خرید زمین در چمستان فقط با متری یک میلیون تومان

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید زمین در شمال به منظور سرمایه‌گذاری یا ساخت ویلا را دارید باید به کاربری زمین دقت کنید و در مناطقی که امکان رشد دارند، اقدام کنید. در این مطلب از دلتامگ به بررسی قیمت زمین در چمستان می‌پردازیم.
خرید زمین در چمستان

خرید زمین در چمستان یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری است. نزدیکی به نور، رویان، ایزدشهر و سواحل زیبای خزر و همچنین وجود زمین‌های با متراژ بالا و قیمت زمین در چمستان، این منطقه را برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب نموده است. اگر قصد خرید زمین در چمستان به منظور سرمایه‌گذاری یا ساخت ویلا را دارید باید به کاربری زمین دقت کنید و در مناطقی که امکان رشد دارند، اقدام کنید. در این مطلب به معرفی چمستان و فرصت‌های خرید زمین در چمستان می‌پردازیم.

خرید خانه در شمال

موقعیت و دسترسی به چمستان

چمستان یکی از بخش‌های جنوب‌شرقی شهرستان نور در استان مازندران است و از شرق به آمل می‌رسد. فاصله نزدیک چمستان به تهران، خرید زمین در چمستان را برای پایتخت‌نشینان جذاب کرده است. لازم به ذکر است که خرید زمین در چمستان به دلیل طبیعت بکر و بی‌نظیر آن در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. برای رسیدن به چمستان از تهران، بهترین و نزدیک‌ترین راه، جاده هراز است. مسیر دسترسی دوم به چمستان از طریق جاده چالوس است. همچنین اگر قصد دارید از جاده فیروزکوه به چمستان بروید، باید بدانید که مسیری طولانی‌تر در انتظار شما است.

خرید زمین در چمستان

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی چمستان

شهری جنگلی در دامنه‌ کوه، سرسبز و خوش ‌آب‌ و هوا مانند چمستان، هر مسافری را برای بازدید متمایل می‌کند. منابع طبیعی، چشمه‌های سرشار از مواد معدنی، چشم‌اندازهای مسحورکننده و جنگل‌های زیبا، این منطقه را به یکی از دوست داشتنی‌ترین قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است و خرید زمین در چمستان را بیش از پیش مقرون‌به‌صرفه می‌کند. چرا که با خرید زمین در چمستان و اقدام به ساخت ویلا در این منطقه یک سرمایه‌گذاری آینده‌دار انجام داده‌اید. بعضی از جاهای دیدنی چمستان را در زیر آورده‌ایم:

  • روستای لاویج
  • روستای آهودشت
  • روستای میرخمند
  • روستای گزناسرا
  • روستای جوربند
  • روستای بهدشت
  • روستای واز
  • آبشار آب پری رویان
  • دریاچه آویدر
  • پارک جنگلی نور
  • دریاچه الیمالات
  • پارک کشپل
  • مقبره آقا شاه بالو زاهد
  • آبشار حرام او

خرید زمین در چمستان و ساخت ویلا

زمین‌ مناسب در چمستان کم نیست و باید بدانید که؛ چه در چمستان زمین بخرید و نگه دارید و چه زمین بخرید و ویلا بسازید و چه زمین‌هایی با کاربری تجاری بخرید و پروژه‌های پرسود آغاز کنید، شما به نوعی سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اید.

در سال‌های اخیر موج زیادی برای خرید ویلا و زمین در شمال به راه افتاده است و لازم به ذکر است که ساخت ویلا در شمال، نیازمند خرید زمین مناسب است. باید بدانید که محدودیت متراژ در بیشتر شهرهای توریستی و شلوغ شمال وجود دارد و از مزایای چمستان این است که امکان خرید زمین با هر متراژی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در شهرک اوج کرج از 15 تا 25 میلیون

بهترین مناطق برای خرید زمین در چمستان

بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری و خرید زمین در چمستان را می‌توان به منطقه کوهستانی لاویج نسبت داد. چرا که رشد چشم‌گیری از لحاظ قیمتی نسبت به دیگر مناطق چمستان داشته و هنوز هم جای رشد و پیشرفت با توجه به تقاضای روزافزون خریداران در آینده را دارد. همچنین از شهرک‌های معروف چمستان می‌توان به شهرک آپادانا، شهرک ویهان، شهرک کاج و شهرک شهاب اشاره داشت. بهترین شهرک ویلایی را می‌توان به شهرک آپادانا چمستان که در مسیر جاده‌ای به نام آپادانا واقع گردیده اختصاص داد.

بهترین روستاهای چمستان برای خرید زمین

بهترین روستاهای چمستان از لحاظ ویلانشینی و تجمع غیربومیان را می‌توان به روستای واز، روستای جوربند، روستای سعادت آباد و روستای امیرآباد و منطقه کوهستانی لاویج نسبت داد. بیشتر خریداران زمین در چمستان بی‌شک یکی از این مناطق را به دلیل موقعیت مناسب و چشم‌انداز جنگل بکر و آب‌وهوای خوب می‌پسندند. گفتنی‌است روستای واز و جوربند بافتی سنتی و طبیعی داشته و روستای امیرآباد و سعادت‌آباد بافتی مدرن‌تر و امکانات بیشتری را در خود جای داده اند.

قیمت خرید زمین در چمستان

قیمت زمین در چمستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ زمین، نوع کاربری و اینکه در چه منطقه‌ای قرار دارد، تعیین‌کننده قیمت زمین در چمستان است. از دیگر مزایای خرید زمین در چمستان این است که با هر بودجه‌ای می‌توانید اقدام به خرید زمین کنید. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های خرید زمین در چمستان که در سایت ملکی دلتا وجود دارد را بررسی می‌کنیم:

نوع ملک

متراژ (متر) قیمت هر متر مربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

زمین مسکونی شهرکی

250 2,400,000

600,000,000

زمین مسکونی روستایی

200 4,000,000

800,000,000

زمین مسکونی شهرکی

200 1,250,000

250,000,000

زمین مسکونی شهرکی

340 2,941,000

1,000,000,000

خرید زمین ارزان در چمستان

اگر به دنبال خرید زمین ارزان در چمستان هستید، مناطق و نواحی روستایی در چمستان پیشنهاد می‌شوند. روستاهایی همچون: عباس کلا، آهودشت، شهربند، شیرکلا و چمازکلا از روستاهای مناسب برای خرید زمین ارزان در چمستان هستند. لازم به یادآوری‌ است که در تمامی مراحل خرید زمین در چمستان از مشورت مشاوران خبره استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…