با قیمتی مناسب در محله طرشت تهران صاحب خانه شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرشت یکی از محله‌های اصیل شهر تهران می‌باشد که امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و افراد زیادی را برای خرید یا اجاره خانه، به سمت خود جذب کرده است.

اگر علاقه‌مند به زندگی در تهران هستید و دوست دارید در محله‌ای زندگی کنید که از امکانات رفاهی مناسب و آب‌وهوای خوبی برخوردار باشد، محله طرشت انتخاب مناسبی است. چنانچه قصد خرید آپارتمان در طرشت را دارید و می‌خواهید بیشتر با جزئیات این محله آشنا شوید، برای آگاهی از جدیدترین قیمت‌های خانه در این منطقه تا انتهای این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله طرشت کجاست؟

طرشت جزو یکی از محله‌های منطقه 2 شهرداری تهران است که در قسمت شمال شرق پایتخت قرار دارد؛ آب‌وهوای خوب این منطقه باعث شده خرید خانه در طرشت رونق بیشتری پیدا کرده و افراد بسیاری تمایل به زندگی در این محله را داشته باشند. اکنون این محله از شمال به بزرگراه شیخ فضل اله نوری، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بلوار شهید تیموری و شهید جواد اکبری و از غرب به بزرگراه محمدعلی جناح محدود می‌شود.

قدمت این محله به دوره  سلجوقیان باز می‌گردد که در آن زمان این منطقه جزو یکی از خوش آب‌و‌هواترین روستاها به شمار می‌آمد که باغ‌های بسیاری در آن قرار داشت؛ به همین دلیل مردم نام این محله را طرح رشت گذاشتند که به مرور زمان به طرشت معروف شد.

محله طرشت

بررسی قیمت خانه در طرشت تهران

با توجه به قدمت این محله می‌توان گفت بافت مسکونی محله طرشت به دو صورت قدیمی و مدرن است و شما می‌توانید با توجه به علاقه و بودجه خود، خانه دلخواهتان را پیدا کنید. اگر قصد اجاره آپارتمان در طرشت را دارید، لازم است بهترین محله طرشت را بشناسید. از خیابان‌های مهم این منطقه می‌توان به طرشت میدان صالحی، خیابان اکبری، خیابان تیموری و خیابان آزادی اشاره کرد؛ البته لازم به ذکر است که قیمت خانه در این محدوده‌ها بالاتر از خیابان‌های دیگر طرشت است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خانه در شهرهای اطراف اصفهان

در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در طرشت، بین 60 تا 90 میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 77 متری با پارکینگ، انباری و آسانسور به 6 میلیارد 600 میلیون نقدینگی نیاز دارید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

محله طرشت

وضعیت دسترسی به محله طرشت

یکی از دلایل محبوبیت این محله و افزایش تقاضا برای خرید و اجاره خانه، دسترسی مناسب به سایر مناطق تهران است. اگر می‌خواهید با اتومبیل خود به این محله بروید، بزرگراه‌های یادگار امام، محمدعلی جناح و شیخ فضل‌الله نوری رفت و آمد را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند. در صورتی هم که قصد داشته باشید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، ایستگاه متروی طرشت و ایستگاه متروی دانشگاه شریف انتخاب بسیار مناسبی است. علاوه بر همه این مواد در این محله ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس نیز به فراوانی به چشم می‌خورند.

محله طرشت

امکانات محله طرشت چگونه است؟

مراکز آموزشی

  • دانشگاه شریف
  • دبیرستان شهید عباس بابایی
  • دبیرستان دخترانه حسینیه
  • دبیرستان فاییزون
  • دبیرستان پسرانه شهید فرهاد حسین مردی

مراکز تفریحی محله طرشت

  • بوستان توفیقی
  • بوستان جاوید
  • بوستان رزاقی
  • پارک ارمغان
  • پارک تندرستی
  • بوستان نسترن

مراکز درمانی

درمانگاه و داروخانه‌های شبانه روزی متعدد

محله طرشت

پیشنهاد مطالعه: خرید خانه در محله سرسبز و خوش آب‌وهوا اراج با بودجه مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…