۵ مدل میز جلو مبلی مدرن با تزیین شیک و ارزان

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با انتخاب یک میز جلو مبلی مدرن و تزیین آن با امکانات موجود، می‌توانید جلوه زیبایی به فضای نشیمن و پذیرایی منزل خود ببخشید.
تزیین میز جلو مبلی جدید چوبی

با انتخاب یک میز جلو مبلی شیک، نشیمن خانه شما جلوه زیبایی پیدا می‌کند. انواع لوازم دکوری برای تزیین میز جلو مبل مناسب هستند. اما ما در این مطلب از دلتامگ ۵ ایده جذاب و کم‌هزینه را برای تزیین میز جلو مبلی مدرن به شما ارائه می‌دهیم.

تزیین میز جلو مبلی جدید چوبی با کمترین هزینه

لوازم دکوری لوکس و گران همیشه هم زیبایی فضا را تضمین نمی‌کنند. در اینجا بحث سلیقه و ذوق هنری مطرح است. با داشتن کمی خلاقیت و نگاه زیباشناسانه، می‌توانید فضای خانه خود را به بهترین شکل تزیین کنید. در ادامه با ۵ ایده ارزان و جالب برای تزیین میز جلو مبلی مدرن همراه شما هستیم.

تزیین میز جلو مبلی مدرن با گلدان

گلدان‌های ساده سرامیکی یا کریستال

همه شما حتماً در خانه خود یک یا چند گلدان ساده دارید. یک گلدان را روی میز جلو مبلی جدید چوبی خود قرار دهید و هر روز آن را با گل‌های تازه پر کنید. خواهید دید که این کار تا چه حد روی زیبایی نشیمن شما تاثیرگذار است.

تزیین میز جلو مبلی مدرن با کتاب

کتاب هم می‌تواند جنبه دکوری داشته باشد. به شرطی که تبدیل به ژست و ادای کتابخوانی نشود. 😉 می‌توانید زیباترین کتاب‌ها و مجلات موجود در کتابخوانه خود را روی میز جلو مبلی قرار دهید و به این ترتیب، یک چیدمان خلوت و جذاب داشته باشید.

تزیین میز جلو مبلی جدید چوبی با کتاب

تزیین میز جلو مبلی جدید چوبی با سینی

برخی از انواع سینی دکوری برای تزیین میز جلو مبلی مدرن طراحی شده‌اند. می‌توانید درون سینی را با شمع و اکسسوری‌های کوچک پر کنید و به این شکل جلوه جذابی به فضای نشیمن خود ببخشید. با قرار دادن شمع‌های عطری و عود، فضای پذیرایی شیک و معطری خواهید داشت.

تزیین میز جلو مبلی مدرن با سینی

تزیین میز جلو مبلی دو طبقه

میز جلو مبلی مدرن دو طبقه را باید به نحو خاصی تزیین کنید. می‌توانید در طبقه پایین میز، تزیین ساده‌تری داشته باشید و برای مثال به یک ظرف تزیینی یا شیرینی‌خوری کوچک بسنده کنید. برای روی میز می‌توانید کمی بیشتر شلوغ‌کاری کنید. اما دقت داشته باشید که میز شلخته و نامنظم به نظر نرسد.

مطلب پیشنهادی:  ساخت دکوری‌های شیک با بطری‌های دور ریز

رعایت تقارن برای چیدمان این مدل میز واجب است. لازم نیست لوازم دکوری شما یک‌رنگ و دارای سبک یکسان باشند. با ایجاد تنوع، می‌توانید میز را برجسته‌تر و زیباتر نشان دهید.

تزیین میز جلو مبلی مدرن دوطبقه

تزیین میز جلو مبلی با شمعدان

انواع شمعدان مدرن و کلاسیک برای تزیین میز جلو مبلی کاربرد دارند. لازم نیست حتماً هزینه زیادی برای خرید شمعدان‌های لوکس صرف کنید، گاهی سادگی جلوه زیباتری ایجاد می‌کند. شمعدان‌های ساده کوتاه و بلند برای تزیین میز جلو مبلی مدرن، بهترین انتخاب هستند.

تزیین میز جلو مبلی مدرن با شمعدان

نکات چیدمان و تزیین میز جلو مبلی مدرن

برای تزیین میز جلو مبلی، باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • توجه به سبک طراحی داخلی منزل: چیدمان و تزیین میز باید بر همین اساس انجام شود. برای مثال در خانه‌های ساده و مینیمال، شاید لازم باشد هیچ وسیله‌ای را روی میز قرار ندهید.
  • ایجاد یک پالت رنگی جذاب: اگر تمام وسایل خانه شما یک‌رنگ است، با انتخاب لوازم دکوری می‌توانید به آن رنگ و رو ببخشید.
  • قرار دادن میز با فاصله مناسب از مبل: میز باید به نحوی جلو مبل قرار گیرد که نشستن و برخاستن از روی مبل مشکل نباشد.

سخن پایانی

تزیین میز جلو مبلی، یکی از جالب‌ترین راهکارها برای جلوه بخشیدن به فضای نشیمن منزل است. میز جلو مبلی مدرن را می‌توانید با انواع لوازم دکوری تزیین کنید و لازم نیست حتماً به فکر انتخاب لوازم لوکس و گران قیمت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

پر کردن فضاهای پرت خانه یکی از کارهایی است که طراحان داخلی در ابتدا برای هر خانه‌ای انجام …