با یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در ستارخان آپارتمان بخرید + جدول

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ستارخان یکی از محله‌های پر طرفدار برای سکونت محسوب می‌شود که براساس اطلاعات یکی از فعالان آژانس املاک دلتا می‌توانید با یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در این محله خرید آپارتمان داشته باشید.
آپارتمان نوساز در اندرزگو

آرین امینی مدیر معاملات آژانس املاک دلتا 2*2 در گفتگو با «مجله ملکی دلتا» گفت: میزان خرید و فروش آپارتمان نسبت به اسفند ماه سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است. قیمت آپارتمان در مناطق امیر آباد، شهرآرا، ستارخان، مرزداران و گیشا حدود 120 درصد رشد را  تجربه کرده است. بیشترین معاملات در این آژانس مربوط به امیرآباد، مرزداران، گیشا، شهرآرا و ستارخان می­‌شود. 50 درصد از معاملاتی که در یک ماه گذشته در این دفتر صورت گرفته مربوط به محله امیرآباد است و مرزداران از 50 درصد باقی مانده 20 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است. همچنین شهرآرا، ستارخان و گیشا نیز هر کدام 10 درصد در معاملات یکماه اخیر سهم داشته است.

وی افزود: در حال حاضر برای خریداران آپارتمان، قیمت مهمترین ویژگی در انتخاب ملک محسوب می‌شود به طوری که اغلب آنها به دنبال خرید ملک با قیمتی پایین­‌تر از ارزش­گذاری منطقه هستند. به همین علت در حال حاضر مشتریان به دو دسته متوسط و مرفه تقسیم بندی شده­اند که گروه اول املاک 3 تا 4 میلیارد تومانی و گروه دوم املاک 7 تا 10 میلیارد تومانی را در این منطقه خریداری می­کنند. با توجه به بودجه افراد، املاک در موقعیت­‌های مختلف را به آنها معرفی می­‌کنیم.

امینی عنوان کرد: در امیرآباد می‌­توان با 4 میلیارد تومان یک واحد 60 متری نوساز با امکانات فوق را خریداری کرد و برای خرید یک واحد 60 متری بدون امکانات با سن بنای بالای 20 سال باید حدود 3 میلیارد تومان هزینه کرد. همچنین در مرزداران نیز می‌توان برای خرید یک واحد 60 متری نوساز با امکانات کامل حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرد. اما با همین مبلغ می­‌توان در این منطقه یک واحد با متراژ 80 متر و سن بنای بالای 20 سال را نیز خریداری کرد. علت این تفاوت قیمت در واقع کمبود واحدهای کوچک با سن بنای بالا است.

مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه و خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب چقدر بودجه می‌خواهد؟

مدیر معاملات آژانس املاک دلتا 2*2 اظهار داشت: در منطقه گیشا برای خرید آپارتمان 60 متری نوساز که امکانات کاملی دارد باید 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کنیم. در صورتی که برای خرید یک واحد 60 متری بالای 20 سال در این منطقه کافی است سه میلیارد پرداخت کنیم.

در ستارخان نیز خرید آپارتمان 60 متری نوساز با همه امکانات نیازمند 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه است و برای خرید یک واحد 60متری با سن بنای بالای 20 سال نیز کافی است یک میلیارد و 800 هزار تومان هزینه شود.

 

منطقه

متراژ(متر) سن بنا تجهیزات حدود قیمت (تومان)

امیرآباد

60

نوساز

فول امکانات 4 میلیارد
60 بالای 20 سال بدون امکانات کامل

2 میلیارد و 300 میلیون

مرزداران

60 نوساز فول امکانات 3 میلیارد و 500 میلیون
80 بالای 20 سال بدون امکانات کامل

3 میلیارد و 500 میلیون

گیشا

60 نوساز فول امکانات 4 میلیارد و 500 میلیون
60 بالای 20 سال بدون امکانات کامل

3 میلیارد

ستارخان 60 نوساز فول امکانات 2 میلیارد و 600 میلیون

60

بالای 20 سال بدون امکانات کامل

یک میلیارد و 800 میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…