با خرید یک مدل شومیز، بهار و تابستان امسال شیک باشید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شومیز زنانه و اسپرت از آن مدل لباس‌هایی است که تا قبل از خرید آن متوجه نمی‌شوید که چه لباس کارآمد و زیبایی است.
شومیز زنانه

همه خانم‌ها باید شومیز زنانه و اسپرت داشته باشند. زیرا این لباس با انواع تیپ‌ها ست شده و استایل زیبا و جذابی را برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد. شومیزها انواع مختلفی دارند که امسال یکی از ترندهای اصلی فصل بهار و تابستان را تشکیل داده‌اند. همراه دلتامگ باشید.

به چه لباسی شومیز زنانه می‌گوییم؟

امروزه اکثر افراد با شومیز زنانه آشنایی دارند اما برای افرادی که نمی‌دانند باید بگوییم که شومیز زنانه به چه لباسی گفته می‌شود. پارچه مخصوص دوخت شومیز در مقایسه با بقیه پارچه‌های معروف، ظرافت و لطافت بیشتری داره و معمولا نازک و لخت است. آستینش این لباس باید بلند باشد، البته مدل سه ربع یا کوتاه‌تر هم دارد که همچنان طرفدارهای خودش رو دارد.

یقه شومیز هم وابسته به مدل جلو بسته یا جلو بازش بوده، که جلو باز اون با دکمه بسته می‌شود. برای همین، بقه‌ انگلیسی یا هفتی برای شومیز طراحی می‌شود و می‌تونید آویزهای یقه هم به آن‌ها وصل کنید.

 شومیز را با چه لباسی بپوشیم؟

یکی از سوالات پر تکرار آن است که حالا که شومیز زنانه خریداری کردیم، آن را با چه لباس‌ها و استایلی ست کنیم؟ شومیز یک آیتم پرکاربرد، مهم و ضروری در کمد لباس همه‌ ماست.

مطلب پیشنهادی:  بهترین روش تمیز کردن لوستر کریستالی چیست؟

این لباس تنها آیتمی است که می‌توان گفت به راحتی در تمامی موقعیت‌ها کاربرد دارد. هزاران استایل متفاوت و شیک با شومیز برای خود بسازید. از دیگر نکات و مزایای استفاده از شومیز آن است که برای استفاده از این لباس محدودیت فصلی ندارید.

فرقی نمی‌کند پاییز باشد یا بهار، زمستان باشد یا تابستان. شما با یک شومیز می‌توانید در تمامی فصول استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید. شومیز زنانه تنها آیتمی است که می‌توان آن را با دامن بلند و کوتاه، شلوار گشاد و تنگ و ….. ست کرد.

بنابراین اصول ست‌کردن شومیز در استایل‌های مختلف این است که شما جسارت تنوع را در پوشش خود داشته باشید.

ست‌ کردن شومیز با تاپ

ست‌ کردن شومیز با تاپ

برای ست کردن شومیز با تاپ راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از ساده‌ترین روش‌های ست‌کردن آن، پوشیدن شلوار جین روشن با تاپ و شومیز دکمه‌دار است که یکی از رایج‌ترین استایل‌ها با شومیز در تمامی موقعیت‌هاست.

فرقی نمی‌کند قد شومیز شما تا کجا باشد، کوتاه یا بلند باشد؛ شما حتی می‌توانید از شومیزهای کوتاه در ست‌کردن شومیز با تاپ استفاده کنید. دقت داشته باشید که در این موارد حتما رنگ تاپ و شلوار خود را یکدست انتخاب کنید.

با یک‌رنگ‌ بودن تاپ و شلوار، تناسب بصری و کشیدگی مطلوب در استایل شما ایجاد ‌می‌شود. ما در اینجا می‌خواهیم یک استایل زیبا را به شما نشان دهیم. تاپ با شلوار کتان سفید همراه با شومیز زیتونی و کمربند قهوه‌ای، ترکیب‌ جذاب پیشنهادی ما برای خانم‌ها است.

ست‌ کردن شومیز سفید

ست‌ کردن شومیز سفید

یکی از لباس‌های پر طرفدار که بسیاری از افراد دوست دارند با آن استایل کنند، شومیز سفید است. شومیز سفید همان چیزیست که همیشه در کمد لباس‌هایمان پیدا می‌شود.

در استایل شومیز سفید شما هیچ محدودیتی ندارید. اگر قرار کاری داشته و نمی‌دانید چی بپوشید، اول یک شومیز سفید انتخاب کنید. شومیز سفید به‌ راحتی با انواع شلوار رنگی، کت، شلوار و دامن ست می‌شود.

شومیز سفید این امکان را به شما می‌دهد که با هر اکسسوری آن را ست کرده و به‌خاطر سادگی و مینیمال بودنش از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر لباس‌ها در میان خانم‌ها برخوردار است. در ست‌کردن شومیز سفید هرچه تنوع رنگی بقیه‌ آیتم‌ها بیشتر باشد، استایل شما شاداب‌تر و زنده‌تر است.

تعداد کلمات مطلب: 559

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جاهای دیدنی تخت سلیمان ایران

جاهای دیدنی تخت سلیمان یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌های تاریخی ایران است که در استان…