بررسی قیمت مسکن در مرزداران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه در محله مرزداران هستید، بهتر است قبل از اقدام به خرید خانه در خصوص وضعیت خرید خانه در این محله بیشتر بدانید.
قیمت خانه در مرزداران

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، مرزداران به دلیل امکانات و دسترسی مناسبی که دارد، یکی از محله‌های محبوب بین پایتخت نشینان برای سکونت است.

قیمت مسکن در مرزداران از متوسط قیمت مسکن در تهران (متری 32 میلیون تومان) بالاتر است. برای خرید یک واحد نوساز در این محله باید بین 60 تا 70 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

در حال حاضر یک واحد مسکونی 150 متری، نوساز، سه خوابه با امکانات کامل با قیمت حدود 61 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است؛ خرید این خانه نیازمند 9 میلیارد و 150 میلیون تومان سرمایه است.

خرید آپارتمان در مرزداران

قیمت واحدهای مسکونی 3 تا 6 سال در مرزداران نیز بین 50 تا 55 میلیون تومان است؛ این قیمت ذکر شده بنا بر نوع ساخت، امکانات، لوکیشن، دسترسی، نظر فروشنده و … متغیر است.

یک واحد مسکونی 127 متری با سن بنای پنج سال ساخت، با امکانات (آسانسور – انباری – پارکینگ) به قیمت 7 میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است.

اغلب واحدهای مسکونی در این محله، متراژ بالای 100 متر دارند که این موضوع باعث شده که خرید خانه در این محله نیازمند نقدینگی غیرمحدودی باشد.

در ادامه قیمت برخی از واحدهای مسکونی در مرزداران را مشاهده خواهید کرد؛ اما اگر به دنبال فایل‌های آگهی شده بیشتری هستید می‌توانید در اینجا کلیک کنید.

  • مرزداران: 93 متری- 6 سال ساخت – طبقه دوم – دو خوابه – امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور)/ قیمت هر متر مربع: 59 میلیون تومان
  • مرزداران: 90 متری، دو خوابه، طبقه پنجم- دو سال ساخت – امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور)/ قیمت هر متر مربع: 70 میلیون تومان
  • مرزداران: 183 متری، طبقه دوم، سه خوابه، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور)/ قیمت هر متر مربع: 63 میلیون تومان
  • مرزداران: 158 متری، سه خوابه، طبقه اول، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور)/ قیمت هر متر مربع: 75 میلیون تومان
  • مرزداران: 79 متری، 14 سال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور)/ قیمت هر متر مربع: 48 میلیون تومان
  • مرزداران: 167 متری، نوساز، طبقه دوم، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور)/ قیمت هر متر مربع: 70 میلیون تومان
مطلب پیشنهادی:  مدت زمان خرید مسکن به 66 سال رسید

مطالعه بیشتر: مطلب «وزیر راه: زمین ساخت 4 میلیون مسکن تامین می‌شود» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …