با بودجه محدود در مناطق 15 و 16 صاحبخانه شوید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال یافتن منطقه‌ای ارزان قیمت برای سکونت هستید، ما خرید آپارتمان در مناطق 15 و 16 را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ برای بررسی قیمت مسکن در این مناطق تا انتها با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در منطقه 15 و 16

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، همانطور که می‌دانید، بسیاری از مردم به دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن، رویای صاحب‌خانه شدن را حتی در خواب هم نمی‌بینند؛ اما ما در این گزارش قصد داریم برخی از محله‌هایی که هنوز با نقدینگی محدود امکان خانه‌دار شدن در آن وجود دارد را به شما معرفی کنیم.

یکی از مناطقی که می‌خواهیم برای خرید خانه با بودجه محدود به شما معرفی کنیم؛ مناطق 15 و 16 است که امکان یافتن خانه‌های زیر یک میلیارد تومان همچنان در آن است.

بررسی قیمت خرید آپارتمان در مناطق 15 و 16

برای مثال یک واحد مسکونی نوساز 65 متری در محله جوادیه، با سن بنای 4 سال ساخت با قیمت 975 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شما در این محله حتی امکان یافتن خانه زیر 600 میلیون تومان را خواهید داشت؛ البته این خانه‌ها بدون امکانات، با سن بنای بالا و کم متراژ هستند.

خرید آپارتمان در منطقه 15 و 16

خزانه، یکی دیگر از محله‌های منطقه 15 و 16 است که هنوز امکان یافتن خانه زیر یک میلیارد در آن امکان‌پذیر است؛ اما اگر به دنبال خانه با امکانات مناسب هستید باید برای خرید خانه در این محله بین یک میلیارد و 500 تا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  نگاهی به قیمت خرید آپارتمان در اهواز

برای مثال یک واحد مسکونی 65 متری با 12 سال ساخت، بدون امکانات در محله خزانه 780 میلیون تومان آگهی شده است.

در این میان محله افسریه در این منطقه، جزو محله‌های گزان قیمت به شمار می‌رود و شما باید برای خرید یک خانه 70 متری به طور میانگین باید بالای یک میلیارد و 600 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

اگر به دنیال خرید آپارتمان در منطقه 15 و 16 تهران هستید بهتر است بدانید، شما در محله‌هایی همچون شوش، اتابک، کاروان، مشیریه، خراسان نیز امکان یافتن خانه‌های زیر 800 میلیون تومانی را خواهید داشت. اما این خانه‌ها اغلب بدون امکانات هستند و موقعیت جغرافیایی مناسبی ندارند، اما برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

مطالعه بیشتر: مطلب «میانگین قیمت مسکن در منطقه 3» در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…