خرید آپارتمان در نارمک چقدر بودجه می‌خواهد؟

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نارمک، به عنوان یکی از محلات خوش آب و هوا واقع در شمال شرق تهران شناخته شده است. محله نارمک جنوبی، با خانه‌های لوکس و گران، به عنوان انتخابی محبوب برای بسیاری از افراد شناخته می‌شود.
خرید آپارتمان در نارمک

اگر به دنبال خرید آپارتمان در یکی از بهترین محله های شمال شرقی تهران هستید، خرید آپارتمان در نارمک تهران را از دست ندهید. محله نارمک با توجه به معماری مدرن و طراحی خوب، یک منطقه شهری برای سکونت و سرمایه گذاری مناسب است. در سایت دلتا، می توانید متناسب با نیاز خود، گزینه‌های خرید، رهن و اجاره را در محله نارمک  مشاهده کنید. فرصت را از دست ندهید و با یک کلیک ساده، به دنبال خانه‌ای رویایی در این منطقه بگردید.

خرید آپارتمان در تهران

نارمک کجاست؟

محله نارمک، یکی از محله‌های واقع در منطقه ۸ و ۴ در شرق و شمال شرق شهر تهران است. این محله، به واسطه بزرگراه رسالت به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است؛ که با وجود شلوغی و تراکم جمعیت، جای خوبی برای زندگی است. بافت مدرن و زیبایی که در ساخت و ساز نارمک به کار رفته است، از دلایل گرانی این منطقه است که هر روز افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند.

خرید آپارتمان در نارمک

نارمک شمالی

محله نارمک شمالی در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه سردار سلیمانی، خیابان هنگام و خیابان حیدرخانی، از شرق با خیابان صادقی، بزرگراه سردار سلیمانی شرق، بزرگراه باقری و بزرگراه سردار سلیمانی غرب، از جنوب با خیابان جانبازان شرقی و خیابان رودباری و از غرب با میدان هلال احمر، خیابان جانبازان غربی و بزرگراه امام علی هم جوار است. بخشی از نارمک شمالی در منطقه 4 قرار گرفته که بین خیابان فرجام و اتوبان رسالت است.

نارمک جنوبی

بخش جنوبی نارمک در منطقه 8 شهرداری تهران قرار دارد و دارای 87 میدان است؛ که مهمترین آن‌ها، میدان هفت حوض است که به عنوان یکی از مراکز خرید و تفریحی آن منطقه به شمار می‌رود. شاید برای بعضی از مردم، شلوغی و تراکم جمعیت، به عنوان عیبی از محله نارمک جنوبی به نظر برسد، اما با توجه به امکانات و خدماتی که در این منطقه در دسترس است، به سادگی می‌توان فهمید که چرا محله نارمک جنوبی، جای خوبی برای زندگی است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این منطقه، دسترسی آسان به انواع خدمات است. از خدمات پزشکی تا فروشگاه‌های بزرگ، رستوران‌ها، سینماها و مراکز خرید، در نارمک جنوبی همه چیز در دسترس است. همچنین با وجود شلوغی در این منطقه، امنیت بسیار خوبی در آن حفظ شده است و نگرانی از جرائم خیابانی بسیار کمتر است.

مطلب پیشنهادی:  شرایط خرید آپارتمان نوساز در ظفر + جدول

دسترسی به محله نارمک

نارمک در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد قرار ندارد و می‎‌‌توانید به راحتی با اتومبیل شخصی خود به این محله رفت و آمد کنید. از سوی دیگر اگر قصد رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی را دارید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله نیز، ایستگاه متروی سرسبز می‌باشد. در صورتی هم که قصد دارید از اتومبیل شخصی استفاده کنید، بهترین مسیر رفتن به این محله بزرگراه امام علی، بزرگراه شهید باقری، زین‌الدین است؛ برای استفاده از خطوط بی آر تی هم خطوط (میدان آزادی-تهرانپارس) و همچنین بی آر تی (پایانه بیهقی- پایانه علم و صنعت) در محله نارمک قرار دارند.

مراکز درمانی محله نارمک

مهم‌ترین مراکز درمانی موجود در محله نارمک عبارتند از:

  • کلینیک آرامیس
  • شرکت پزشکی هسته‌ای رسالت
  • مرکز خدمات مشاوره ای جوان
  • ساختمان پزشکان ایران زمین
  • درمانگاه شبانه‌روزی اسرا
  • کلینیک اسرا طب سنتی

نزدیک بودن به مراکز درمانی یکی از امتیازات خرید آپارتمان در نارمک حساب می‌شود.

مراکز تجاری و تفریحی نارمک

میدان نبوت یا هفت حوض و خیابان‌های آیت شمالی و جنوبی در محله نارمک، در واقع به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در تهران به حساب می‌آیند. از بزرگترین مجتمع های تجاری در نارمک می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مرکز خرید نبوت
  • مجتمع تجاری مروارید
  • مرکز خرید کویتی‌های نارمک
  • مرکز خرید قائم
  • پاساژ الماس
  • مرکز خرید گلستان
  • پاساژ طوبی

قیمت خرید آپارتمان در نارمک 

همانطور که گفتیم دلایل زیادی از جمله امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب خانه باعث شده تا افراد بسیاری تمایل به خرید آپارتمان در نارمک را داشته باشند. در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در نارمک را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
98 2 90,000,000 9,000,000,000
100 5 100,000,000 13,000,000,000
117 نوساز 92,000,000 10,000,000,000

 

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «نارمک جنوبی، محله‌ای خوش آب و هوا» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…