هشدار این شهر ایران چراغ قرمز ندارد!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چراغ راهنمایی رانندگی یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر شهر است؛ اما این شهر چراغ راهنمایی رانندگی ندارد!
شهر بدون چراغ قرمز

شهر بدون چراغ قرمز ایران کجاست؟ مگر می‌شود یک شهر در ایران که از نظر قوانین به خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، که بسیار برایش حائز اهمیت است، در یک شهر چراغ قرمز وجود نداشته باشد؟ جالب است به شما بگویم که نه تنها یک شهر بلکه دو شهر در ایران چراغ قرمز ندارند و یکی از این شهرها یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. کشور ایران شهرهای عجیب زیادی دارد برای مثال آیا شما می‌دانید که شیرین ترین شهر ایران کجاست؟ با دلتامگ همراه شوید تا با شهر بدون چراغ قرمز ایران آشنا شوید.

شهر بدون چراغ قرمز ایران کجاست؟

شهرهایی بدون وجود چراغ قرمز در آن در کشور ایران نادر است زیرا ایران یکی کشور قانون مدار است  به خصوص برای قوانین راهنمایی و رانندگی. به دلیل اینکه سالانه تعداد زیادی از مردم جان خود را به علت تصادفات و تخلفات رانندگی از دست می‌دهند و یا آسیب‌های جدی در این زمینه می‌بینند. به همین علت کشور ایران سعی دارد تا به صورتی سخت گیرانه از بروز این حوادث جلوگیری کند. پس حالا به نظر شما این شهری که چراغ قرمز ندارد چطور در همچین کشوری که پایند به قوانین است، وجود دارد؟

شهر بدون چراغ قرمز

پاوه و کیش از جمله شهرهایی هستند که حتی یک چراغ قرمز نیز نمی‌توانید در آن‌ها بیابید. این شهرها به خصوص جزیره کیش که یکی از توریستی‌ترین مناطق گردشگری ایران به شمار می‌رود، با وجود فرهنگ خوب مردم و آرامشی که در این جزیره حاکم است کیش را به عنوان شهر بدون چراغ قرمز تبدیل کرده است.

شهر بدون چراغ قرمز پاوه

پاوه این شهر زیبا و خوش آب وهوا که در استان کرمانشاه واقع است و در شمال این استان قرار دارد یکی از شهرهای زیبای ایران است. که طبیعتی بسیار زیبا و بکر دارد. آرامش بسیارزیادی در این شهر حاکم است. ای شهر فضایی آرام دارد ،. این ارزشمندی‌های طبیعی و زیبا  باعث شده است که شهرداری پاوه و مردم آن تصمیم بگیرند تا زیبایی و طبیعت این منطقه را حفظ کنند و از نصب چراغ‌های قرمز در آن خودداری نمایند. البته مردم این شر زیبا و کوهستانی تمام تلاش خود را در راستای ایکه قوانین راهنایی و رانندگی را به خوبی رعایت کنند، انجام می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  پروتز مو چه مزایایی دارد؟

شهر بدون چراغ قرمز

کیش شهر بدون چراغ قرمز

جزیره کیش که در محاصره دریای نیلکون خلیج فارس است یکی دیگر از شهرهایی است که به دلیل طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری فراوان، تصمیم به عدم نصب چراغ‌های قرمز در آن گرفته شده است. با وجود این که کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است، اما تصمیم به حفظ زیبایی طبیعی و جلوگیری از آلودگی نوری گرفته شده است.

شهر بدون چراغ قرمز

با اینکه جزیره کیش جزو پر رفت و آمدترین مقاصد گردشگری و مسافرت در ایراناست با این حال شما حتی یک نمونه ترافیک یا تخلف رانندگی نیز در این جزیره نخواهید دید. مردم این شهر سعی دارند تا با فرهنگ خوب خود وبا آرامشی که به علت رویایی با دریا به دست آورده‌اند در حفظ قوانین نیز موفق عمل کنند.

شهر بدون چراغ قرمز

به صورت کلی، این شهرها نشان می‌دهند که با مدیریت مناسب و اهمیت دادن به حفظ محیط زیست و زیبایی طبیعت، می‌توان به خلق یک محیط زندگی سالم و زیبا دست یافت و از زیبایی‌های طبیعت لذت برد. اگر همه مردم خود را برای حفظ و رعایت قوانین موظف بدانند و برای جان و جان خود و دیگرن ارزش قائل باشند،بسیاری از تخلفات و آسیب‌های وارده از تصادفات راهنمایی و رانندگی کم می‌شود.

تعداد کلمات مطلب: 567

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جاهای دیدنی ایلام در بهار

    عروس زاگرس ایران کجاست؟

    جاهای دیدنی ایلام در بهار را می‌شناسید؟ تنگه کافرین یا تنگه کافری در استان ایلام، به دلیل …
  • شهر آناناس

    شهر آناناس ایران کجاست؟

    شهر آناناس ایران را می‌شناسید؟ آناناس یکی از میوه‌های خوش طعم تابستانی است. آناناس بیشتر د…
  • شفق قطبی ایران کجاست؟

    شفق قطبی ایران کجاست؟ ایران یکی از کشورهایی است که تا به حال شفق قطبی را به خود ندیده بود.…
بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

عروس زاگرس ایران کجاست؟

جاهای دیدنی ایلام در بهار را می‌شناسید؟ تنگه کافرین یا تنگه کافری در استان ایلام، به دلیل …