چگونه دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهیم؟

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راهکارهای بسیاری برای لوکس و گران نشان دادن خانه‌های ساده وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توانیم به انتخاب رنگ جذاب، ایجاد بافت متنوع و نورپردازی اصولی اشاره کنیم.
دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهید

دکوراسیون منزل یک کار کاملاً سلیقه‌ای است. ممکن است شما با تزیینات زیاد مخالف باشید و یا خانه‌های لوکس و پرتزیین را ترجیح دهید. در هر صورت ما در این مطلب از دلتامگ راهکارهایی را ارائه داده‌ایم که به وسیله آن‌ها می‌توانید دکوراسیون منزل ساده خود را لوکس و گران نشان دهید.

۶ راهکار برای لوکس نشان دادن دکوراسیون منزل ساده

اکثر افراد بر این باورند که برای داشتن یک خانه لوکس، باید هزینه زیادی صرف کنیم. حال آنکه با کمترین هزینه می‌توانیم جلوه‌ای لوکس و فاخر به دکوراسیون منزل ساده خود ببخشیم. برای مثال گاهی انتخاب یک تابلو دکوراتیو، ظاهر منزل را به کلی متحول می‌کند. در ادامه این مطلب با راهکارهای جذاب لوکس نشان دادن خانه آشنا می‌شوید.

دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهید

استفاده از دکوری شیک

استفاده از اکسسوری‌های دکوری شیک یکی از بهترین راهکارها برای لوکس نشان دادن خانه است. تابلوهای دکوراتیو از جمله زیباترین المان‌ها هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهر خانه را به کلی متحول کنید. همچنین با انتخاب مجسمه، گلدان، آباژور و سایر المان‌های تزیینی می‌توانیم جلوه‌ای لوکس به دکوراسیون منزل ساده خود ببخشیم.

استفاده از دیوارکوب برای دکوراسیون منزل ساده

با استفاده از انواع دیوارکوب چوبی، فومی یا پی‌وی‌سی، می‌توانیم خانه خود را از سادگی و یکنواختی نجات دهیم. اگر بودجه شما محدود است، می‌توانید با استفاده از تخته‌های چوبی ارزان، یک مدل دیوارکوب چوبی شیک و زیبا برای پذیرایی یا اتاق خواب خود بسازید.

دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهید

نورپردازی مناسب

با استفاده از نوارهای ال ای دی، می‌توانیم روشنایی جذابی روی سقف و دیوارها اعمال کنیم. انواع چراغ خطی روی دیوار و سقف کناف قابل اجرا است و با این کار می‌توانیم جلوه‌ای لوکس و زیبا به دکوراسیون منزل خود ببخشیم.

همچنین می‌توانید با استفاده از لوازم ساده، چراغ‌های رومیزی شیک و زیبا بسازید و یا آینه دیواری را با چراغ ال ای دی روشن کنید تا فضای خانه شما جلوه لوکس و زیبایی پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل مبل کلاسیک که هرگز از مد نمی‌افتند!

دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهید

تعویض دستگیره‌ها

المان‌هایی مثل دستگیره کابینت آشپزخانه، آویز حوله دستشویی و دستگیره درب‌ها، برخلاف تصور عموم نقش زیادی در لوکس نشان دادن خانه دارند. شاید فکر کنید این جزئیات اصلاً به چشم نمی‌آیند؛ اما کوچکترین تغییرات هم دکوراسیون خانه را به شدت متحول می‌کنند. تعویض کلید و پریزهای خانه هم جلوه‌ای نو و زیبا به دکوراسیون منزل ساده شما می‌بخشد و از این نظر اقدام مثبتی است.

ایجاد بافت متنوع برای گران نشان دادن دکوراسیون منزل ساده

منظور از ایجاد بافت در دکوراسیون این است که با استفاده از متریال‌های متنوع، فضا را از یکنواختی نجات دهیم. برای مثال می‌توانیم یکی از دیوارهای نشیمن را با دیوارپوش چوبی تزیین کنیم و یا پارچه مبلمان را مخملی انتخاب کنیم. فرش و پرده هم در اینجا نقش مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون داخلی منزل ببخشند.

دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهید

استفاده از رنگ‌های فاخر

برخی از رنگ‌ها به صورت ذاتی جلوه فاخر و لوکسی دارند. برای مثال می‌توانیم به رنگ بژ، سبز یشمی و آبی درباری اشاره کنیم که زیبایی فاخری دارند و بهترین انتخاب برای گران نشان دادن دکوراسیون منزل ساده هستند. می‌توانید یک یا چند دیوار را با این رنگ‌ها تزیین کنید و یا مبلمان، پرده و فرش‌ها را با این رنگ‌ها زیبا نشان دهید.

دکوراسیون منزل ساده خود را گران نشان دهید

سخن پایانی

لوکس نشان دادن خانه‌های ساده کار چندان سختی نیست. کافی است کمی ذوق و خلاقیت داشته باشید. برای مثال می‌توانیم با تعویض دستگیره‌ها، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ظاهر خانه را به کلی متحول کنیم. ایده‌هایی که در این مطلب ارائه شده‌اند، برای ایجاد جلوه لوکس و زیبا به دکوراسیون منزل ساده بسیار کاربردی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

پر کردن فضاهای پرت خانه یکی از کارهایی است که طراحان داخلی در ابتدا برای هر خانه‌ای انجام …