برخورد با متخلفان مسکن ملی

4
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر بازخواست متولیانی که اقدام به حذف متقاضیان نمودند، در خصوص مولد‌سازی شهرهای دیگر از شناسایی اراضی که قابلیت تبدیل به شهرک را دارند، خبر داد.
مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن از صحیح نبودن حذف متقاضیان طرح ملی مسکن بدون دلیل خبر داد. در حالی که اگر برخی از متقاضیان سهوا از لیست حذف شوند، متولی مربوطه بازخواست می‌شود. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون طرح ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

اگر متقاضیان پروژه نهضت ملی پس از دریافت سه پیامک هیچ گونه اقدامی جهت واریز پیش‌پرداخت انجام ندهند. در نتیجه از لیست پروژه مسکن حذف و متقاضیانی که پیش‌پرداخت واریز کرده‌اند در اولویت قرار می‌‍گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی چندی‌پیش بر مطلب مذکور فوق تاکید کرد. در حالی که در روزهای اخیر به عدم حذف بی‌دلیل متقاضیان مسکن ملی اشاره نموده است.

مسکن

سرانجام حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن

جعفری در گردهمایی قرارگاه نهضت ملی مسکن که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شده بود با بیان عدم پذیرش حذف متقاضیان از لیست رزور طرح ملی مسکن از بازخواست متولیان این پروژه در صورت انجام اشتباهی حذف متقاضیان خبر داد.

وی با یادآوری تعیین بسته سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیاردی به منظور تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن از تمامی شرکت‌های ساخت‌و‌ساز واحدهای مسکونی خواست تا با تلاش بیشتر این پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانند. زیرا با این روش می‌توانند به رشد ارزش‌افزوده شهرهای خود یاری برسانند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین با تأکید بر اهمیت بحث مولد سازی در شهرهای جدید نیز بیان کرد: «در این راستا همه شهرها باید زمین‌هایی را که قابلیت تأسیس شهرک دارند شناسایی شوند. همچنین با انتخاب مشاور و اخذ مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند.»

مطلب پیشنهادی:  آخرین مهلت پرداخت مالیات بر خانه‌های خالی

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون سرانجام متقاضیان طرح ملی مسکن هستید، مطلب« خرید مسکن 30 متری چند سال زمان می‌برد؟ » را در دلتا مگ بخوانید.

مسکن

ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌‌گذار

این مقام مسئول پیرامون جزئیات اعلامی وزارت راه و شهرسازی از ایجاد جذابیت‌های شهری برای جلب نظر سرمایه‌گذاران ابراز امیداوری کرد. وی همچنین بهره‌برداری از گنجایش سرمایه‌گذاران را منوط به دریافت کامل اطلاعات در این زمینه دانست.

بنابراین ما باید بتوانیم با جبران پسرفت‌های مربوط به سالیان گذشته و با فراهم‌سازی پکیج‌های سرمایه‌گذاری تا اواخر تابستان سال 1401 راه را برای پیشرفت‌های آینده بگشاییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت مدیریت تهاتر در شهرهای جدید تأکید کرد و افزود:« مهم‌ترین اقدامات در بخش پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن اعم از پالایش متقاضیان، تعریف پروژه و زمین، انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی است. بنابراین باید در تمامی شهرها با توجه به برنامه زمان‌بندی پیش‌رفته و در دستور کار قرار گیرد.»

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « احداث 100 هزار واحد از پروژه مسکن ملی» را در دلتا مگ بخوانید.

4 دیدگاه

  1. […] با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب «برخورد با متخلفان مسکن ملی » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب « برخورد با متخلفان مسکن ملی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « برخورد با متخلفان مسکن ملی » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  4. […] بیشتر: مطالب «برخورد با متخلفان مسکن ملی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…