیون نفر برای این پروژه عظیم مسکن ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین از این تعداد 3.6 میلیون نفر مورد پذیرش قرار گرفتند. بر طبق آمار وزارت راه و شهرسازی، برنامه احداث یک میلیون و 383 هزار و 513 واحد شروع شده است.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد با وجود ایجاد ظرفیت‌های خالی در برخی از مناطق، هنوز جمعیت اندکی قادر به واریز پیش‌پرداخت اولیه برای آغاز کلنگ‌زنی پروژه طرح ملی مسکن باشند.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « تلاش دولت سیزدهم جهت رفع موانع اقتصادی » را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…