خرید ویلا در نور با متری 5 میلیون تومان

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید، بهتر است سری هم به نور بزنید.
ویلا در نور

خرید ویلا در نور، جایی میان دریا و جنگل به شما فرصتی بی‌نظیر برای بهره‌مندی از طبیعت فوق‌العاده این شهر زیبا می‌دهد. اگر می‌خواهید برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید، باید سری هم به نور، با طبیعت زیبا و شهرک‌های مسکونی مدرنش بزنید. در این مطلب به معرفی این شهر و بررسی قیمت خرید ویلا در نور می‌پردازیم.

خرید ویلا در شمال

موقعیت جغرافیایی شهر نور

در شرق نوشهر به فاصله 50 کیلومتر، با عبور از ساحل زیبای رویان، به شهری می‌رسید که به نور معروف است. نور از شهرهای استان مازندران است که از شمال به ساحل زیبای خزر متصل است و از جنوب به دامنه‌های البرز می‌رسد. اگر از نور به شرق بروید به محمودآباد و آمل می‌رسید. این شهر از بزرگ‌ترین شهرهای استان مازندران است و فرصت خرید خانه در نور با توجه به پیشرفت روزافزون منطقه، استثنایی است.

دسترسی‌های نور

برای رسیدن به شهرستان نور راه‌های متنوعی وجود دارد.

دسترسی جاده‌ای: جاده هراز، جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال  بهترین مسیرهای دسترسی جاده‌ای از تهران به نور هستند.

دسترسی ریلی: برای سفر با قطار به نور می‌توانید از تهران به ایستگاه قائمشهر بروید. زیرا در حال حاضر، نزدیک‌ترین ایستگاه به نور همین ایستگاه است.

دسترسی هوایی: اگر مسیر هوایی را می‌پسندید باید بلیط فرودگاه ساری را تهیه کنید. این فرودگاه، تنها و نزدیک‌ترین فرودگاه به نور است.

خرید ویلا در نور

بخش‌های شهرستان نور

نور دارای سه بخش به نام‌های مرکزی، چمستان و بلده است. بخش مرکزی شامل شهرهای نور، رویان، ایزدشهر است. بخش چمستان به مرکزیت شهری همین نام، در فاصله 15 کیلومتری جنوب شرقی نور قرار دارد. دهستان زیبای لاویج در بخش چمستان، جلای خاصی به این منطقه داده است. همچنین این بخش از روستاهای فراوان دیگری هم تشکیل شده است. بخش بلده نیز با مرکزیت شهری به همین نام در 85 کیلومتری جنوب شهر نور قرار دارد. روستاهای مهم و زیبای این بخش نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور نیز شهرت خاصی دارد، که نمونه‌ی این ادعا روستای یوش بلده زادگاه پدر شعر نوی ایران نیما یوشیج است. وسعت و تنوع جغرافیایی، خرید ویلا در نور را نسبت به سایر شهرهای مازندران مناسب‌تر کرده است.

جاهای دیدنی نور

مجاورت نور با دریا و جنگل و کوهستان، جاذبه‌های این شهر را زبانزد عام و خاص کرده است. از معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی نور می‌توان به دریاچه الیمالات اشاره کرد. در زیر چند نمونه از جاهای دیدنی نور را می‌آوریم:

  • پارک جنگلی نور
  • خانه نیما یوشیج
  • آبشار آب پری
  • آبشار حرم او یا حرم آب
  • روستاهای لاویج، پیمده، کالج و کرسی
  • قلعه پولاد بلده
  • کاخ تمیشان
  • ساحل زیبای نور و رویان
  • آبشار ونوش
مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه و خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب چقدر بودجه می‌خواهد؟

مزایای خرید ویلا در نور

  • نور به تهران نزدیک است.
  • نور جاذبه‌های طبیعی متعددی دارد.
  • قیمت ویلا در نور مناسب است.
  • خرید خانه در نور آینده خوبی دارد.
  • امکان درآمدزایی از محل اجاره ویلای خریداری شده در نور وجود دارد.

بهترین منطقه نور برای خرید ویلا

همان‌طور که گفته شد بخش مرکزی نور شامل سه شهر نور، ایزدشهر و رویان است و هر کدام از این شهرها پتانسیل بالایی برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری دارند. از طرفی چمستان از دیگر شهرهای نور است که در سال‌های اخیر موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

خرید ویلا در نور به شما امکان سکونت در شهرک‌های برند و معتبری را می‌دهد که علاوه بر امکانات مناسب، از طبیعت و ساحل زیبای خزر بهره‌مند می‌شوید. شهرک‌هایی مثل شهرک نگین نور و شهرک دشت نور از مطرح‌ترین شهرک‌های ساحلی نور و شمال کشور هستند.

قیمت خرید ویلا در نور

برای درک قیمت‌ ویلا در نور بهتر است قیمت املاک این شهر را با قیمت املاک شهرهای مجاور آن بسنجیم. قیمت ویلا در نور در مقایسه رویان کمی کمتر است و نسبت به چمستان بالاتر است. دلیل آن نیز می‌تواند شرایط خرید ویلا در چمستان و ویلاسازی‌های متعدد در چمستان باشد. همچنین قیمت خرید خانه در نور نسبت به ایزدشهر و رستم‌رود زیاد تفاوتی ندارد و می‌توان گفت که در یک رنج است. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های ویلا در نور را از سایت ملکی دلتا بررسی می‌کنیم:

نوع ملک متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت کل(تومان)
ویلا  شهرکی لوکس 330 نوساز 8,000,000,000
ویلا جنگلی 300 نوساز 3,400,000,000
ویلا روستایی 150 18 600,000,000
ویلا جنگلی 120 نوساز 1,600,000,000
ویلا مدرن 186 3 6,800,000,000
ویلا جنگلی 250 6 1,400,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…