با این مدل مبلمان، دکور خانه خود را تکمیل کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پاف مبل یک قطعه مبلمان راحتی است که برای دکوراسیون منزل کاربردهای متنوعی دارد. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل پاف زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.
مدل‌های پاف مبل

پاف مبل یک قطعه مبلمان راحتی است که مدل‌های متنوعی دارد و هر کدام از آن‌ها برای کاربری‌های متنوعی طراحی می‌شوند. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل پاف شیک و کاربردی برای دکوراسیون منزل آشنا می‌شوید.

۷ مدل پاف مبل شیک و کاربردی

پاف در ابتدا به عنوان مبلمان عثمانی شناخته می‌شده و با پارچه‌های ابریشم طرح‌دار طراحی می‌شده است. به مرور این قطعه از مبلمان به خانه‌های مدرن نیز راه پیدا کرده است.

امروزه انواع پاف مبل در دکوراسیون منزل کاربرد دارند و به عنوان یک قطعه مبل راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه با ۷ مدل پاف زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.

پاف جلو مبلی

یک مدل پاف با طراحی جالبی که دارد به عنوان میز جلو مبلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این پاف‌ها می‌توانیم به عنوان صندلی هم استفاده کنیم. این مدل پاف برای خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند بهترین انتخاب است. چرا که لبه‌های پاف مانند میز سفت نیست و هنگام برخورد کودک با آن، مشکلی ایجاد نمی‌شود. پاف جلو مبلی در شکل‌های هندسی مختلفی مانند دایره، مربع و مستطیل طراحی می‌شود و در کنار مبلمان قرار می‌گیرد.

مدل‌های پاف مبل

پاف نیمکتی مخصوص اتاق خواب

این مدل پاف مبل معمولاً جلو تخت خواب دونفره در اتاق خواب قرار می‌گیرد و می‌توانیم از آن برای نشستن و تعویض لباس استفاده کنیم. پاف نیمکتی در مدل‌های متنوعی طراحی شده و زیبایی اتاق خواب شما را تکمیل می‌کند. انواع پارچه‌های طرح‌دار و ساده برای پاف نیمکتی کاربرد دارند. اما اگر به فکر ایجاد یک جلوه لوکس در دکور اتاق خواب خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از پارچه مخمل سبز، آبی، بنفش، سرخ یا مشکی استفاده کنید.

پاف سه‌پایه کوچک

این مدل پاف معمولاً در فضای نشیمن و کنار مبلمان راحتی قرار می‌گیرد. از آن می‌توانیم به عنوان مبل میزبان نیز استفاده کنیم. با انتخاب یک پارچه طرح‌دار و جذاب برای این مدل پاف، می‌توانیم جلوه‌ای دلنشین به فضای پذیرایی و نشیمن خانه خود ببخشیم.

مدل‌های پاف مبل

پاف چهارگوش بزرگ

این مدل پاف مبل، به عنوان یک مبل راحتی دونفره مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانیم آن را داخل یک میز جلومبلی بزرگ تعبیه کرده و در مواقع نیاز بیرون بیاوریم و فضای نشیمن خود را توسعه ببخشیم. این مدل پاف بیشتر برای خانه‌های مدرن و مینیمال کاربرد دارد؛ اما در خانه‌های کلاسیک نیز می‌توانیم به نحوی از آن‌ها استفاده کنیم.

مطلب پیشنهادی:  شیک‌ترین لوستر‌های مدرن برای دکوراسیون خانه‌ای رویایی

پاف استوانه‌ای

این مدل پاف به صورت استوانه توپر طراحی می‌شود و پایه ندارد. از آن می‌توانیم در فضای نشیمن به عنوان صندلی میزبان استفاده کنیم. همچنین در اتاق خواب به عنوان صندلی میز آرایش کاربرد دارد. پاف استوانه‌ای با پارچه‌های متنوعی مانند کتان، چرم، خز مصنوعی و … طراحی می‌شود و هر کدام زیبایی مخصوص به خود را دارند.

مدل‌های پاف مبل

پاف لمسه‌دوزی

این مدل پاف مبل، ظاهری لوکس و زیبا دارد. معمولاً پایه‌های آن چوبی است و برای دکوراسیون خانه کلاسیک، مدرن و یا تلفیقی کاربرد دارد. پارچه‌های مخمل برای این مدل پاف بیشترین زیبایی را دارند. این مدل پاف در فضای ورودی و زیر آینه بسیار زیبا به نظر می‌رسد و به وسیله آن می‌توانیم فضایی تحت عنوان کفش‌کن در ورودی خانه ایجاد کنیم.

پاف صندوقچه‌ای

پاف صندوقچه‌ای یا جعبه‌ای یک مدل پاف است که داخل آن فضایی برای نگهداری لوازم نگهداری می‌شود. می‌توانید این پاف را در اتاق خواب به عنوان صندلی جلو میز آرایش استفاده کنید و داخل آن وسایلی مثل ملافه، حوله، اکسسوری و … قرار دهید. در نشیمن خانه هم می‌تواند به همین ترتیب قرار بگیرد.

مدل‌های پاف مبل

سخن پایانی

قطعات مختلف مبلمان باید در عین هماهنگی با یکدیگر، زیبایی خاص خود را نیز داشته باشند. اگر به فکر ایجاد تنوع در فضای نشیمن یا پذیرایی خود هستید، می‌توانید با انواع صندلی تک و پاف مبل این تنوع را ایجاد کنید. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع پاف، باعث شده است که به عنصری پرطرفدار در دکوراسیون منزل تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…