5 ترفند ارزان برای داشتن دکوراسیون لاکچری

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از یکنواختی خسته شده‌اید و دوست دارید با بودجه بسیار محدود دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید، با ما همراه باشید.

بسیاری از ما بر این باوریم که برای تغییر دکوراسیون و داشتن چیدمان جدید باید هزینه زیادی بپردازیم؛ اما این باور تا حدودی اشتباه است؛ گاهی می‌شود با خرید چند وسیله کوچک و جابه‌جایی وسایل خانه یک دکوراسیون مدرن داشته باشید؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم چند ایده ارزان برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل کوچک شما ارائه دهیم؛ اگر می‌خواهید خانه مدرن و لاکچری داشته باشید، با ما همراه باشید.

ایده‌های جذاب برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل کوچک

برای داشتن یک خانه مدرن لازم نیست که هزینه بالایی بپردازید، با استفاده درست از وسایل و قرار دادن آن‌ها در مکان‌های مناسب هم می‌توان یک چیدمان مدرن داشته باشید؛ سعی کنید از این ایده‌هایی که در ادامه به آن می‌پردازیم استفاده کرده و دکوراسیون داخلی خانه را هر چند ماه یکبار تغییر دهید؛ چرا که از نظر روان شناسان هم، تغییر دکوراسیون نقش بسیار مهمی در روحیه ما دارد.

انتخاب مکان جدید برای گیاهان

قرار دادن چند گیاه آپارتمانی در فضا خانه باعث می‌شود که حس نشاط و سر زندگی جریان داشته باشد؛ اما مهم‌ترین قدم برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل کوچک این است که گیاهان را در یک گوشه از خانه ثابت نگه ندارید؛ برای این منظور می‌توانید گیاهان را در اتاق خواب و سرویس بهداشتی هم قرار دهید.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

از آینه استفاده کنید

به طور کلی در طراح دکوراسیون داخلی استفاده از آینه بسیار توصیه شده است؛ چرا که می‌تواند چیدمان خانه را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد؛ به همین منظور اگر از یکنواختی چیدمان خانه خود خسته شده‌اید و دوست دارید یک تغییر چشم‌گیر به آن بدهید بهترین راه‌حل، نصب یک آینه قدی در قسمت‌هایی از خانه مانند راهرو، اتاق خواب و اتاق نشیمن است؛ با این ترفند به راحتی می‌توانید فضای خانه را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهید.

مطلب پیشنهادی:  کابینت آشپزخانه سفید را با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

از یک میز صبحانه استفاده کنید

اگر فضای کافی برای قرار دادن یک میز کوچک صبحانه را دارد، از خرید آن غافل نشوید؛ قرار دادن یک میز کوچک در آشپزخانه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در چیدمان خانه داشته باشد و آن را از یکنواختی خارج کند.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

تزیین ورودی خانه

ورودی هر خانه مهم‌ترین قسمت به شمار می‌آید چرا که مهمان‌ها هنگام ورود در ابتدا این قسمت از خانه را می‌‎بینند؛ در نتیجه برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل کوچک خود، لازم است که یک ورودی زیبا طراحی کنید؛ برای این منظور نیازی نیست که هزینه زیادی بپردازید؛ با نصب چند تابلو و یا قرار دادن یک گلدان زیبا می‌توانید ورودی خانه را شیک و مدرن کنید.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

انتخاب مکان مناسب برای وسایل دکوری

نکته دیگری که باید هنگام دکوراسیون داخلی منزل کوچک خود به آن توجه داشت باشید، قرار دادن وسایل دکوری در جای مناسب است؛ سعی کنید هر چند ماه یکبار جای وسایل دکوری را تغییر دهید و در صورت امکان یک دکوری جدید بخرید؛ با این روش به راحتی می‌توانید چیدمان خانه خود را مدرن و زیبا کنید. برای مثال می‌توانید یک سری از وسایل دکوری مانند مجسمه یا گلدان را درون قفسه‌های کتاب بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

پر کردن فضاهای پرت خانه یکی از کارهایی است که طراحان داخلی در ابتدا برای هر خانه‌ای انجام …