7 روش برای چیدمان میز کنسول + عکس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک میز کنسول با فرم زیبا راه‌حل مناسبی برای دیوار خالی یا گوشه خالی در خانه است. اما سوال این است که چگونه میز کنسول خود را تزیین‌کنیم؟
چیدمان میز کنسول

در گذشته آینه کنسول‌ها تنها در خانه‌های اشرافی وجود داشت، اما امروز میز کنسول جزو آن دسته از وسایلی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این وسیله در دکوراسیون خانه و تاثیری که بر زیبایی خانه می‌گذارد، چیدمان میز کنسول اهمیت بسیاری دارد. برای آگاهی از ترفند چیدمان منزل تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

نکات مهم هنگام چیدمان میز کنسول

قراردادن میز کنسول در هر قسمت خانه زیبایی فضا را دو چندان می‌کند، اما آینه کنسول‌ها زمانی جلوه بیشتری دارند که از وسایل درست و اصولی برای تزیین آن استفاده کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام چیدمان میز کنسول باید در نظر داشت، همخوانی میز کنسول با سایر وسایل خانه است به گونه‌ای که بتواند توجه همه را جلب کند.

چیدمان میز کنسول

چیدمان میز کنسول جزو آن دسته از وسایلی است که به سادگی شخصیت شما را نشان می‌دهد.

 تزیین میز کنسول با کتاب

مهم‌ترین نکته هنگام چیدمان میز کنسول، قراردادن وسایل دکوری است که علاوه بر زیبایی بتوان از آن استفاده کرد. در نتیجه قرار دادن کتاب روی میز کنسول می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ اینگونه افراد می‌توانند در زمان اوقات فراغت از کتاب نیز استفاده کنند.

استفاده از قاب عکس برای چیدمان میز کنسول

استفاده از قاب عکس برای چیدمان میز کنسول

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد فضای نوستالژیک در خانه، قراردادن قاب‌ عکس روی میز کنسول است. اگر علاقه‌مند به یادآوری خاطرات هستید، همیشه این ایده زیبا را در نظر داشته باشید. تنها به این نکته توجه داشته باشید که اگر میز کنسول شما کوچک است از قاب عکس‌های کوچک برای آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  یک مبل راحتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 استفاده از آینه 

از محبوب‌ترین وسایل برای چیدمان میز کنسول، استفاده از آینه است. در این روش می‌توانید آینه را بالای میز به دیوار نصب کنید یا از آینه‌هایی استفاده کنید که روی میز قرار می‌گیرند.

استفاده از  گلدان برای چیدمان میز کنسول

قراردادن گل در محیط خانه باعث می‌شود روحیه شما شاداب‌تر شود. بهترین مکان برای قراردادن گلدان، میز کنسول‌ها هستند. شما می‌توانید با قرار دادن گلدان گوشه میز، دکور خانه خود را خاص و منحصر به فرد کنید.

چیدمان میز کنسول

 تزیین میز کنسول با آثار هنری

آثار هنری همیشه چشم نوازند شما می‌توانید با قراردادن آثار هنری زیبا روی میز کنسول، زیبایی آن را دو چندان کنید. بهترین انتخاب برای آثار هنری استفاده از یک نقاشی زیبا است.

استفاده از ظرف‌های آنتیک

علاوه بر زیبایی دکوراسیون بهترین راه مراقبت از اشیا گران‌قیمت، قرار دادن این وسایل روی میز کنسول است. با این ایده مطمئنا مهمانان شما هم از دیدن آن‌ها بسیار لذت خواهند برد.

قرر دادن ساعت روی میز کنسول

جزو جدایی ناپذیر در هر خانه‌ای ساعت‌ها هستند. اگر کلکسیونی از ساعت دارید، می‌توانید همه آن‌ها را روی میز کنسول بچینید و از جلوه آن در دکوراسیون خانه بیشترین بهره را ببرید.

پیشنهاد مطالعه: با این روش نصب، تابلو را زیباتر جلوه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزیین باغچه با ایده‌های خلاقانه و بکر

به گزارش دلتا تزیین باغچه خانه، به شما روح و جان تازه‌ای می‌دهد و شما می‌توانید از نگاه کر…