زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی برای خانه‌های لوکس

0
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
میز کنسول چوبی یکی از پرطرفدارترین المان‌ها برای دکوراسیون منزل است. در این مطلب با ۷ مدل کنسول چوبی شیک و زیبا آشنا می‌شوید.
زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی، یکی از زیباترین المان‌ها در دکوراسیون داخلی منزل است. تنوع مدل‌های میز کنسول، باعث شده است که انتخاب‌های بسیاری داشته باشیم. در فضای راهرو، نشیمن، پذیرایی و حتی اتاق خواب می‌توانیم با قرار دادن این عنصر زیبا، دکوراسیون خانه را تکمیل کنیم. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل میز کنسول زیبا آشنا می‌شوید که از چوب ساخته شده‌اند و ظاهری بی‌نظیر دارند.

۷ مدل میز کنسول چوبی شیک و زیبا

میز کنسول نیز همانند سایر قطعات مبلمان منزل، در سبک‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود. شما باید بسته به نیاز و سبک دکوراسیون منزل خود، یک مدل مناسب را انتخاب کنید و با تزیین درست آن، به خانه خود جلوه لوکس و زیبایی ببخشید.

میز کنسول مدرن

میز کنسول چوبی مدرن، از جمله ترندهای دکوراسیون منزل است. می‌توانید روی این میز کنسول یک آینه دکوراتیو زیبا قرار دهید و با لوازم دکوری شیک مثل شمع، گلدان، مجسمه و … جلوه‌ای بی‌نهایت فاخر به خانه خود ببخشید. طراحی این مدل میز کنسول، ساده است و از این نظر می‌توانیم به راحتی با قطعات مبلمان آن را ست کنیم.

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول مینیمال

سادگی و ظرافت این مدل میز کنسول، باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. میز کنسول مینیمال، انتخابی عالی برای خانه‌های کوچک است. می‌توانید روی این مدل میز را با آینه دکوراتیو مینیمال تزیین کنید و یا چند قلم دکوری شیک و ظریف را روی آن قرار دهید. دقت کنید که روی میز به هیچ عنوان نباید شلوغ باشد.

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول نئوکلاسیک

میز کنسول چوبی نئوکلاسیک، جزئیات ظریف و زیبایی دارد و می‌توانیم از آن در خانه‌های نئوکلاسیک یا با دکوراسیون تلفیقی استفاده کنیم. روی این مدل میز کنسول را می‌توانیم با دکوری‌های لوکس و مجسمه‌های زیبا تزئین کنیم. ظاهر شکیل و جلوه فاخر این مدل میز کنسول، باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد.

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول کلاسیک کم عرض

این مدل میز کنسول تزئینات ساده اما لوکسی دارد. پایه‌های میز کنسول به صورت ستون‌های کاخ‌های باستانی طراحی شده و جلوه‌ای باشکوه به خانه شما می‌بخشند. عرض این مدل میز کنسول کم است و روی آن می‌توانید لوازم دکوری ظریف و زیبایی قرار دهید. همچنین با نصب یک آینه با قاب چوبی روی دیوار، میز کنسول شما جلوه زیباتری پیدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول معلق

میز کنسول چوبی معلق یا بدون پایه، معمولاً روی دیوار نصب می‌شود و جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون منزل می‌بخشد. می‌توانید جای خالی پایه میز را با انواع سنگ‌های تزیینی پر کنید و به این شکل، جلوه‌ای خاص و متفاوت به خانه خود ببخشید. روی میز را می‌توانید با انواع لوازم دکوری تزیین کرده و با یک آینه زیبا، تزیینات آن را تکمیل کنید.

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول عریض

میز کنسول عریض یا طولانی برای راهروهای وسیع با طول زیاد کاربرد دارد و می‌توانید کشوهای فراوانی درون آن تعبیه کنید. جاداری این مدل میز کنسول، باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. می‌توانید میز کنسول را در فضای ورودی قرار دهید و از فضای آن برای ذخیره وسایل مورد نیاز استفاده کنید.

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

میز کنسول چوب و فلز

میز کنسول چوبی با پایه فلزی، انتخابی مدرن و زیبا برای دکوراسیون منزل است. این مدل میز کنسول، به راحتی با انواع سبک‌های دکوراسیون منزل ست می‌شود و جلوه‌ای بی‌نهایت زیبا دارد. روی آن را می‌توانید با انواع تابلو دکوراتیو مدرن و یا آینه دکوراتیو تزیین کنید. قرار دادن شمع و اکسسوری‌های دکوری شیک نیز به زیبایی بیشتر این مدل میز کنسول کمک می‌کند.

زیباترین مدل‌های میز کنسول چوبی

سخن پایانی

انواع مدل‌های میز کنسول در فضاهای مختلف منزل کاربرد دارند. با استفاده از این قطعه از مبلمان، می‌توانیم دکور منزل خود را تکمیل کنیم و آن را باهویت نشان دهیم. میز کنسول، محل مناسبی برای قرار دادن لوازم دکوری شیک است. با قرار دادن یک میز کنسول چوبی در راهرو منزل، می‌توانیم دکور منزل خود را بی‌نهایت شیک و دعوتگرا جلوه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…