۷ مدل کاغذ دیواری پذیرایی لوکس و زیبا

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاغذ دیواری همچنان جزو پرطرفدارترین متریال‌ها برای تزیین دیوارهای منزل است. در این مطلب با ۷ مدل کاغذ دیواری پذیرایی لوکس و زیبا آشنا می شوید.
کاغذ دیواری پذیرایی

همچنان کاغذ دیواری جزو پرطرفدارترین متریال‌ها برای تزیین دیوارهای منزل است. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین و زیباترین مدل‌های کاغذ دیواری پذیرایی آشنا می‌شوید. با انتخاب این مدل‌ها، می‌توانید طرحی لوکس به خانه ساده خود ببخشید.

۷ مدل کاغذ دیواری پذیرایی شیک و زیبا

برای انتخاب کاغذ دیواری، پیش از هر چیز باید به سبک دکوراسیون و مدل مبلمان منزل خود دقت کنید. همچنین لازم است میزان بهره فضا از نور طبیعی و ارتفاع سقف را نیز مد نظر داشته باشید. در ادامه ۷ مدل کاغذ دیواری پذیرایی شیک و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم.

کاغذ دیواری پذیرایی ویکتوریایی

کاغذ دیواری ویکتوریایی

این مدل کاغذ دیواری معمولاً طرح گل‌ و برگ نسبتاً ریز دارد و جلوه‌ای زیبا به فضای پذیرایی و نشیمن شما می‌بخشد. می‌توانید طرح کاغذ دیواری را با دیوار ست کنید و به این طریق هارمونی خوبی در فضای پذیرایی خود به وجود بیاورید.

انواع طرح‌های رنگارنگ و تک رنگ این مدل کاغذ دیواری در بازار موجود است و شما بر اساس سلیقه و مدل لوازم منزل خود، می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح کولاژ

این مدل کاغذ دیواری پذیرایی معمولاً برای یک دیوار پیشنهاد می‌شود. می‌توانید دیوار پشت مبلمان یا نشیمن را انتخاب کنید. طرح کاغذ دیواری همانطور که در تصویر می‌بینید، مانند کولاژ و چسباندن تکه‌های کاغذ در کنار یکدیگر است. بندهای ظریف طلایی یا نقره‌ای، جلوه‌ای لوکس و زیبا به این مدل کاغذ دیواری می‌بخشد.

کاغذ دیواری پذیرایی با طرح کولاژ

کاغذ دیواری مدرن لوکس

این مدل کاغذ دیواری به صورت دو تکه طرح‌دار و ساده طراحی می‌شود که زمینه هر دو آن‌ها یک شکل است. تزیینات طلایی، برنزی یا نقره‌ای، جلوه‌ای جذاب به این مدل کاغذ دیواری می‌بخشند و می‌توانید آن را با یک دست مبلمان و پرده لوکس ست کنید. همچنین با استفاده از اکسسوری‌های دکوری لوکس و زیبا می‌توانید زیبایی خانه خود را تکمیل کنید.

مطلب پیشنهادی:  زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی برای خانه‌های لوکس

کاغذ دیواری پذیرایی مدرن لوکس

کاغذ دیواری با طرح مرمر

کاغذ دیواری پذیرایی با طرح مرمر که تحت عنوان ماربل شیت هم شناخته می‌شود، جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا به فضای خانه شما می‌بخشد. این مدل کاغذ دیواری را می‌توانید با انواع مبلمان راحتی یا استیل کلاسیک ست کرده و جلو‌ه‌ای بی‌نظیر در فضای نشیمن و پذیرایی خود ایجاد کنید.

کاغذ دیواری پذیرایی با طرح مرمر

کاغذ دیواری ساده

این مدل کاغذ دیواری بیشترین طرفدار دارد و انتخابی بسیار محافظه‌کارانه است. کاغذ دیواری ساده به راحتی با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی قابل تطبیق است و زیبایی چشم‌نوازی دارد. با انتخاب این مدل کاغذ دیواری برای پذیرایی خود، می‌توانید دکور مینیمال و خلوتی ایجاد کنید که همه از دیدن آن لذت می‌برند.

کاغذ دیواری پذیرایی ساده

کاغذ دیواری با خطوط عمودی

این مدل کاغذ دیواری پذیرایی برای خانه‌هایی که سقف کوتاهی دارند، بهترین گزینه است و باعث می‌شود فضا دلبازتر به نظر برسد. با انتخاب دو رنگ متضاد مانند سفید و سیاه، می‌توانید جلوه‌ای بی‌نهایت شیک و زیبا به فضای پذیرایی منزل خود ببخشید.

کاغذ دیواری پذیرایی با خطوط عمودی

کاغذ دیواری فانتزی

کاغذ دیواری با طرح‌های فانتزی و عروسکی، انتخابی جذاب برای خاص‌پسندها است. می‌توانید طرح دلخواه خود را به صورت سفارشی روی کاغذ دیواری داشته باشید. اگر به این مدل کاغذ دیواری علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است یک ست مبلمان ساده و مینیمال انتخاب کنید.

کاغذ دیواری پذیرایی فانتزی

سخن پایانی

درست است که محصولات جدیدتری مانند دیوارپوش فومی و چوبی وارد بازار شده است؛ اما همچنان کاغذ دیواری پرطرفدار است و برای تزیین منزل از آن‌ها استفاده می‌شود. هنگام انتخاب کاغذ دیواری، باید به سبک دکوراسیون، رنگ غالب فضا و میزان بهره‌مندی آن از نور طبیعی روز دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …