این تنقلات بدون قند اما خوشمزه شما را چاق نمی‌کند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید برایتان جالب باشد اما لازم است بدانید که تنقلات بدون قند، خوراکی‌های لذیذ و میان وعده‌هایی هستند که سطح قند آن‌ها پایین بوده یا بدون قند تهیه می‌شوند. افراد دیابتی بهتر است از این مواد غذایی استفاده کنند تا بتوانند به راحتی سطح قند خونشان را کنترل کنند.
تنقلات بدون قند

امروزه که همه افراد به دنبال لاغری و تناسب اندام و همچنین سلامت خود هستند، استفاده از تنقلات بدون قند لازم و ضروری است. تنقلات همیشه جذابیت‌های خودش را به همراه دارد. نکته مهمی که در این راستا باید بدانید آن است که  استفاده از مواد اولیه طبیعی برای تهیه خوراکی‌های بدون قند، مهم‌ترین عامل کنترل بیماری دیابت است. همراه دلتامگ باشید.

تنقلات بدون قند

ما در این مطلب می‌خواهیم به شما چند مورد از تنقلات بدون قند کم کالری و همچنین سالم را معرفی کنیم تا با شناسایی آن‌ها دست از خوردن خوراکی‌های ناسالم مانند چیپس، پفک و … دست بر دارید. اگر سبک زندگیتان را تغییر دهید، بعد از مدتی احساس سلامتی و همچنین لاغری می‌کنید.

آجیل و مغزها؛ خشکبار کم کالری یک میان وعده عالی

آجیل از جمله تنقلات خوشمزه بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد و حتما از فواید آجیل برای سلامتی می‌دانید. بعضی از انواع مغزها کالری خیلی کمی دارند و می‌توانید آن‌ها را در لیست غذاهای روزانه خودتان قرار دهید.

آجیل‌هایی مثل بادام، فندق، بادام زمینی، گردو، پسته و دانه سویا از جمله خشکبار کم کالری هستند. خرید تنقلات بدون قند و رژیمی مانند خشکبار، می‌تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت و بسیار پرفایده برای شما باشد. زیرا سلامت بدن تنها چیزی است که نمی‌توان به راحتی آن را دوباره به دست آورد.

میوه‌ های بدون قند

خوردن میوه یکی از کارهای مهم و ضروری است که افراد باید در طول روز انجام دهند البته لازم به ذکر است که خوردن مقدار زیاد میوه نیز باعث چاقی می‌شود. قرار دادن میوه‌های تازه در فهرست میان‌وعده‌ها راهی فوق‌العاده برای لذت بردن از شیرینی طبیعی و در عین حال مدیریت کالری دریافتی روزانه است.

یادتان باشد که میوه‌هایی مانند سیب، توت فرنگی، پرتقال و هندوانه کالری کمی دارند. همچنین این میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر ضروری بوده و می‌توانند به عنوان عصرانه کم کالری مصرف شوند.

میوه‌های تازه

پاپ کورن بدون قند

اگر اهل خوردن چیپس و پفک هستید، ما به شما پاپ‌کورن یا همان ذرت بو داده را معرفی می‌کنیم. خوردن پاپ کورن به عنوان یکی از تنقلات بدون قند سالم و همیشه لذت بخش بوده و به علت مغذی بودن می‌تواند اشتهای شما را کنترل کند. پاپ کورن سرشار از فیبر بوده و بعد از خوردن مقدار مشخصی از آن احساس سیری می‌کنید. البته پاپ کورن تا حد زیادی چرب است و بهتر است از میزان چربی آن و فعالیت بدنی که دارید اطلاع داشته باشید و رژیم‌تان را تنظیم کنید.

کره بادام زمینی یک تنقلات بدون قند اما خوشمزه

امروزه بسیاری از دکترها و متخصصین تغذیه خوردن کره بادام زمینی را در لیست غذاهای رژیمی قرار داده‌اند. کره بادام زمینی یک خوراکی بسیار خوشمزه و لذیذ است. مخلوط عسل و کره بادام زمینی نیز یکی از تنقلات بدون قند بسیار عالی است که به دلیل مقوی بودن احساس سیری را برای شما به همراه دارد و به حفظ قند خون نیز کمک می‌کند. اگر به دنبال یک خوراکی خوشمزه هستید، کره بادام‌زمینی انتخاب بسیار عالی است.
کره بادام زمینی یک تنقلات بدون قند اما خوشمزه

ماست

لازم است بدانید که ماست و به خصوص ماست یونانی یک خوراکی سرشار از کلسیم بوده و به دلیل میزان کربوهیدرات کمی که دارد یکی از تنقلات بدون قند سالم و مناسب برای افراد دیابتی است. شاید جالب باشد بدانید که ترکیب‌های خلاقانه، مصرف ماست یونانی را جذاب‌تر می‌کند. تکه‌ میوه‌هایی چون توت فرنگی و اضافه کردن مغز‌های آجیلی به ماست یونانی یک خوراکی بی نظیر از لحاظ غذایی و طعم را تشکیل می‌دهند.

انواع اسموتی با سبزیجات و میوه‌های تازه!

اسموتی‌ها راهی عالی برای گنجاندن میوه‌ها و سبزیجات در میان وعده‌ها است. شما می‌توانید انواع مواد کم کالری مانند اسفناج، کلم پیچ، انواع توت‌ها، شیر بادام و ماست یونانی را با هم مخلوط کرده تا یک اسموتی پر از مواد مغذی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  کالری برنج، برنج بخورید و لاغر شوید!

تعداد کلمات مطلب: 619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

این 2 دمنوش آرامش و نشاط را به زندگی شما می‌آورد

دمنوش آرام بخش قوی برای تسکین درد اعصاب شما یک نیاز ضروری است. امروزه به دلیل اینکه درگیری…