آینه کاری دیوار؛ یک ایده جذاب برای دکوراسیون منزل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه کاری دیوار یکی از زیباترین روش‌ها برای تزیین فضاهای مختلف منزل است و به وسیله آن می‌توانیم جلوه‌ای لوکس به دیوارهای ساده خانه ببخشیم.
آینه کاری دیوار

آینه یکی از زیباترین المان‌ها برای تزیین خانه است. می‌توانیم دیوار پذیرایی، اتاق خواب و سرویس بهداشتی را با انواع آینه تزیین کرده و به وسیله آن جلوه‌ای لوکس به خانه خود ببخشیم. در این مطلب از دلتامگ توضیحاتی را در مورد آینه کاری دیوار فضاهای مختلف منزل ارائه می‌دهیم.

آینه کاری دیوار چیست؟

آینه کاری دیوار در روش‌های متنوعی انجام می‌شود و به وسیله آن می‌توانید جلوه بی‌نهایت لوکس و زیبایی به منزل خود ببخشید. به ویژه در فضای ورودی، نشیمن و پذیرایی می‌توانید با این کار دکوراسیون به مراتب زیباتری داشته باشید.

آینه کاری دیوار

آینه کاری فضای ورودی

فضای ورودی بهترین محل برای استفاده از آینه دیواری است. چرا که افراد هنگام ورود و خروج از منزل می‌توانند ظاهر خود را در آینه بررسی کنند. می‌توانیم با نصب یک پنل دیواری آینه‌ای، این نیاز را در فضا برطرف کنیم.

اما در برخی موارد آینه کاری دیوار فقط جنبه تزیینی دارد و به صورت پنل تکه تکه روی دیوار نصب می‌شود. برای تزیین فضای ورودی می‌توانیم از کمد با درب آينه‌ای هم استفاده کنیم که انتخابی کاربردی و بسیار عالی برای این فضا است.

آینه کاری دیوار فضای ورودی

آینه کاری فضای پذیرایی و نشیمن

آینه کاری دیوار پذیرایی نشیمن و بهترین ایده برای تزیین این دو فضا است. به ویژه در خانه‌های کوچک و کم‌نور، این کار باعث می‌شود که خانه دلبازتر به نظر برسد. انواع مدل‌های آینه کاری برای دیوار نشیمن و پذیرایی قابل اجرا است و شما باید بر اساس سبک دکوراسیون و لوازم منزل خود، بهترین مدل را انتخاب کنید.

آینه کاری دیوار پذیرایی

آینه کاری اتاق خواب

در اتاق خواب مستر یا نوجوان می‌توانیم با آینه کاری دیوار، جلوه‌ای بی‌نهایت شیک و جذاب ایجاد کنیم که توجه همه را جلب می‌کند. انواع پنل‌های آینه‌ای در اتاق خواب قابل اجرا هستند. همچنین خود شما می‌توانید با ایده‌های خلاقانه، دیوار اتاق خواب خود را آینه‌ کاری کنید.

استفاده از کمد دیواری با درب ریلی آینه‌ای نیز ایده بسیار جالبی برای اتاق خواب است و کارایی آن را به مراتب افزیش می‌دهد. این روش تزیین دیوار برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی قابل اجرا است. یعنی اگر بخواهید می‌توانید در فضای مدرن یا کلاسیک، دیوار را آینه کاری کنید و به وسیله آن جلوه‌ای لوکس و جذاب به فضا ببخشید.

مطلب پیشنهادی:  با این مدل مبلمان، دکور خانه خود را تکمیل کنید

آینه کاری دیوار اتاق خواب

آینه کاری سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام از جمله فضاهایی هستند که به آینه نیاز ضروری دارند. انواع آینه دستشویی و حمام در بازار موجود است. اما شما می‌توانید با آینه کاری دیوار این فضاها، کارایی آن را تا حد مطلوبی افزایش دهید و فضایی شیک و جذاب ایجاد کنید.

انواع پنل‌های دیواری آینه‌ای برای تزیین دیوار حمام موجود است. می‌توانید از ترکیب دیوارپوش چوبی و پنل آینه‌ای برای تزیین این فضاها استفاده کرده و جلوه‌ی بی‌نهایت زیبا به خانه خود ببخشید.

آینه کاری دیوار سرویس بهداشتی و حمام

هزینه آینه کاری دیوار چقدر است؟

هزینه آینه کاری دیوار بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود و بسته به طرحی که قرار است کار کنیم و کیفیت آینه، تعرفه متفاوتی دارد. به طور متوسط هزینه آینه کاری برای دیوارهای منزل بین متری ۷۰۰ هزار تومان تا بالای ۱ میلیون تومان متغیر است. آگاهی از رنج قیمت عملیات بازسازی و دکوراسیون داخلی باعث می‌شود که تصمیم‌گیری راحت تری داشته باشید.

سخن پایانی

آینه کاری دیوار از جمله قدیمی‌ترین روش‌ها برای دکوراسیون منزل است. در گذشته تمام عمارت‌ها و خانه‌های مجلل دیوارهای آینه کاری داشته‌اند. امروزه نیز با الهام از شکوه آن دوران، می‌توانیم خانه‌های کوچک و ساده خود را  لوکس کنیم.

انواع پنل‌های آینه‌ای و قاب‌های زیبای آینه برای تزیین فضاهای مختلف منزل کاربرد دارند. همچنین می‌توانید انواع دیوارپوش را با آینه ترکیب کرده و زیبایی دیوارهای خانه را تکمیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…