بهترین مکان برای نصب آینه در خانه کدام قسمت است؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید بهترین مکان را برای قرار دادن آینه درخانه انتخاب کنید، این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.
نصب آینه

امروزه بیشتر چیدمان‌های دکوراسیون داخلی بر اساس سبک فنگ‌شویی انجام می‌شود؛ چرا که بسیاری از مردم معتقدند که قرار دادن وسایل در جایی که اشتباه است،باعث می‌شود انرژی منفی در خانه جریان داشته باشد؛ فنگ ‌شویی یک هنر باستانی چینی است ر نحوه قرارگیری وسایل در اطراف شخص متمرکز شده؛ در این میان محل نصب آینه در فنگ‌شویی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که با انتخاب جای مناسب برای نصب آینه، ثروت، سلامتی و خوشختی در خانه شما دو چندان می‌شود. اگر قصد دارید جای آینه در خانه را انتخاب کنید، بهتر است قبل از نصب برای انتخاب بهترین مکان، این مطلب از دلتامگ را مطالعه کنید.

مکان‌هایی که نباید آینه آن را منعکس کند

• درب‌ها و پنجر‌ه‌ها
• تخت‌خواب
• توالت
• شعله گاز در آشپزخانه
• یک آینه دیگر
• خرت و پرت، جاها و وسایل بی‌نظم
• گوشه‌های تیز مبلمان یا دیوارها
• تصاویر کج و نامشخص از شما
• قرارگیری آینه به صورتی که قد شخص را نشان دهد، اما بالاتنه و سر او را کامل نشان ندهد.

نصب آینه

بهترین مکان برای نصب آینه در خانه از نظر فنگ‌شویی

اگر قصد دارید آینه را در آشپزخانه نصب کنید، از نظر فنک‌شویی باید در مکانی نصب شود که بتواند هنگامی که آشپزی می‌کنید، منظره‌ای از درب یا خروجی آشپزخانه را به شما نشان دهد. توجه داشته باشید که چون آینه نماد آب است اصلا نباید شعله‌های گاز را در آشپزخانه نشان دهد، زیرا باعث درگیری این دو عنصر با هم می‌شود.

  • نصب آینه در حمام

از نظر فنگ‌شویی نصب آینه در حمام کار درستی نیست؛ اما اگر معتقدید که وجود آن در حمام ضروری است، بهتر است آن را در قسمت خارجی درب ورودی حمام نصب کنید تا از ورود انرژی منفی به درون حمام جلوگیری شود.

  • نصب آینه در اتاق خواب
مطلب پیشنهادی:  ۷ مدل مبل که خانه شما را خاص و شیک می‌کند!

وجود آبنه در اتاق خواب کاملا ضروری است و باعث می‌شود تا فضای اتاق بزرگ‌تر از حد معمول نشان داده شود؛ اما باید بدانید که کدام قسمت برای قرار دادن آن مناسب است؛ بر اساس اصول فنگ‌شویی آینه نباید روبه‌روی تخت قرار گیرد؛ جرا که شما هنگام درازکشیدن و استراحت نباید تصوی خود را در آینه ببینید، در غیر این صورت براساس اصول فنگ‌ شویی انرژی شخص ثالثی به رابطه بین زوجین وارد می‌شود.

نصب آینه

  • نصب آینه در هال و پذیرایی

اگر دوست دارید فضای خانه خود را چند برابر نشان دهید، بهترین مکان برای قرار دادن آبنه، هال و پذیرایی است؛ اما به خاطر داشته باشید که آینه باید به شکلی در کنار میز غذاخوری قرار گیرد که خوراکی‌های روی میز را نشان دهد، چون مواد غذائی نماد ثروت و فراوانی هستند و همان طور که گفتیم آینه هر چیزی را بازتاب داده و آن را دو برابر می‌کند.

بهترین مکان برای نصب آینه دکوراتیو در پذیرایی به گونه‌ای است که گوشه تیز دیوار، میز و درب ورودی هال را منعکس نکند؛ سعی کنید آینه را در کانی از پذیرایی نصب کنید که منعکس کننده فضای سبز باشد تا انرژی مثبت و ترقی را برای شما به ارمغان آورد.

آینه قدی را کجا بذارم؟

آینه قدی را می‌توانید در نزدیکی پنجره یا درهای باز فضا قرار داده تا از نور طبیعی بیشتری بهره‌مند شوید.

تعداد کلمات مطلب: 520

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

عجیب ترین معماری های جهان را می شناسید؟

در سراسر جهان، سازه‌های معماری متعددی وجود دارند که به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و اغلب …