پرفروش‌ترین رنگهای مبل راحتی شیک در سال 2024

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید مبلمان راحتی دارید و نمی‌دانید از چه رنگی استفاده کنید که همیشه به روز و زیبا باشد، این مطلب را از دست ندهید.
مبل راحتی شیک

در میان مدل‌های مختلف مبلمان که در بازار موجود است، مبل راحتی شیک، طرفداران بسیاری دارد و معمولا در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شود؛ آنچه که در خرید مبل راحتی بسیار اهمیت دارد و انتخاب را برای ما مشکل می‌کند، تنوع بالای رنگ در مبلمان راحتی است؛ چرا که انتخاب رنگ مبل باید به گونه باشد که در کنار زیبایی، با بسیاری از آیتم‌های دکوراسیون خانه هماهنگ باشد؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین رنگ برای مبلمان راحتی آشنا کنیم.

تاثیر رنگ‌ مبلمان در دکوراسیون

همه ما می‌دانیم که قرار دادن مبلمان در پذیرایی، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون ما دارد؛ به همین جهت است که انتخاب رنگ مبل مهم است؛ چرا که وقتی شما برای اولین بار وارد مکانی می‌شوید، اولین گزینه‌ای که به چشم شما می‌آید، رنگی است که برای وسایل خانه به کار برده‌اید؛ به همین دلیل در انتخاب رنگ مبل راحتی شیک، در کنار سلیقه خود و اعضای خانواده، لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مبل راحتی شیک

بهترین رنگ برای مبل راحتی شیک کدام است؟

همه ما می‌دانیم که قیمت مبل راحتی جدید بالا است؛ اما برای داشتن یک ست مبلمان زیبا، حتما نیازی نیست که مبلغ بالایی بپردازید؛ گاهی می‌توانید با انتخاب یک رنگ مناسب، یک مبل راحتی ارزان را بسیار گران‌ قیمت‌تر از مقدار واقعی آن نشان دهید. توجه داشته باشید که برای مبلمان‌های راحتی، بهترین رنگ‌ها عبارتند از:

مبل راحتی طوسی

یکی ازپرفروش‌ترین رنگ‌های مبلمان در حال حاضر، رنگ طوسی است؛ علت این محبوبیت آن است که رنگ‌های خنثی به راحتی با سایر المان‌ها در دکوراسیون هماهنگ می‌شوند و می‌تواند ظاهر خانه را بسیار شیک و مدرن کند؛ از سوی دیگر تمیز کردن مبلمان طوسی بسیار راحت‌تر از رنگ‌های دیگر است.

همچنین بهترین ترکیب رنگی که می‌توانید از آن برای مبلمان طوسی استفاده کنید، زرد است؛ استفاده از این رنگ در کنار رنگ خنثی طوسی می‌تواند بسیار چشم‌نواز باشد؛ اگر قصد دارید از طیف رنگ طوسی و زرد استفاده کنید، سعی کنید که از رنگ طوسی برای مبل و از رنگ زرد برای کوسن‌ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  سن پترزبورگ ایران را از نزدیک ببینید

عکس مبل راحتی

مبل راحتی شیک آبی

رنگ آبی جزو رنگ‌های بسیار پرطرفدار در دکوراسیون داخلی است؛ چرا که به راحتی می‌توان آن را با سایر وسایل هماهنگ کرد؛ رنگ‌های سرمه‌ای، فیروزه‌ای، آبی نفتی و آبی آسمانی از تناژهای رنگ آبی به شمار می‌آیند؛ با توجه به اینکه این رنگ‌ها در دسته رنگ‌های سرد قرار دارند، به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های زرد و نارنجی هماهنگ کرد.

مبل راحتی آبی

مبل راحتی سفید

اگر به دنبال یک مدل مبل راحتی شیک هستید که هرگز از مد نیفتند، رنگ سفید بهترین انتخاب است و در دسته رنگ‌‍های خنثی قرار دارد؛ شما به راحتی می‌توانید این رنگ‌ را با رنگ‌های گرمی چون طلایی، مشکی، آبی ست می‌شود؛ هنگام خرید این مبل راحتی شیک به این نکته توجه داشته باشید که رنگ سفید به سرعت کثیف می‌شود، بنابراین بهتر است پارچه‌ای را انتخاب کنید، که لکه به راحتی از روی آن پاک شود.

مبل راحتی شیک

رنگ سبز برای مبل راحتی شیک

رنگ آبی مایل به سبز یکی از ملایم‌ترین رنگ‌هایی است که با بسیاری از رنگ‌ها هماهنگی دارد و جلوه زیبایی ایجاد می‌کند؛ به همین علت جزو پرطرف‌دارترین رنگ‌های مبلمان به شمار می‌آید؛ از این ترکیب رنگ بهتر است برای مبل‌های کلاسیک یا راحتی استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 545

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان ال در فضای های کوچک

بهترین چیدمان مبلمان ال به عوامل مختلفی مانند ابعاد و شکل اتاق، میزان نور طبیعی، مسیرهای ع…