۷ پیشنهاد متفاوت برای رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن یکی از مراحل مهم دکوراسیون منزل است. اما وقت آن رسیده است که کلیشه‌ها را کنار بگذاریم و رنگ‌های خاص و متفاوتی را برای دکوراسیون منزل استفاده کنیم.
۷ رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن

انتخاب رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن یکی از مهم‌ترین مراحل بازسازی و دکوراسیون منزل است. حالا وقتش رسیده است که کلیشه‌ها را کنار بگذاریم و با رنگ‌های هیجان‌انگیز و زیبا دکوراسیون خانه را انجام دهیم. در این مطلب از دلتامگ با ۷ رنگ متفاوت و جذاب برای دیوار پذیرایی آشنا می‌شوید.

پیشنهاد رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن برای خاص‌پسندها

رنگ‌های کلیشه‌ای سفید، خاکستری و کرم در دکوراسیون خانه‌های ایرانی کاربرد زیادی دارند. اما اگر اهل هیجان هستید و می‌خواهید خانه‌ای با دیزاین متفاوت داشته باشید، کلیشه‌ها را فراموش کنید.

رنگ‌های شاد روی روحیه ما تاثیر مثبتی دارند و فضای خانه ما را متحول می‌کنند. در ادامه ۷ رنگ شاد و زیبا معرفی می‌کنیم که برای دیوار پذیرایی خانه‌های امروزی بهترین انتخاب است.

رنگ‌های شاد و جسورانه برای دکوراسیون خانه‌های امروزی

رنگ آبی درباری، انتخابی لوکس و جذاب

رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن می‌تواند آبی درباری باشد. این رنگ به آبی سلطنتی نیز مشهور است و جلوه‌ای لوکس و جذاب به فضای خانه شما می‌بخشد.

رنگ دیوار آبی درباری با انواع مبلمان چوبی هم‌خوانی دارد. می‌توانید در کنار این رنگ از سفید، سبز روشن، کرم و قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

رنگ سبز سدری، انتخابی ملایم و طبیعی

اگر به رنگ‌های طبیعی علاقه‌مندید، سبز سدری برای شما بهترین انتخاب است. این رنگ چندان تیره نیست و برای دکوراسیون خانه‌های کوچک و کم‌نور انتخاب خوبی است.

رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن سبز سدری در کنار رنگ چوب بسیار زیبا به نظر می‌رسد و شما می‌توانید با کفپوش یا پارکت قهوه‌ای روشن آن را ست کنید.

پرده‌های اتاق پذیرایی را می‌توانید به رنگ سفید، کرم یا گلبهی روشن انتخاب کنید تا فضایی روشن و ملایم برای پذیرایی از مهمانان ایجاد شود.

فرش انتخابی شما برای دیوار سدری، می‌تواند از هر طیف رنگی باشد. اما فرش با زمینه فیلی، صورتی، گردویی و آبی، هماهنگی خوبی با این رنگ دیوار دارد.

رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن سبز سدری

رنگ هلویی، انتخابی جوان‌پسند

هلویی برای رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن انتخابی جسورانه و هیجان‌انگیز است. این رنگ در عین لطافت، کمی جسورانه و بازیگوش به نظر می‌رسد. به همین دلیل انتخاب خوبی برای خانه زوج‌های جوان است که به تازگی دارای فرزند شده‌اند.

رنگ هلویی در کنار سبز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. شما می‌توانید پرده‌های خانه را به رنگ سبز نعنایی دربیاورید و فضایی متفاوت و جذاب برای پذیرایی از میهمانان ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  5 مدل کاغذ دیواری جدید که فضای خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد!

رنگ یاسی، انتخابی زنانه و لطیف

رنگ یاسی بسیار دلپذیر و جذاب است. این رنگ ماهیتی زنانه دارد و حال و هوای خانه را به کلی دگرگون می‌کند. بنفش یاسی در کنار رنگ‌های فیلی، سفید و آبی زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ مبلمان و پرده‌ها را می‌توانید از یک طیف تیره‌تر بنفش انتخاب کنید و به این ترتیب فضایی تک‌رنگ و جذاب برای پذیرایی از میهمانان به وجود بیاورید.

رنگ سبزآبی روشن، انتخابی خاص و دوست‌داشتنی

سبزآبی سردترین رنگ دایره ایتن است. این رنگ آرامش خاصی دارد و مناسب خاص‌پسندها است. رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن سبزآبی روشن، به خوبی با مبلمان چوبی ست می‌شود. می‌توانید کفپوش پذیرایی را از جنس پارکت یا لمینت کرم قهوه‌ای انتخاب کنید.

پرده و مبلمان را می‌توانید به رنگ طوسی، آبی یا صورتی روشن انتخاب کنید. صورتی روشن در کنار سبزآبی جلوه‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌کند.

رنگ دیوار پذیرایی سبزآبی روشن

رنگ زرشکی، انتخابی زنده و فاخر

رنگ زرشکی بسیار تند و زنده است. این رنگ شاید تیره به نظر برسد. اما شما می‌توانید فقط یک دیوار را به این رنگ دربیاورید باقی دیوارها را می‌توانید به رنگ‌ سفید، یا رنگ‌های متفاوتی مثل انواع مختلف طیف سبز و طوسی انتخاب کنید.

رنگ زرشکی در کنار اثاثیه و پارکت از چوب گردو، زیبایی چشم‌نوازی ایجاد می‌کند. می‌توانید مبلمان و پرده‌ها را به رنگ کرم، آبی تیره، خاکستری یا سفید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ‌ها نترسید. قرار است شجاعانه برخورد کنید و فضایی متفاوت و جذاب داشته باشید.

سخن پایانی

رنگ دیوار پذیرایی و نشیمن تاثیر بسیاری روی حال و هوای کلی خانه دارد. شما می‌توانید رنگ‌های متفاوتی برای فضای نشیمن و پذیرایی انتخاب کنید و به این ترتیب تفکیک فضایی خوبی داشته باشید.

هنگام انتخاب رنگ، به سبک دکوراسیون و رنگ لوازم منزل دقت کنید که بعدا ناهماهنگی ایجاد نشود. اما خیلی هم درگیر ست کردن رنگ‌ها و استفاده از یک تناژ رنگ نباشید. اگر خانه‌ای هیجان‌انگیز و مدرن می‌خواهید، کمی جسورانه‌تر عمل کنید. رنگ‌های شاد، به خانه شما حس زندگی و جوانی می‌بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک ترین لوسترهای کریستالی برای دکوراسیونی لاکچری

لوسترهای کریستالی یکی از زیباترین و مجلل ترین وسایلی هستند که می توانید برای تزئین خانه خو…