بهترین نژادهای سگ نگهبان دنیا را بشناسید!

0
15
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سگ‌ها این موجودات جذاب و دوست‌داشتنی در هر شرایطی به کمک انسان می‌آیند. وقتی که تنهایید، وقتی که افسرده‌ای، وقتی که نیاز به مراقبت دارید یا حتی وقتی که نیاز به محافظت دارید این حیوانات مهربان در کنار شما خواهند بود.
سگ نگهبان

در میان انواع سگ‌هایی که ممکن است به داشتنشان علاقه داشته باشید سگ نگهبان احتمالا همان حیوان مهربانی است که قرار است از شما محافظت کند. در میان هفت نژاد سگ خطرناک بعضی از آن‌ها می‌توانند نگهبان‌های خوبی برای شما باشند، همراه دلتامگ این سگ‌های وفادار را بهتر بشناسید.

سگ سرابی بهترین نژاد سگ نگهبان ایرانی

قدرت و جنگندگی بالا، هوش زیاد، جثه بزرگ و استخوان‌های سنگین از ویژگی‌های این سگ ایرانی است که خاستگاه نژاد آن آذربایجان شرقی است. جثه بزرگ او باعث شده که برای زندگی شهری کمی ترسناک به نظر برسد به همین دلیل یک سگ نگهبان عالی برای باغ و گله به شمار می‌رود. میانگین طول عمر این سگ‌ها 12 تا 15 سال است.

سگ سرابی بهترین نژاد سگ نگهبان ایرانی

ژرمن شپرد بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار

ژرمن شپردها را خیلی‌ها می‌شناسند. سگ‌های قوی هیکل و بسیار وفاداری که مورد علاقه پلیس‌ها هستند و اتفاقا به‌عنوان سگ پلیس در بسیاری از کشورها فعالیت می‌کنند! اندازه و قدرت گاز گرفتن این سگ‌ها در مقابل مهاجمان بسیار عالی است. با این حال آن‌ها می‌توانند همبازی‌های خوبی برای کودکان هم باشند چراکه عاشق بازی با اسباب‌بازی‌ها هستند. طول عمر ژرمن شپردها بین 9 تا 13 سال است.

ژرمن شپرد بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار

سگ گریت دین یک غول قدرتمند و با اصالت

یکی دیگر از بهترین نژادهای سگ نگهبان گریت دین‌ها هستند. شاید در نگاه اول آن‌ها خطرناک و بسیار قوی ببینید؛ چراکه از ابتدا برای شکار آموزش داده می‌شدند؛ اما گریت دین‌ها بسیار مهربان و وفادار هستند. وزن این حیوانات بین 50 تا 80 کیلوگرم است پس قطعا جثه بزرگی دارند به همین دلیل گزینه خوبی برای نگهبانی هستند. طول عمر گریت دین‌های بین 8 تا 10 سال است.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه کباب یونانی ، خوشمزه و بی‌نظیر

سگ گریت دین یک غول قدرتمند و با اصالت

سگ دوبرمن پینچر بهترین سگ نگهبان باغ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سگ زیبا و خوش هیکل، سرعت عمل بالا و هوش بسیار زیاد آن است. در زمان تجاوز غارتگران این سگ در کمترین زمان ممکن می‌تواند خودش را به متجاوز برساند. وزن این سگ‌ها بین 35 تا 50 کیلوگرم است و جثه قوی‌ و بزرگی دارند و بین 10 تا 13 سال عمر می‌کنند.

سگ دوبرمن پینچر بهترین سگ نگهبان باغ

مالینویز بلژیکی بهترین سگ محافظ شخصی و گارد

یکی دیگر از بهترین نژادهای سگ نگهبان، مالینویز بلژیکی است که پسر عموی ژرمن شپرد محسوب می‌شود.  این سگ‌ها ورزشکار و پرانرژی هستند و برای شاد و سلامت ماندن، آن‌ها به ورزش و تحریک ذهنی زیادی نیاز دارند. با وجود جثه کوچکشان بسیار جنگجو هستند. طول عمر این سگ‌های وفادار حدود 14 تا 16 سال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

3 علت چاقی بعد از ازدواج + راهکار

چاقی بعد از ازدواج یک معضل بزرگ است که اکثر زوجین با آن درگیر می‌شوند. بسیاری افرادی که قب…