۵ مدل کابینت سفید و رنگ چوب که هرگز از مد نمی‌افتند

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب ایده‌های جذابی را برای دکور آشپزخانه با ترکیب کابینت سفید و رنگ چوب ارائه داده‌ایم که بسیار پرطرفدار است و هرگز از مد نمی‌افتد.
کابینت سفید و رنگ چوب

رنگ سفید در کنار چوب جلوه بسیار زیبایی دارد. در واقع متریال چوب، فضای یکدست سفید را از یکنواختی نجات می‌دهد. در این مطلب از دلتامگ با ۵ مدل کابینت سفید و رنگ چوب آشنا می‌شوید که برای همیشه زیبا به نظر می‌رسند.

کابینت سفید و رنگ چوب، انتخابی عالی برای آشپزخانه مدرن

سفید رنگی بسیار پرطرفدار در دکوراسیون آشپزخانه است. چرا که فضا را بزرگ، روشن و تمیز نشان می‌دهد. اما بهترین رنگ در کنار کابینت سفید چیست؟ ترکیب رنگ سفید با متریال گرم چوب، آشپزخانه شما را صمیمی و زیبا نشان می‌دهد. در واقع با این کار، آشپزخانه خود را به محلی گرم و آرامبخش برای زندگی خانوادگی تبدیل می‌کنید.

کابینت سفید و رنگ چوب

کابینت دو رنگ سفید و رنگ چوب

می‌توانید کابینت‌های بالایی را به رنگ سفید و کابینت‌های پایینی را به رنگ چوب انتخاب کنید. این کار به صورت برعکس نیز قابل انجام است. کابینت سفید و رنگ چوب در کنار کاشی‌های سفید و جزئیات طلایی یا نقره‌ای، جلوه‌ای بی‌نهایت شیک و زیبا پیدا می‌کند. می‌توانید با انتخاب پارکت یا پارکت لمینت برای کف آشپزخانه، هماهنگی خوبی در این فضا ایجاد کنید.

کابینت سفید و رنگ چوب

کابینت سفید با صفحه چوبی

کابینت سفید با صفحه چوبی، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های دکوراسیون آشپزخانه است. صفحه کابینت چوبی از جنس چوب طبیعی مقاوم یا ام دی اف طرح چوب ساخته می‌شود و جلوه بی‌نهایت زیبایی دارد. بنا به سلیقه شما، چوب با روکش براق یا مات برای آشپزخانه قابل استفاده است. می‌توانید با قرار دادن چند قطعه دکوری آشپزخانه، زیبایی صفحات چوبی را چند برابر کنید.

کابینت سفید و رنگ چوب

کابینت سفید و رنگ چوب به سبک نئوکلاسیک

این مدل کابینت سفید و رنگ چوب، زیبایی چشم‌نوازی دارد. کابینت نئوکلاسیک تزیینات ظریف و دلنشینی دارد. با انتخاب این مدل کابینت، از تمام فضا به بهترین شکل استفاده می‌کنید. چرا که کابینت‌های بالایی تا سقف ادامه پیدا می‌کنند و می‌توانید از تمام فضای دیوار برای ذخیره‌سازی استفاده کنید. کابینت‌های شیشه‌ای و ویترین آشپزخانه در این سبک دکوراسیون کاربرد خوبی دارند. همچنین می‌توانید با چند شلف و قفسه، دکوراسیون آشپزخانه خود را تکمیل کنید.

مطلب پیشنهادی:  7 روش برای چیدمان میز کنسول + عکس

کابینت سفید و رنگ چوب

انتخاب یک رنگ سوم یا چهارم

با انتخاب یک رنگ دیگر می‌توانید جلوه جذابی به آشپزخانه خود ببخشید. برای مثال رنگ سبز، آبی یا زرد در کنار کابینت سفید زیبا به نظر می‌رسند و با رنگ چوب نیز هم‌خوانی خوبی دارند. همچنین می‌توانید با انتخاب لوازم دکوری شیک، یک آشپزخانه شاد و جوان‌پسندانه داشته باشید که همه از دیدن آن لذت می‌برند. رنگ سوم لازم نیست حتماً درون کابینت‌ها باشد. می‌توانید با انتخاب پرده رنگی برای آشپزخانه، تنوع خوبی در فضا ایجاد کنید.

کابینت سفید و رنگ چوب

کابینت سفید با شلف چوبی

استفاده از شلف چوبی در آشپزخانه با کابینت‌های سفید ایده خوبی است. شلف آشپزخانه در نقش فضای اضافی برای ذخیره‌سازی لوازم و مواد غذایی ایفای نقش می‌کند و در مدل‌های مختلفی قابل سفارش است. همچنین می‌توانید روی شلف را با تابلوهای دکوری و انواع مجسمه‌های زیبا تزیین کرده و جلوه زیبایی به آشپزخانه خود ببخشید.

کابینت سفید و رنگ چوب

سخن پایانی

کابینت سفید و رنگ چوب از جمله پرطرفدارترین مدل‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه است. با استفاده از این ترکیب رنگی می‌توانید فضایی صمیمی و در عین حال لوکس ایجاد کنید که همه از دیدن آن لذت می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 کاربرد فرش گرد در دکوراسیون که کسی به شما نمی‌گوید

برای بسیاری از مردم، فرش آن است که چهار ضلع و چهار گوشه داشته باشد. اغلب هنگام خرید فرش سر…