وام ودیعه مسکن در گرو پیامک

0
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
معاون مسکن و وزیر راه و شهرسازی: افرادی که پیامک دریافت وام ودیعه را دریافت نکردند یکبار دیگر اطلاعات خود را در سامانه کنترل کنند و یا در صورت لزوم مجددا ثبت نام کنند.
کمک ودیعه اجاره مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از محمود محمود زاده، درخصوص وضعیت ثبت نام کمک ودیعه اجاره مسکن بایستی گفت که تا به امروز بیش از 755 هزار نفر برای دریافت وام در سامانه ثبت نام کردند و از این تعداد 80 هزار نفر مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده و یا بانک دریافت تسهیلات ودیعه را انتخاب نموده‌اند.

وی بیان کرد: ما به دنبال کوتاه کردن روند وام برای متقاضیان بوده‌ایم از این رو توافقی با بانک انجام شد که همزمان و به مانند سال گذشته مردم بتوانند شعبه دریافتی وام اجاره را هم انتخاب کنند.

او افزود: پرونده حدود 30 متقاضی در حال بررسی است که در صورت ورود به سامانه با پیام «درحال بررسی» مواجه خواهند شد؛ بیشتر این افراد واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن نیستند که به آنها به زودی پیامک خواهد شد.

محمودزاده درخصوص عدم دریافت پیامک برای برخی از متقاضیان گفت: برای تمامی افراد واجد شرایط پیامک ارسال شده است اما احتمال اینکه اختلال پیامکی رخ داده باشد و فرد پیامک دریافت نکرده باشد، وجود دارد. از این رو تمامی افرادی که ثبت نام کردند مجددا به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را کنترل کنند و اگر مدرکشان تکمیل نیست مجددا ثبت نام کنند.

مطلب پیشنهادی:  مراحل ثبت نام برای طرح مسکن ملی

وی در ادامه افزود: ثبت نام وام ودیعه مسکن از ساعت 12 روز 26 خرداد آغاز شده است و همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه term.mrud.ir ثبت نام کرده‌اند اکنون باید منتظر پاسخ استعلام خود باشد.

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران 70 میلیون تومان، کلان شهرها 40 میلیون تومان و سایر شهرها 25 میلیون تومان است. در نظر داشته باشید که متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «راهکار کنترل بازار اجاره چیست؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …