۷ مدل لوستر پذیرایی شیک و پرطرفدار برای خانه‌های لوکس

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لوستر پذیرایی یکی از مهم‌ترین المان‌های دکوراسیون منزل است. در این مطلب با ۷ مدل لوستر شیک و زیبا برای فضای پذیرایی منزل آشنا می‌شوید.
لوستر پذیرایی مدرن

ما ایرانی‌ها دوست داریم اتاق پذیرایی طراحی لوکس‌تری نسبت به سایر فضاها داشته باشد. لوستر پذیرایی یکی از مهم‌ترین المان‌های این فضا است و به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک می‌کند. از این رو در این مطلب سعی کردیم ۷ مدل لوستر زیبا برای فضای پذیرایی معرفی کنیم.

زیباترین مدل‌های لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی علاوه بر نورپردازی این فضا، نقش یک اکسسوری دکوری را هم ایفا کرده و زیبایی فضا را تکمیل می‌کند. در این مطلب با ۷ مدل لوستر شیک و زیبا برای فضای پذیرایی آشنا می‌شوید.

لوستر پذیرایی میدسنچری

لوستر میدسنچری

لوستر میدسنچری از سبک طراحی قرون وسطی الهام گرفته شده و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. برای مثال این مدل لوستر پذیرایی که در تصویر می‌بینید، با استیل طلایی و خطوط متقاطع و حباب‌های کوچک، جلوه‌ای زیبا به فضای پذیرایی و ناهارخوری می‌بخشد. این مدل لوستر را می‌توانیم در اتاق خواب هم داشته باشیم.

لوستر کریستالی مدرن

لوستر کریستالی مدرن، تلفیق آهن و کریستال است و جلوه‌ای نئوکلاسیک به خانه می‌بخشد. از این نظر برای سبک دکوراسیون نئوکلاسیک، تلفیقی و اروپایی انتخاب خوبی است. این مدل لوستر هم برای  سقف کوتاه مناسب است و هم روی سقف بلند زیبا به نظر می‌رسد.

لوستر پذیرایی کریستالی

لوستر حصیری

لوستر حصیری از آن مدل‌ها است که هم برای دکوراسیون لوکس کاربرد دارد و هم برای ایجاد فضای صمیمی و خودمانی انتخاب خوبی است. این مدل لوستر پذیرایی که در تصویر می‌بینید، در خانه‌ای به سبک نئوکلاسیک اجرا شده و جلوه‌ای لوکس و زیبا به فضای پذیرایی بخشیده است.

لوستر پذیرایی حصیری

لوستر وینتیج

لوستر وینتیج نمایان‌گر زیبایی روزگار قدیم است و جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا به فضای پذیرایی شما می‌بخشد. می‌توانید مانند تصویر زیر، جلو شومینه یک فضای پذیرایی دنج و زیبا داشته باشید و با نصب این مدل لوستر، زیبایی آن را تکمیل کنید. این مدل لوسترها نور ملایم و جذابی دارند و می‌توانید نور آن را با استفاده از آباژور یا چراغ دیواری تکمیل کنید.

لوستر پذیرایی وینتیج

لوستر کانتمپروری لوکس

لوستر پذیرایی مدل کانتمپروری یا معاصر، جلوه‌ای مدرن و لوکس به فضای پذیرایی شما می‌بخشد. در تصویر می‌بینید که چقدر این مدل لوستر با تابلو دکوراتیو روی دیوار و لوازم پذیرایی ست شده است. در کنار آن می‌توانید از انواع آباژور و چراغ رو میزی برای تکمیل روشنایی و زیبایی فضا استفاده کنید. در این سبک دکوراسیون، بیشتر باید سراغ تزیینات لوکس باشیم. دقت به جزئیات و رعایت هماهنگی بین اجزا، در اینجا اهمیت بسیاری دارد.

مطلب پیشنهادی:  هنگام خرید پرده آشپزخانه به 4 نکته مهم توجه کنید!

لوستر پذیرایی امروزی

لوستر حلقه‌ای مدرن

لوستر حلقه‌ای مدرن، یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مدل‌ها برای فضای پذیرایی مدرن است. بخش مرکزی این مدل لوستر همانطور که در عکس می‌بینید با آینه کار شده و به این وسیله زیبایی آن دوچندان شده است. آينه در کل در خانه‌های مدرن جلوه‌ای بسیار لوکس و فاخر دارد. می‌توانید با استفاده از انواع آینه دکوراتیو و چراغ‌دار، فضای پذیرایی و نشیمن خود را تزیین کنید. دقت کنید که تجهیزات روشنایی مانند چراغ دیواری و آباژور، از سبکی مشابه با لوستر سقفی پیروی کنند تا دکور خانه شما یک‌دست و زیبا به نظر برسد.

لوستر پذیرایی حلقه‌ای

لوستر مدرن به سبک صنعتی

لوستر پذیرایی به سبک صنعتی، جلوه‌ای بسیار خاص و یونیک دارد. در سبک صنعتی بیشتر از فلز، بتن، چوب و متریال‌های سخت استفاده می‌شود و همه چیز در ساده‌ترین حالت و بدون تزیینات خاصی است. طراحی سقف این خانه‌ها نیز بسیار جالب است. از این جهت که سازه سقف قابل مشاهده است و هیچ گونه پوششی تحت عنوان سقف کاذب دیده نمی‌شود. می‌توانید روی دیوارها را با چراغ‌های ال ای دی یا لامپ نئون تزیین کنید و دیزاین فضای نشیمن خود را صنعتی‌تر جلوه دهید.

لوستر پذیرایی صنعتی

سخن پایانی

لوستر پذیرایی یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی منزل است و باید در انتخاب آن دقت کنیم. ابعاد لوستر باید متناسب با میزان روشنایی مورد نیاز انتخاب شود و با متراژ پذیرایی متناسب باشد. همچنین مدل لوستر باید با سبک دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد تا فضا یک‌دست و باهویت دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…