خرید خانه در شمال، بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری و زندگی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید خانه در شمال گزینه‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری پرسود و زندگی در محیطی خوش آب و هوا به شمار می‌رود.
خرید خانه در شمال

از گذشته‌های دور تا امروز سرمایه‌گذاری در بازار مسکن به علت کم‌ریسک بودن و سودآور بودن، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین انواع سرمایه‌گذاری شناخته شده است. در این راستا بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری به خرید خانه در شمال روی می‌آورند.

خرید ویلا در شمال

چرا خرید خانه در شمال یک سرمایه‌گذاری و انتخابی عالی برای زندگی است؟

با خرید خانه در شمال در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید. به این صورت که هم برای سرمایه‌گذاری در شمال اقدام کرده‌اید و هم اقامتگاهی شخصی هنگام سفر دارید. ممکن است این سوال مطرح شود که چرا باید خرید ویلا در شمال را برای سرمایه‌گذاری و زندگی انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان موارد زیادی را مطرح نمود که در زیر به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم:

تورم

تورم بی‌سابقه در سال‌های اخیر موجب افزایش قیمت خانه و ویلا در تمامی نقاط کشور شده است. با خرید ملک در شمال می‌توان ارزش سرمایه خود را در بلندمدت حفظ نمود و در بعضی از موارد مثل خرید زمین در شمال می‌توان سود زیادی به‌دست آورد.

دسترسی مناسب زمینی و هوایی به شمال کشور

دسترسی آسان و سریع به شهرهای شمالی کشور از عوامل تاثیرگذار در رشد سرمایه‌گذاری در این مناطق می‌باشد. در سال‌های اخیر با احداث و راه‌اندازی بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها زمان سفر به شمال کشور کاهش پیدا کرده است. از طرفی وجود فرودگاه‌های ساری، رشت و گرگان امکان سفر هوایی از اقصی نقاط کشور را به شهرهای شمالی فراهم کرده است و این امر موجب شده است که سفر به شهرهای شمالی آسان‌تر شود و تمایل به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در شمال بیشتر شود.

خرید خانه در شمال

خرید خانه در شمال با قیمت مناسب

اگر نگاهی به لیست قیمت خرید ملک بیندازید، متوجه خواهید شد که قیمت ویلا در شمال، نسبت به قیمت خانه در بسیاری از کلانشهرها پایین‌تر و مناسب‌تر است. در واقع، همین موضوع باعث شده که افراد بسیاری برای سرمایه‌گذاری روی خرید خانه در شمال اقدام کنند. در بخش پایانی این مقاله نمونه‌هایی از قیمت خرید ویلا در شمال را می‌آوریم.

مطلب پیشنهادی:  خرید زمین در چمستان فقط با متری یک میلیون تومان

مشکل کم آبی در ایران

بسیاری از شهرهای ایران با مشکل کم‌آبی مواجه هستند و همین موضوع باعث افزایش میزان مهاجرت به شهرهای شمالی کشور و درنتیجه افزایش میزان تقاضای خرید ویلا در شمال شده است.

خرید خانه در شمال و کسب درآمد دوم

یک ویلای مستقل با موقعیت مناسب را می‌توان به راحتی اجاره داد. اگر مدت زیادی در ویلا نیستید، می‌توانید در این مدت، ویلا را اجاره داده و از آن سود ببرید. خرید ملک در شمال مطمئناً منبع درآمد خوبی برای شما خواهد بود.

آب و هوای معتدل و مرطوب

همانطور که می‌دانید شمال کشور به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوای معتدل و مرطوب، منطقه‌ای با طبیعت بسیار بکر و دلپذیر است.

مناطق تفریحی و گردشگری متنوع در شمال

جاهای دیدنی شمال ایران کم نیستند و همه شمال کشور را به عنوان سرسبزترین منطقه ایران می‌شناسند و هر ساله در تعطیلات رکورد بیشترین جذب مسافر را بین سایر مناطق ایران می‌شکند. تقریبا در تمام فصول سال شما می‌توانید مناطقی را برای گشت و گذار پیدا کنید.

مقایسه قیمت خرید ویلا در شمال

در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید خانه در شمال آورده شده است. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

شهر

نوع ملک متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت هر متر مربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

چالوس ویلا جنگلی 295 12 13,220,000 3,900,000,000
محمود آباد ویلا جنگلی 312 نوساز 20,192,000 6,300,000,000
نوشهر ویلا شهرکی 400 نوساز 12,000,000 4,800,000,000
نور ویلا جنگلی 400 1 15,000,000 6,000,000,000
رویان ویلا جنگلی 330 2 9,090,000 3,000,000,000
چمستان ویلا جنگلی 450 نوساز 6,666,000 3,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…