کمبود کابینت را با این ۷ مدل شلف آشپزخانه جبران کنید

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شلف آشپزخانه، عنصری کاربردی و زیبا به ویژه در آشپزخانه‌های کم کابینت است. با این وسیله می‌توانید فضای آشپزخانه خود را برای همیشه مرتب و زیبا نشان دهید.
شلف آشپزخانه

شلف آشپزخانه یکی از کاربردی‌ترین عناصر به ویژه در آشپزخانه‌های کوچک و کم‌کابینت است که فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای شما فراهم می‌کند. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل شلف کاربردی و زیبا برای آشپزخانه آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های شلف آشپزخانه

شلف آشپزخانه وسیله‌ای کاربردی است که فضای ذخیره‌سازی آشپزخانه شما را توسعه می‌دهد. می‌توانید روی شلف و قفسه را با ظروف ادویه، لوازم آشپزی و پذیرایی پر کرده و به این صورت کارایی آشپزخانه خود را بالا ببرید.

شلف آشپزخانه

شلف مینیمال نیمه

این مدل شلف آشپزخانه را می‌توانید در گوشه آشپزخانه یا سایر قسمت‌ها قرار دهید و کاربری فضا را به این وسیله افزایش دهید. اگر کشو و کابینت به اندازه کافی دارید، می‌توانید از این شلف به عنوان فضایی برای قرار دادن گل و گیاه استفاده کنید.

شلف فلزی باکسی

این مدل شلف ظرافت و زیبایی جذابی دارد و می‌توانید آن را در تمام رنگ‌های مد نظر خود سفارش دهید. شلف فلزی انتخاب خوبی برای آشپزخانه مدرن است و به آن یک تم صنعتی جذاب می‌دهد. می‌توانید این مدل شلف را با یک مدل لوستر آشپزخانه مدرن ست کنید و به این شکل آشپزخانه شیک و جذابی داشته باشید.

شلف آشپزخانه فلزی

شلف گوشه آشپزخانه

گوشه آشپزخانه محل مناسبی برای نصب انواع شلف و قفسه است. می‌توانید روی این مدل شلف آشپزخانه را با ظروف ادویه و لوازم آشپزی پر کنید و در کنار آن اجاق گاز را قرار دهید تا کاربری آشپزخانه شما به مراتب افزایش پیدا کند.

شلف آشپزخانه گوشه

شلف آویزدار چوبی

این مدل شلف دستگیره آویزی دارد و می‌توانید به آن انواع لوازم آشپزی، ماگ و لیوان را آویزان کنید. بهترین محل قرار دادن این شلف در کنار اجاق گاز است و فرآیند آشپزی و آماده‌سازی غذا را برای شما ساده می‌کند.

شلف آشپزخانه چوبی آویزدار

شلف فلزی آویزدار

این مدل شلف آشپزخانه بسیار کاربردی و زیبا است. از این نظر که فضای زیادی برای ذخیره‌سازی دارد و می‌توانید بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را به آویز آن وصل کنید. انواع ظروف آشپزخانه، کانتینر‌های حبوبات و … را می‌توانید روی این قفسه قرار دهید و به وسیله آن کارایی فضا را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی:  نکات مهمی که هنگام ست کردن پرده باید بدانید!

شلف آشپزخانه فلزی آویزدار

شلف ایستاده

شلف ایستاده یکی از انتخاب‌های عالی برای آشپزخانه‌های کم‌کابینت است و کارایی فضا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. اگر آشپزخانه بزرگی دارید، می‌توانید این مدل شلف را در پنتری یا انبار آشپزخانه قرار دهید و لوازم مورد نیاز خود را درون آن جاسازی کنید. شلف ایستاده چوبی و فلزی زیبایی خاصی دارد و فضای آشپزخانه شما را بهینه می‌کند.

شلف آشپزخانه ایستاده

شلف کابینتی

این مدل شلف آشپزخانه در واقع همان کابینت بدون درب است و در برخی از آشپزخانه‌ها برای کاهش هزینه نهایی نصب کابینت کاربرد دارد. می‌توانید درب کابینت‌های قدیمی خود را جدا کرده و بدنه آن‌ها را ترمیم کنید تا به این شکل قابل استفاده باشند.

اگر مشکلی با دیده شدن لوازم درون کابینت ندارید این مدل شلف برای شما انتخاب خوبی است. همچنین دقت کنید که آشپزخانه شما باید همیشه منظم و مرتب دیده شود و این کمی می‌تواند مشکل باشد.

سخن پایانی

شلف آشپزخانه عنصری کاربردی است که به وسیله آن می‌توانید به آشپزخانه خود نظم بدهید و آن را زیباتر نشان دهید. می‌توانید به این وسیله کمبود کشو و کابینت آشپزخانه خود را جبران کنید. در انتخاب شلف دقت کنید که با سبک دکوراسیون آشپزخانه شما هم‌خوانی داشته و آن را شیک و مرتب جلوه دهد. قفسه‌های باز آشپزخانه در دید هستند و باید برای نظافت آن دقت داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 556

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

اتاق خواب مدرن با رنگ یاسی، آرامش بخش و زیبا

رنگ یاسی رنگی آرامش‌بخش است که می‌تواند فضایی آرام و رمانتیک در اتاق خواب ایجاد کند. همچنی…