صفر تا صد محله تهران‌نو

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در محله تهران نو مراکز تفریحی و ورزشی بسیاری قرار گرفته است. برای مثال سینما ماندانا که هر ساله پخش فیلم‌های جشنواره فجر را دارد.
محله تهران نو، یکی از خوش مسیرترین محله‌های تهران

خرید آپارتمان در محله تهران‌نو

تهران نو محله‌ای در شرق تهران و منطقه 13 شهرداری است. این محله از شمال به محله‌های نارمک، تهران‌پارس و خیابان دماوند، از شرق به پارك جنگلي سرخه حصار، از جنوب به دوشان‌تپه و خیابان پیروزی و از غرب به محله‌های نیروی هوایی و پل تهران نو متصل است. اگر قصد خرید آپارتمان در محله تهران‌نو را دارید، تا انتهای این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

از خیابان‌ها و میدان‌های مهم این محله می‌توان به خیابان‌های منوچهری، جاجرود، امامت، میدان‌ اطلاعات، میدان خاقانی، میدان برادران رحیمی، میدان لوزی و میدان امامت (میدان وثوق) اشاره کرد. جالب است بدانید که خیابان دماوند یکی از مهم‌ترین و وطولانی‌ترین خیابان‌های پایتخت به شمار می‌رود.

خرید آپارتمان در محله تهران نو

قیمت خرید آپارتمان در تهران نو

قیمت خرید آپارتمان در قسمت‌های مختلف محله‌ تهران نو با توجه به متراژ ساختمان، موقعیت جغرافیایی، سن بنا و…. متفاوت است اما بطور کلی قیمت آن به نسبت میانگین قیمت در سایر محله‌های شهر تهران، متوسط است.

راه‌های دسترسی به تهران نو

تهران نو یکی از خوش مسیرترین محله‌های تهران است که از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس – میدان آزادی) و خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (علم وصنعت–خاوران) و خط ۴ متروی تهران ایستگاه متروی شهید کلاهدوز که در جنوب فلکه لوزی قرار دارد قابل دسترسی عمومی است. بعلاوه بزرگراه یاسینی در شرق تهران نو، دسترسی مناسبی به شرق تهران برای مردم ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی:  آیا می‌‎توان با 5 میلیارد در محله کوی بیمه آپارتمانی لوکس داشت؟

امکانات مهم محله تهران نو

نقشه محله تهران نو

در تصویر زیر، نمایی از محله تهران نو را مشاهده می کنید.

امکانات مهم این محله 

از مراکز خرید مهم این محله می‌توان به مرکز خرید حافظیه، پاساژ قائم، مرکز خرید سانلی، مرکز خرید خاقانی، مجتمع تجاری ماندانا، مرکز خرید مرجان و پاساژ ایمان اشاره کرد. مراکز درمانی این محله شامل درمانگاه خیریه‌ امام صادق(ع)، مرکز بهداشتی شهرداری تهران، مرکز بهداشتی شرق و درمانگاه سنایی می‌باشند.

مطالعه بیشتر پیروزی، از محله‌های مهم شرق تهران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…