برای خرید آپارتمان در شمس آباد چقدر بودجه لازم است؟ + نمونه آگهی

4
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چنانچه قصد خرید خانه در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران را دارید به گونه‌ای که زمان کمی از وقت خود را در ترافیک باشید، شمس آباد بهترین انتخاب برای شما است.
خرید آپارتمان در شمس آباد

محل زندگی مناسب، تاثیر بسیاری بر کیفیت زندگی ما دارد؛ بنابراین هنگام خانه خریدن به مهم‌ترین نکته‌ای که باید توجه داشت، انتخاب محله است. با درنظر گرفتن این موضوع که کلانشهر تهران از 22 منطقه تشکیل شده، انتخاب محله مناسب کار چندان راحتی نیست و باید با اطلاع کافی از محیط اقدام به خرید خانه نمایید. در این مطلب قصد داریم محله شمس‌ آباد تهران را به شما معرفی کنیم. چنانچه قصد خرید آپارتمان در شمس آباد را دارید و می‌خواهید بدانید شمس آباد منطقه چند تهران است، تا پایان با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

شمس‌ آباد تهران کجاست؟

شمس آباد محله‌ای خوش آب‌وهوا در شمال شرقی تهران و منطقه 4 شهرداری قرار دارد که به دلیل قرار گرفتن بین چهار بزرگراه زین الدین در شمال، بزرگراه رسالت در جنوب، بزرگراه صیاد شیرازی در غرب و بزرگراه امام علی در شرق از دسترسی بسیار عالی برخوردار است. قدمت این محله به دوره قبل از انقلاب باز می‌گردد که بیشتر جمعیت آن را ارمنی‌ها تشکیل می‌دادند. از سال 1387 به بعد با توجه به تقسیماتی که صورت گرفت، نام این محله به شمس آباد مجیدیه تغییر نام یافت.

خرید آپارتمان در شمس آباد

برای خرید آپارتمان در شمس آباد و انتخاب راحت‌تر ملک، بهتر است با این محله آشنایی کافی داشته باشید. از خیابان‌‌های مهم شمس آباد تهران می‌توان به خیابان امیرنیا، خیابان شهید کمالی، خیابان رحیمی، خیابان غلامحسین‌کرد، خیابان مولوی، خیابان استاد حسن بنا، خیابان کاووسی، خیابان سرو آبادی، خیابان هاشمی و خیابان خانعلی اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود از دسترسی بسیار خوبی برخوردارند. اگر از بودجه مناسبی برخوردار هستید، بهترین محله ی شمس آباد برای خرید خانه، میدان بهشتی، قلیچ‌خانی، ریحانی و میدان ملت است.

نحوه دسترسی به محله شمس‌ آباد چگونه است؟

از مهم‌ترین مزایای زندگی و خرید آپارتمان در شمس آباد، کم بودن ترافیک است که مهم‌ترین علت آن عریض بودن کوچه و خیابان‌ها است. نزدیک بودن محله شمس آباد به چهار بزرگراه شهر این امکان را به وجود آورده تا بتوانید به راحتی با اتومبیل خود به این محله رفت‌وآمد کنید. علاوه بر آن نزدیکترین مترو به شمس آباد، ایستگاه متروی خواجه عبدالله انصاری و زین الدین است و در صورتی که قصد استفاده از اتومبیل خود را ندارید می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مطلب پیشنهادی:  صفر تا صد محله تهران‌نو

مراکز درمانی محله

نزدیکی محله شمس آباد به هروی و مجیدیه شمالی و پاسداران باعث شده؛ که ساکنین به راحتی از امکانات رفاهی این محله‌ها نیز استفاده کنند. از جمله مراکز درمانی مهم که در این محله قرار گرفته‌اند می‌توان به درمانگاه شبانه روزی نوید سلامت و مجتمع درمانی عسگرالمهدی اشاره کرد.

مراکز تجاری و تفریحی شمس آباد تهران

از مهم‌ترین مراکز خرید محله شمس آباد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاساژ هروی سنتر
  • پاساژ گلشن راز
  • پاساژ بنی هاشم
  • پاساژ آریا

جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در شمس آباد تهران

با توجه به اینکه این محله در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد، انتظار می‌رود که قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در شمس آباد در سال جدید بالا رفته باشد در حالی که قیمت‌ها با توجه به امکانات بالا نیست.

برای آگاهی دقیق‌تر از قیمت‌ خرید آپارتمان در شمس آباد، جدول زیر را که از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم را مشاهده کنید.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
85 نوساز 100,000,000 8,500,000,000
115 7 91,000,000 10,000,000,000
110 4 118,000,000 13,000,000,000

 

4 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در شمس آباد تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در شمس آباد تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در شمس آباد تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  4. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر با مطالب در حوزه ملک، مطلب «خرید آپارتمان در شمس آباد تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…