۷ مدل کمد لباس جادار و زیبا برای اتاق خواب کوچک

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمد لباس یکی از ضروری‌ترین المان‌ها در اتاق خواب است و به نظم‌دهی بیشتر فضا کمک می‌کند. در این مطلب با ۷ مدل کمد لباس زیبا و جادار آشنا می‌شوید.
مدل کمد لباس برای اتاق خواب کوچک

در خانه‌های کوچک با مشکل کمبود جا مواجه  هستیم و می‌خواهیم تا حد امکان از تمام فضا استفاده کنیم. در برخی از خانه‌ها کمد دیواری به تعداد کافی وجود ندارد. به ویژه اگر خانه اجاره‌ای باشد، باید به فکر تهیه یک مدل کمد لباس باشیم. در این مطلب از دلتامگ، با جدیدترین مدل‌های کمد لباس برای اتاق خواب کوچک آشنا می‌شوید.

۷ مدل کمد لباس برای اتاق خواب کوچک

هنگام چیدمان اتاق خواب کوچک، باید به محل قرارگیری تخت و سایر لوازم به خوبی دقت کنیم. همچنین باید فضا را به نحوی تقسیم‌بندی کنیم که بهترین بهره‌وری را داشته باشد. انواع مدل‌های کمد لباس جادار و زیبا برای اتاق خواب کوچک کاربرد دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مدل کمد لباس برای اتاق خواب کوچک

کمد لباس بدون درب

مدل کمد لباس بدون درب و دارای چند رگال با قفسه‌بندی مناسب، ایده جالبی برای دکوراسیون اتاق خواب است. می‌توانیم در بخش پایینی کمد، کفش‌ها را قرار دهیم و بخش‌های دیگر را به لباس‌های متنوع اختصاص دهیم. داشتن دو ردیف رگال لباس، باعث می‌شود که جای کافی برای نگهداری لباس‌ها داشته باشیم.

کمد لباس با درب آینه‌ای

کمد با درب آینه‌ای با بازتاب نور، فضای شما را بزرگتر نشان می‌دهد و از این نظر انتخاب خوبی برای اتاق خواب کوچک است. همچنین با انتخاب این مدل کمد، با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ به این معنی که دیگر به یک آینه قدی مجزا نیازی ندارید و می‌توانید از درب کمد برای تماشای لباس و ظاهر خود استفاده کنید.

مدل کمد لباس برای اتاق خواب کوچک

کمد لباس با درب شیشه‌ای

شاید حمل و نقل این مدل کمد لباس کار راحتی نباشد، اما در عوض جلوه‌ای زیبا به اتاق خواب کوچک شما می‌بخشد. اگر به مدل کمد با درب شیشه‌ای علاقه‌مند شده‌اید، باید در حفظ نظم آن کوشا باشید. همچنین می‌توانید با نورپردازی اصولی، جلوه‌ای لوکس و فاخر به کمد لباس خود ببخشید.

کمد لباس با درب ریلی

مدل کمد لباس با درب ریلی از این نظر برای اتاق خواب کوچک مناسب است که با باز کردن درب کمد، فضای زیادی از اتاق اشغال نمی‌شود و می‌توانیم آن را در فاصله کمی از تخت قرار دهیم. قفسه‌بندی و تعداد رگال‌های این کمد لباس در کارایی آن اهمیت بسیاری دارد. می‌توانید فضای جداگانه‌ای را برای قرار دادن ملافه‌ها و لوازم اتاق خواب اختصاص دهید و قسمت دیگری را برای قرار دادن لباس‌ و کفش در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی:  گیاهانی که برای رشد به نور نیاز ندارند

مدل کمد لباس برای اتاق خواب کوچک

کمد لباس زیپ دار

کمد لباس زیپ دار بیشتر برای اتاق خواب نوجوان کاربرد دارد و برای خانه‌های اجاره‌ای گزینه خوبی است. چرا که حمل و نقل آن بسیار آسان است و به راحتی در تمام فضاها جا می‌گیرد. می‌توانید داخل این مدل کمد را به روش دلخواه خود قفسه‌بندی کنید و یا یک ردیف رگال در آن بگنجانید. حتی می‌توانید دو یا سه کمد زیپ دار را در اتاق خواب خود قرار دهید.

کمد لباس گوشه

این مدل کمد لباس برای قرارگیری در گوشه اتاق طراحی شده است و به استفاده بهینه از فضای اتاق کمک می‌کند. می‌توانید آن را قفسه‌بندی کنید و برای آن یک مدل درب مناسب انتخاب کنید. حتی می‌توانید در گوشه اتاق یک کمد لباس بدون درب داشته باشید. انتخاب این مدل کمد کمی چالش‌برانگیز است؛ چون ممکن است در آینده برای فضاهای جدید مناسب نباشد. لذا اگر فکر می‌کنید برای چند سال قرار نیست خانه خود را عوض کنید، این مدل کمد مناسب شما است.

مدل کمد لباس برای اتاق خواب کوچک

کمد لباس فانتزی

کمد لباس فانتزی بیشتر در اتاق خواب کودک کاربرد دارد و می‌تواند به زیبایی بیشتر فضای اتاق خواب کمک کند. انواع طرح‌ها و رنگ‌های این مدل کمد قابل سفارش است و می‌توانید بر اساس سبک دکوراسیون و نیاز خود، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید آن را به صورت سرویس اتاق خواب به همراه تخت خواب، میز آرایش و میز تحریر خریداری کنید. انتخاب رنگ‌های شاد باعث می‌شود که فضای اتاق خواب شما زنده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد و این برای کودکان بسیار جالب توجه است.

سخن پایانی

انتخاب مدل کمد لباس در خانه‌های کوچک موضوع بسیار مهمی است. در این خانه‌ها قصد داریم که از تمام فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنیم. استفاده از شلف دیواری، رگال‌های باز و پارتیشن بندی فضاها از جمله ایده‌های جالب است که به کاربری بیشتر  فضا در خانه‌های کوچک کمک می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 686

یک نظر

  1. ناشناس

    22 آذر 1402 در 7:01 ب.ظ

    بسیار مفید👌👌👌👌❤️❤️🫡🫡😉😉😉

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

عجیب ترین معماری های جهان را می شناسید؟

در سراسر جهان، سازه‌های معماری متعددی وجود دارند که به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و اغلب …