مبل تخت خواب شو؛ زیباترین و کاربردی‌ترین مدل‌ها

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل تخت خواب شو یک انتخاب عالی برای خانه‌های کوچک است. در این مطلب ۵ مدل شیک و کاربردی مبل تخت خواب شو ارائه شده است.
زیباترین مدل‌های مبل تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مبلمان برای خانه‌های امروزی است که به صرفه‌جویی از فضا کمک شایانی می‌کند. در این مطلب از دلتامگ با ۵ مدل مبلمان تخت خواب شو زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.

۵ مدل مبل تخت خواب شو شیک و کاربردی

مبل تخت خواب شو دو نفره یا تک نفره در دکوراسیون خانه های کوچک کاربرد بی‌نظیری دارد و به وسیله آن می‌توانیم از یک فضا، به چندین شکل استفاده کنیم. مدل‌های متنوع این مدل تخت، انتخاب را کمی سخت می‌کند. به همین دلیل ما در ادامه ۵ مدل جذاب و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم.

مبل تخت خواب شو کشویی

مدل کشویی

این مدل مبل تخت خواب شو طراحی جالبی دارد که قسمت زیرین آن فضایی برای قرار گرفتن بخش اضافی وجود دارد. با بیرون کشیدن این قسمت، مبل ما به تخت تبدیل می‌شود. مبل کشویی در سوییت‌ها و خانه‌های کوچک بدون اتاق خواب کاربرد خوبی دارد. همچنین می‌توانید در خانه‌های بزرگ از آن به عنوان تخت خواب مهمان استفاده کنید.

مدل تاشو تک نفره یا دو نفره

این مدل مبل در واقع یک تخت تاشو است. طراحی آن به نحوی است که قسمت جلویی آن تاشده و روی مبل قرار می‌گیرد. به این ترتیب در صورت نیاز می‌توانیم بخش رویی را برداریم و آن را به یک تخت خواب تک نفره یا دونفره  راحت و زیبا تبدیل کنیم. از مبل تاشو می‌توانیم در اتاق خواب کوچک و یا نشیمن خانه استفاده کنیم و یک فضای اضافه برای استراحت داشته باشیم.

مبل تخت خواب شو تاشو

مبل تخت خواب شو مدولار

مبل مدولار در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است و انتخابی بی‌نهایت کاربردی برای فضاهای کوچک و بزرگ است. این مدل مبلمان قطعات جداشونده گوناگونی دارد که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها فضای نشستن یا استراحت را بسط دهیم و در صورت نیاز محدود کنیم.

مطلب پیشنهادی:  چیدمان کاناپه راحتی؛ ۷ ایده طلایی

مبل مدولار در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود و حتی امکان سفارشی‌سازی دارد. شما باید پیش از انتخاب مدل مبل، متراژ فضا و کاربری مد نظر خود را به طور کامل بدانید.

مبل تخت خواب شو مدولار

مبل ال شکل

مبل ال یکی از پرکاربردترین مدل‌های مبلمان در خانه‌های امروزی است و می‌توانیم به وسیله آن استفاده بهینه از فضا داشته باشیم. در خانه‌های کوچک می‌توانیم این مدل مبل را در گوشه نشیمن قرار دهیم و با این کار یک کنج دنج و زیبا ایجاد کنیم.

مبل تخت خواب شو ال کارایی بی‌نهایت جذابی دارد. به این ترتیب که یکی از یال‌های مبل در مواقع نیاز به تخت خواب تبدیل می‌شود. به این وسیله می‌توانیم از فضای نشیمن به عنوان اتاق خواب نیز استفاده کنیم.

مبل تخت خواب شو ال شکل

مبل تخت خواب شو با فضای ذخیره سازی

این مدل مبل کارایی جالبی دارد. به این طریق که از فضای داخل آن می‌توانیم برای نگهداری لوازم مورد نیاز خود استفاده کنیم. با استفاده از این مدل مبل، می‌توانید یک گوشه از نشیمن خود را به اتاق خواب تبدیل کنید و استفاده بهینه از فضا داشته باشید. در فضای داخلی مبل می‌توانید انواع بالش، کوسن، ملافه و لوازم دیگر را ذخیره‌سازی کنید.

مبل تخت خواب شو با فضای دخیره‌سازی

سخن پایانی

مبل تخت خواب شو انتخابی بسیار عالی برای دکوراسیون منزل است. این مدل مبلمان در صورت دارا بودن کیفیت کافی، تا سالیان سال در منزل شما کاربرد دارد و می‌توانید به وسیله آن، بهترین استفاده را از فضا داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 527

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان گلدان‌های مدرن و داشتن زیباترین فضای منزل

گلدان‌ها و گیاهان آپارتمانی می‌توانند به هر فضایی طراوت و زیبایی ببخشند. با چیدمان درست آن…