این مدل کمد دیواری، خانه شما را لوکس می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمد دیواری طرح‌دار، ایده‌ای جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل است و به وسیله آن می‌توانید جلوه‌ای لوکس و زیبا به خانه خود ببخشید.
مدل کمد دیواری طرح‌دار

وجود کمد دیواری در اتاق خواب و پذیرایی خانه‌های امروزی ضروری است. بنابراین می‌توانیم علاوه بر جنبه عملکردی و کارایی آن، به جنبه زیبایی نیز دقت کنیم و کمد دیواری را به عنوان یک عنصر دکوراتیو در دکوراسیون منزل در نظر داشته باشیم. کمد دیواری طرح‌دار برای این منظور گزینه مناسبی است. این مطلب از دلتامگ را دنبال کنید تا با جدیدترین مدل کمد دیواری برای فضاهای مختلف منزل آشنا شوید.

جدیدترین مدل کمد دیواری

مدل کمد دیواری طرح دار یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی منزل است و برای تمام سبک‌های طراحی داخلی کاربرد دارد. می‌توانید انواع طرح‌های انتزاعی یا واقع‌گرا را انتخاب کنید و بدین وسیله جلوه‌ای متفاوت به فضای منزل خود ببخشید.

جدیدترین مدل کمد دیواری

مدل کمد دیواری اتاق خواب مستر

در اتاق خواب مستر به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی نیاز داریم و تعداد کمدها و قفسه‌ها به همین ترتیب افزایش پیدا می‌کند. می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و لوازم اتاق خواب، یک مدل کمد دیواری با طرح‌های زیبا برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

قفسه‌بندی کمد باید مطابق با نیازهای شما انجام شود. برای مثال ممکن است به فضای زیادی برای آویختن لباس‌ها نیاز داشته باشید و یا داشتن کشوهای بیشتر برای شما اولویت داشته باشد.

جدیدترین مدل کمد دیواری

کمد دیواری برای اتاق خواب نوجوان

در طراحی داخلی اتاق خواب نوجوانان باید به روحیات افراد در این سنین توجه داشته باشیم. انتخاب طرح‌های فانتزی و جذاب برای درب کمد دیواری، یکی از بهترین ایده‌ها برای دیزاین اتاق خواب نوجوان است.

جدیدترین مدل کمد دیواری

درب این مدل کمدها تحت عنوان لمینت شناخته می‌شود و می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را روی آن‌ها چاپ کنید و یا طرح‌های فانتزی آماده را انتخاب کنید. در انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری، به رنگ لوازم اتاق خواب و دیوارها دقت داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  ۷ پیشنهاد متفاوت برای رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن

جدیدترین مدل کمد دیواری

انواع درب کمد دیواری

درب کمد دیواری در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شود که از میان آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • درب لولایی که قدیمی‌ترین مدل کمد دیواری است و لنگه‌های درب هنگام باز شدن، فضایی را از اتاق اشغال می‌کنند. می‌توانید با نقاشی کردن و یا چاپ طرح روی کمدهای قدیمی، ظاهری نو و جدید به آن‌ها ببخشید.
  • درب ریلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای کوچک است. درب ریلی به صورت کشویی باز و بسته می‌شود و فضایی را اشغال نمی‌کند. می‌توانید با پیاده کردن انواع طرح‌های زیبا روی درب کمد دیواری، آن را به نقطه کانونی و مرکز توجه در فضا تبدیل کنید. آینه‌کاری درب کمد دیواری هم ایده بسیار جالبی است که این روزها به آن پرداخته می‌شود.
  • درب مخفی: طراحی این مدل درب کمد دیواری به نحوی است که لنگه‌های درب در جایگاهی درون دیوار تعبیه می‌شود و به این ترتیب فضایی را در خانه اشغال نمی‌کنند.

جدیدترین مدل کمد دیواری

سخن پایانی

داشتن کمد دیواری جادار و زیبا در خانه‌های امروزی یک مزیت است. می‌توانیم از این المان کاربردی برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل استفاده کنیم. مدل کمد دیواری با درب طرح‌دار، این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا علاوه بر ایجاد نظم در فضا، نقطه عطف زیبایی در دکوراسیون منزل ایجاد کنیم. چاپ طرح‌های متنوع، نقاشی و آینه‌کاری، از جمله جذاب‌ترین ایده‌ها برای تزیین درب کمد دیواری است.

تعداد کلمات مطلب: 510

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان ال در فضاهای کوچک

بهترین چیدمان مبلمان ال به عوامل مختلفی مانند ابعاد و شکل اتاق، میزان نور طبیعی، مسیرهای ع…