چرا محله گلبرگ برای خرید خانه مناسب است؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیابان گلبرگ، یکی از خیابان‌های مهم و پر رفت و آمد در منطقه هشت تهران است که برای خرید خانه گزینه مناسبی به شمار می‌آید.
گلبرگ غربی

محله گلبرگ یا بهتر است بگوییم خیابان گلبرگ، یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد در منطقه هشت تهران است که با توجه به موقعیت، دسترسی‌ها و امکانات شهری و تفریحی گزینه بسیار مناسبی برای خرید آپارتمان است. منطقه 8 تهران در شرق شهر قرار گرفته است و خیابان گلبرگ مهم‌ترین خیابان این منطقه است. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در محله گلبرگ را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید خانه در تهران

موقعیت خیابان گلبرگ یا محله گلبرگ

اگر می‌خواهید از شرق منطقه 8 تهران به غرب آن بروید یا بالعکس؛ بهترین خیابان، خیابان گلبرگ است. زیرا خیابان گلبرگ از میدان سبلان تا خیابان دردشت را در بر می‌گیرد. خیابان گلبرگ به دلیل عبور از تمامی محله‌های منطقه 8 تهران از جمله: محله سبلان، محله لشکر، محله مجیدیه، محله کرمان، محله فدک و محله نارمک، به تمام امکانات شهری، تفریحی، وسایل نقلیه عمومی و بزرگراه‌های منتهی به منطقه 8 تهران دسترسی بسیار عالی دارد.

دسترسی‌های محله گلبرگ

خیابان گلبرگ توسط میدان هفت حوض به دو بخش گلبرگ شرقی و گلبرگ غربی تقسیم می‌شود. بخش گلبرگ شرقی از میدان هفت‌حوض تا خیابان دردشت ادامه دارد و بخش گلبرگ غربی از میدان هفت‌حوض به میدان سبلان می‌رسد.

دسترسی به بزرگراه‌ها در محله گلبرگ

خیابان گلبرگ از خیابان‌های پرتردد شرق تهران است. این خیابان از شمال به بزرگراه رسالت نزدیک است. در غربی‌ترین نقطه به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و در شرقی‌ترین نقطه به بزرگراه شهید باقری دسترسی مناسبی دارد.

دسترسی به مترو و بی ‌آر تی در محله گلبرگ

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به خیابان گلبرگ ایستگاه جانبازان خط 2 متروی تهران است و به طور کلی ایستگاه‌های فدک، جانبازان، سرسبز و دانشگاه علم و صنعت، دسترسی خوبی به خیابان گلبرگ دارند.

محله گلبرگ از نظر دسترسی به ایستگاه‌های بی‌ آر تی بسیار مناسب است و از طریق ایستگاه‌های بی ‌آر تی نبوت، سرسبز و آیت (خط 3 بی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آر تی تهران، پایانه خاوران تا پایانه علم و صنعت) و ایستگاه‌های کرمان، میدان رسالت و آیت (خط 5 بی ‌آر تی تهران، پایانه بیهقی تا پایانه علم و صنعت) می‌توان دسترسی سریعی به سایر نقاط شهر تهران داشت.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در ساقدوش تهران چند؟

خرید خانه در گلبرگ

امکانات رفاهی، درمانی و تفریحی در محله گلبرگ

آب‌ و هوای خوب، امکانات رفاهی فراوان و دسترسی‌ آسان به سایر نقاط شهر تهران از مزیت‌های محله گلبرگ در شرق تهران می‌باشد. در زیر تعدادی از امکانات خیابان گلبرگ را می‌آوریم.

  • اداره مرکزی راه‌آهن شهری تهران یا مترو
  • پارک یاسمن، پارک تمدن، پارک فدک
  • مرکز خرید نبوت، مجتمع تجاری مروارید، مرکز خرید پالمیرا مال، مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید امرالد استار، مرکز خرید کویتی‌های نارمک و …
  • مجتمع درمانی انصاری، بیمارستان بینا، درمانگاه نوید سلامت، درمانگاه خیریه نبوت و …

قیمت خرید آپارتمان در محله گلبرگ

تاریخچه محله گلبرگ به قبل از دهه 60 باز می‌گردد. آب ‌و هوای خوب، امکانات رفاهی فراوان و قیمت مناسب اجاره و خرید آپارتمان، باعث شده تا افراد بسیاری تمایل به سکونت در محله گلبرگ را داشته باشند. لازم به ذکر است قیمت آپارتمان و خانه کلنگی در گلبرگ شرقی و غربی متفاوت است.

نکته قابل توجه دیگر در محله گلبرگ اختلاف قیمت بین بخش‌های مختلف آن است. به عنوان مثال قیمت آپارتمان در محله سبلان بسیار پایین‌تر از محله هفت‌حوض است. این اختلاف قیمت، خرید آپارتمان با بودجه پایین را امکان‌پذیر کرده است که این یکی دیگر از مزیت‌های خرید آپارتمان در محله گلبرگ است.

در جدول زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در محله گلبرگ به تفکیک دو بخش گلبرگ شرقی و غربی درج شده است.

محله

متراژ (متر) سال ساخت قیمت هر مترمربع

قیمت کل (تومان)

گلبرگ غربی

65.7 6 79,148,000

5,200,000,000

گلبرگ غربی

120 نوساز 90,000,000

10,800,000,000

گلبرگ غربی

63 30 50,794,000

3,200,000,000

گلبرگ شرقی

64 19 66,406,000

4,250,000,000

گلبرگ شرقی

106 12 103,773,000

11,000,000,000

برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…