هشدار! این 7 سگ خطرناک را به خانه نیاورید!

3
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سگ‌ها برای بعضی‌ها موجودات دوست داشتنی و بسیار مهمی هستند. این حیوانات مهربان گاهی برای بعضی‌ها همدم‌ها و دوستان بسیار وفاداری هستند؛ اما گاهی هم آنقدر خشن می‌شوند که نزدیک‌ شدن به آن‌ها امضا کردن حکم مرگ خودتان است!
هفت نژاد سگ خطرناک دنیا

علی‌رغم اینکه در میان سگ‌ها بعضی‌هایشان بسیار کوچولو و جذاب هستند؛ اما هفت نژاد سگ خطرناک وجود دارد که نزدیک شدن به آن‌ها بسیار خطرناک است. اگر می‌خواهید بدانید که کدام نژاد از این موجودات وفادار خطرناک هستند، با دلتامگ همراه شوید.

ژرمن شپرد یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا دلتامگ

ژرمن شپرد یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا

ژرمن شپردها German Shepherd را معمولا به‌عنوان سگ‌‎های پلیس می‌شناسند. این سگ‌ها نه‌تنها جثه بزرگی دارند؛ بلکه از دندان‌های تیز و قوی آن‌ها آماده خرد کردن هرگونه استخوان است! بیشتر رفتار تهاجمی آن‌ها زمانی ظاهر می‌شود که احساس می‌کنند باید از خانواده خود دفاع کنند. از آنجا که این سگ‌ها به‌طور معمول به‌عنوان سگ‌های دفاعی تربیت می‌شوند، نحوه تربیت اولیه آن‌ها تأثیر زیادی در شکل‌گیری رفتار تهاجمی آن‌ها دارد.

چی واوا یکی از خطرناک ترین سگ‌ها دنیا دلتامگ

چی واوا یکی از خطرناک ترین سگ‌ها دنیا

چی واوا Chihuahua یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا است که اصلا نباید فریب ظاهر کوچک و بامزه او را خورد! رفتارهای این موجود بسیار پرخاشگرانه است تا حدی که بنیاد جهانی حیوانات به دنبال یافتن دلایل این رفتار خصمانه چی واوا است. آن‌ها نام این رفتار را سندروم سگ کوچک نهاده‌اند که به عواملی مانند ترس، اضطراب و ژنتیک برمی‌گردد. سندرم سگ کوچک به سگی مربوط می‌شود که احساس می‌کند باید جثه کوچک خود را نوع دیگری جبران کند.

داشهوند یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا دلتامگ

داشهوند یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا

داشهوند Dachshund را شاید بتوان یکی از سرسخت‌ترین سگ‌های دنیا دانست که البته پرخاشگری او بیشتر نسبت به غریبه‌هاست. با این حال، این سگ‌های کوچک نمی‌توانند فشار زیادی به پاهای خود بیاورند و تمایل دارند به‌جای آن به‌صورت مداوم پارس کنند. تربیت و آموزش صحیح می‌تواند به‌سرعت به حل این مشکلات کمک کند. همچنین، مشابه چی‌واوا، این سگ نیز ممکن است از سندرم سگ کوچک رنج ببرد.

پرو د پِرسا کاناریو قویترین و خطرناک ترین سگ دنیا دلتامگ

پرو د پِرسا کاناریو قویترین و خطرناک ترین سگ دنیا

پرو د پِرسا کاناریو Perro de Presa Canario یکی دیگر از هفت نژاد سگ خطرناک دنیاست که برای شکار تربیت شده است. قدرت رزمی این سگ‌ها باعث شده که در طول تاریخ همیشه در خط مقدم جنگ‌ها بوده باشند. تخاصم در دی ان ای این سگ برای سال‌ها پنهان شده است به همین دلیل برای نگهداری آن‌ها باید بسیار باتجربه و ماهر باشید.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه چیز کیک شکلاتی بدون قالب کمربندی + ویدئو

کین کورسو خطرناک ترین نژاد سگ دنیا دلتامگ

کین کورسو خطرناک ترین نژاد سگ دنیا

یکی دیگر از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا کین کورسو Cane Corso است. بدن قوی و عضلانی و انرژی فراوان این سگ ایتالیایی هر کسی را به وحشت می‌اندازد. رومی ها و یونانیان باستان قرن‌ها پیش از اجداد این سگ‌ها در جنگ‌‌هایشان از این سگ‌ها استفاده می‌کرده‌اند پس شاید پرخاشگری آن‌ها به همین دلیل باشد. در واقع دی ان ای آن‌ها خشونت و قدرتمندی نهفته است.

آکیتا یکی از خطرناک ترین نژاد سگ‌ ها در دنیا دلتامگ

آکیتا یکی از خطرناک ترین نژاد سگ‌ ها در دنیا

یکی دیگر از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا آکیتا Akita است. بعضی اعتقاد دارند که آکیتا سگی کوچک با دندان تیز است. این سگ‌ها نسبت به غریبه‌ها با احتیاط رفتار می‌کنند و به همین دلیل به‌عنوان سگ‌های نگهبان عالی شناخته می‌شوند. با این حال، عدم آموزش آن‌ها ممکن است منجر به مشکلات اجتماعی با دیگر سگ‌ها و انسان‌ها شود. هر دو نوع آکیتا، ژاپنی و آمریکایی، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و به‌عنوان حیواناتی قوی شناخته می‌شوند. آن‌ها نسبت به خانواده خود مهربان هستند؛ اما در مقابل غریبه‌ها، موقعیت محافظه‌کارانه‌تری اتخاذ می‌کنند که معمولا با پرخاشگری همراه است.

پیت بول تریر آمریکایی یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا دلتامگ

پیت بول تریر آمریکایی یکی از هفت نژاد سگ خطرناک دنیا

پیت بول تریر آمریکایی American Pit Bull Terrier یکی از عجیب‌ترین و باهوش‌ترین سگ‌های دنیا با قدرت ادراکی دوگانه است. آن‌ها از جفت‌گیری تریرها با بولداگ به وجود آمدند با این وجود می‌توان دی ان ای نژادهای دیگر را هم در این سگ‌ها مشاهده کرد که احتمالا رفتار پرخاشگرانه آن‌ها به همین دلیل است.

تعداد کلمات مطلب: 602

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    22 بهمن 1402 در 8:11 ب.ظ

    این مطلب عالیست

    پاسخ

  2. ناشناس

    29 بهمن 1402 در 1:55 ق.ظ

    با درود. لطفا برای واق واق کردن سگ یا صدا دادن سگ وازه “پارس” کردن را به کار نبرید.

    پاسخ

  3. ناشناس

    29 بهمن 1402 در 1:56 ق.ظ

    با درود. لطفا برای واق واق کردن سگ یا صدا دادن سگ واژه “پارس” کردن را به کار نبرید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

آشنایی با تاریخچه و افسانه‌های طاق بستان کرمانشاه

طاق بستان به‌عنوان یک مجموعه شگفت‌انگیز تاریخی، با راز‌ها و ناگفته‌های زیادی در طی سالیان …