7 مدل کاغذ دیواری جدید که فضای خانه را شیک و گران نشان می‌دهد

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد یک تغییر و تحول بزرگ با بودجه کم را دارید، می‌توانید با انتخاب جدیدترین مدلهای کاغذ دیواری فضای خانه را شیک و به روز کنید.
پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

یکی از مواردی که در دیزاین داخلی خانه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون دارد، انتخاب کاغذدیواری جدید برای قسمت‌های مختلف خانه است؛ اما با توجه به تنوع بسیار زیادی که در مدلهای کاغذ دیواری وجود دارد انتخاب یک طرح مناسب که با دکوراسیون سایر قسمت‌ها هماهنگ باشد کمی مشکل است؛ به همین منظور است در این مطلب از دلتامگ قصد داریم پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

معمولا بسیاری از ما هنگام انتخاب کاغذ دیواری آپارتمان با یک سری از سوالات مواجه می‌شویم؛ برای مثال الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟ یا اینکه جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی کدام است؟ برای پاسخ به سوال اول باید گفت انتخاب رنگ و یا کاغذ دیواری تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد؛ چرا که امسال هم کاغذ دیواری و هم رنگ مد هستند؛ اما هر یک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند؛ برا مثال قیمت رنگ بسیار مناسب‌تر از قیمت کاغذ دیواری است در حالی که کاغذ دیواری فضای خانه را لاکچری‌تر می‌کند؛ برای آشنایی با جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری با ما همراه باشید.

  • طرح ابر و باد یکی از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری 

کاغذ دیواری با طرح ابر و باد می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب برای دکوراسیون داخلی باشد. این طرح‌ها اغلب حس آرامش را به فضا می‌بخشند و فضای دلنشینی را به وجود می‌آورند. یکی از دلایل محبوبیت این طرح، استفاده از آن در محیط‌های کوچک است؛ بنابراین اگر به دنبال پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب هستید، این طرح را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پرطرفدارترین طرح کاغذ

  • طرح سنگ

اگر به سبک‌های مدرن و شیک علاقه‌مند هستید، طرح سنگ یکی از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری است که از آن برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه، حمام و راهروها استفاده می‌شود؛ این مدل کاغذ دیواری تنوع رنگ بسیار زیادی دارد که می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون خود یکی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که این طرح کاغذ دیواری خیلی به مد روز وابسته نیست و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود و شما می‌توانید با انتخاب آن برای دیوار پذیرایی مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید.

پرطرفدارترین طرح کاغذ

  •  کلاسیک و تاریک از  پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

امروزه افراد بسیاری هستند که به سبک‌های کلاسیک علاقه‌مند هستند و سعی دارند از آن در نقاط مختلف خانه استفاده می‌کنند؛ یکی از این موارد هم می‌تواند انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک باشد؛ این مدل کاغذ دیواری‌ها معمولا زمینه تیره با اشکال بسیار ظریفی دارند.

مطلب پیشنهادی:  آشپزخانه شیک می‌خوای؟ این ۳ تا کارو نکن!

لازم به ذکر است که از این مدل کاغذ دیواری برای فضاهای بزرگ می‌توان استفاده کرد و به کاربردن آن در فضاهای کوچک می‌تواند به کوچک‌تر دیده شدن بیشتر محیط کمک کند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ

  • طرح های هندسی

کاغذ دیواری با طرح های هندسی و الگوهای انتزاعی واقعاً می‌تواند یک جذابیت ویژه به فضا اضافه می‌بخشد و برای افرادی که به دنبال یک دکوراسیون پویا و مدرن هستند، گزینه‌ بسیار جذابی باشند.

در انتخاب این کاغذ دیواری می‌توانید از الگوها و رنگ‌های مختلفی استفاده کنید؛ برای مثال می‌توانید الگوهای هندسی ساده را با رنگ‌های نئون انتخاب کنید و فضای شاد و جوان پسندی را به وجود آورید و یا از الگوهای هندسی با رنگ‌های آرام و طبیعی استفاده کنید که این طرح بسیار مناسب فضای اتاق خواب است و حس آرامش را به شما منتقل می‌کند. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که برای هماهنگی بین اجزای اتاق، لازم است که یکی از عناصر داخلی مانند مبلمان، پرده‌ها و یا فرش را با کاغذ دیواری هماهنگ کنید.

پرطرفدارترین طرح کاغذ

  • کاغذ دیواری ساده

اگر به دنبال یک کاغذ دیواری با قیمت بسیار مناسب هستید، کاغذ دیواری ساده می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد؛ این مدل کاغذ دیواری با بیشتر سبک‌های دکوراسیون همخوانی دارد و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ رنگ‌بندی این مدل دیوارپوش‌ها بسیار بالا است و می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای کسانی باشد که می‌خواهند دکوراسیون منزل یا محل کار خود را ساده و در عین حال جذاب نشان دهند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ

  • پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی

زمانی که حرف از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری در میان است، کاغذهای دیواری سه بعدی حرف اول را می‌زنند؛ این دسته از دیوارپوش‌ها جزو پرفروش‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری به شمار می‌آیند و به گونه ای طراحی شده‌اند که قابل شستشو هستند و دوام بسیار بالایی دارند.

کاغذ دیواری سه بعدی

  • کاغذ دیواری برجسته

حتما تا به حال کاغذ دیواری های برجسته را از نزدیک دیده‌اید و می‌دانید که آن ها به دلیل طرح‌های زیبا و برجسته ای که دارند جزو محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری به شمار می‌آیند که ظاهر بسیار زیبایی دارند و یک انتخاب خوب برای مشکل پسندان به شمار می‌روند.

تعداد کلمات مطلب: 751

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

خاص ترین مدل های طراحی اتاق خواب لوکس و مدرن

طراحی اتاق خواب لوکس و مدرن، ترکیبی از زیبایی و کارایی است که فضایی شیک و آرامش بخش را برا…