۶ مدل میز تحریر جدید و زیبا برای خانه‌های کوچک

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میز تحریر به یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. به همین در این مطلب سعی کردیم، ۶ مدل میز تحریر پرطرفدار را به شما معرفی کنیم.
جدیدترین مدل‌های میز تحریر

نیاز به فضایی برای مطالعه و کار در منزل، باعث شده است که میز تحریر به یک عنصر اصلی در دکوراسیون تبدیل شود. طراحی میز کار و تحریر علاوه بر زیبایی باید مطابق با فضای خانه و نیازهای ما باشد. اگر به این موضوع علاقه‌مند شده‌اید، تا پایان این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید.

زیباترین مدل‌های میز تحریر کم جا

میزهای قدیمی فضای زیادی را در اتاق اشغال می‌کردند و از این نظر انتخاب مناسبی برای خانه‌های کوچک نیستند. در ادامه با ۶ مدل میز تحریر کم‌جا و زیبا برای کار و مطالعه آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های میز تحریر

میز چوبی مینیمال

میز تحریر چوبی مینیمال، یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها است که می‌توان آن را در هر فضایی قرار داد. این مدل میز برای زمانی مناسب است که یک اتاق ثابت برای کار یا مطالعه داشته باشید. برای مثال می‌توانید آن را در اتاق خواب قرار دهید و با استفاده از قفسه و شلف دیواری، کارایی میز را تکمیل کنید. دقت کنید که فضای مطالعه شما به نحو مناسبی از تخت خواب تفکیک شود تا تمرکز شما از بین نرود و دچار رخوت نشوید.

میز دیواری ثابت

این مدل میز، انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک است. طراحی میز دیواری ثابت بسیار ساده است. با این حال می‌توانید با نصب قفسه و انتخاب طرح‌های پیچیده، به جزئیات آن بیفزایید. این مدل میز به راحتی با تمام وسایل منزل ست می‌شود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. می‌توانید با تزیین دیوار پشت میز با چراغ‌های ال ای دی یا انواع دیوارپوش، جلوه‌ای لوکس و زیبا به فضای کار و مطالعه خود ببخشید.

جدیدترین مدل‌های میز تحریر

میز دیواری تاشو

این مدل میز تحریر، بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک است. در تمام فضاها می‌توانیم این میز را داشته باشیم و از آن برای کار، مطالعه و حتی صرف غذا استفاده کنیم. در سوییت‌ها و خانه‌های متراژ پایین می‌توانیم این مدل میز را روی دیوار نشیمن و پذیرایی نصب کرده و از آن برای کاربری‌های متعددی استفاده کنیم.

مطلب پیشنهادی:  پشت مبل‌های اسنوا، این مرد ایستاده است

جدیدترین مدل‌های میز تحریر

تلفیق میز تحریر با کمد دیواری

این مدل میز برای اتاق خواب نوجوان گزینه‌ای بسیار عالی است و به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کند. می‌توانیم حتی میز را به شکل چندمنظوره طراحی کنیم؛ یا با یک تخت تاشو، کارایی دکوراسیون اتاق خواب را افزایش دهیم. انواع طرح‌های کمد دیواری با میز کار قابل سفارش است. می‌توانیم برای کارایی بیشتر، بالای تخت را نیز کابینت کار کنیم تا جای بیشتری برای نگهداری لوازم داشته باشیم.

جدیدترین مدل‌های میز تحریر

مدل کلاسیک

میز تحریر کلاسیک، گزینه‌ای لوکس و زیبا برای اتاق خواب است و به زیبایی هر چه بیشتر فضای شما کمک می‌کند. انتخاب این مدل میز زمانی صحیح است که سایر عناصر موجود در اتاق خواب شما نیز به همین سبک باشد. برای مثال کمد، قفسه، میز آرایش و … را نیز باید به سبک کلاسیک انتخاب کنید. همچنین پرده اتاق شما باید تزیینات کلاسیک و زیبایی داشته باشد تا فضا یکدست و زیبا به نظر برسد.

جدیدترین مدل‌های میز تحریر

سخن پایانی

میز کار و تحریر یکی از عناصر لازم در خانه‌های امروزی است. لازم است که پیش از هر چیز محل مناسب را برای قرار دادن میز انتخاب کنید و سایر المان‌ها را نیز با همان سبق و سیاق در اتاق بچینید. ایجاد هماهنگی بین تمام اجزا، رمز موفقیت شما در دکوراسیون داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

لوستر‌های مینیمالیستی لاکچری برای داشتن دکوراسیونی زیبا

لوستر‌ها می‌توانند به عنوان جواهرات یک اتاق عمل کنند و ظاهری شیک و مجلل به آن اضافه کنند. …