۵ مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه شیک و جذاب

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت آشپزخانه موازی در آپارتمان‌های امروزی کاربرد بسیاری دارد. در اینجا رعایت فاصله استاندارد بسیار مهم است. همچنین در انتخاب رنگ و متریال کابینت دو طرفه باید دقت کافی را داشته باشیم.
مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه

آشپزخانه دو طرفه یا موازی بیشتر در خانه‌های کوچک امروزی دیده می‌شود. رعایت فواصل مناسب برای اجرای کابینت دو طرفه اهمیت زیادی دارد. در این مطلب از دلتامگ، علاوه بر ارائه توضیحات، ۵ مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه شیک و جذاب را به شما معرفی می‌کنیم.

مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه چیست؟

کابینت دو طرفه یا موازی، نوعی چیدمان آشپزخانه است که طرفداران زیادی دارد. در این سبک چیدمان، کابینت‌های آشپزخانه در دو طرف و به صورت موازی قرار می‌گیرند. همچنین، با انتخاب یک کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان، آشپزخانه‌ای مدرن با ظاهری کلاسیک خواهید داشت.

سایر لوازم ضروری آشپزخانه مانند یخچال، سینک، اجاق گاز و … نیز به همین ترتیب در دو طرف آشپزخانه جایگذاری می‌شوند. رعایت فواصل استاندارد در این آشپزخانه اهمیت زیادی دارد تا افراد هنگام تردد با مشکل روبرو نشوند.

در خانه‌های کوچک، این روش چیدمان آشپزخانه کاربرد بسیاری دارد. چرا که به استفاده بهینه از فضا کمک شایانی می‌کند. می‌توانیم یک طرف طول آشپزخانه را به صورت اپن طراحی کنیم و یا فقط از عرض آن به آشپزخانه راه داشته باشیم. این موضوع به قرارگیری فضاهای مختلف در پلان منزل بستگی دارد.

مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه

۵ مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه شیک و جذاب

کابینت آشپزخانه دو طرفه مانند سایر کابینت‌ها در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی طراحی می‌شود. در ادامه با ۵ مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه شیک و پرطرفدار آشنا می‌شوید.

کابینت دو طرفه لوکس با رنگ تیره

مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه با رنگ تیره، جلوه‌ای خاص و جذاب به منزل شما می‌بخشد. می‌توانیم با استفاده از ترکیب رنگی روشن و تیره در فضا ایجاد کنیم و یا تمام کابینت‌ها را به صورت تک رنگ اجرا کنیم.

مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه

کابینت دو طرفه چوبی

کابینت دو طرفه چوبی یک انتخاب فاخر و زیبا است که در خانه‌های لوکس کاربرد دارد. می‌توانید انواع رنگ‌های کابینت را در آشپزخانه دو طرفه خود داشته باشید. دقت کنید که برای آشپزخانه کم نور نباید از چوب تیره استفاده کنید.

انواع چوب با رنگ‌های بلوطی، فندقی و قهوه‌ای روشن، برای کابینت کاربرد دارند. می‌توانید با اجرای تزیینات ظریف روی چوب، یک آشپزخانه کلاسیک و زیبا داشته باشید.

کابینت دو طرفه با رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های ملایم و پاستلی مانند آبی روشن، سبز نعنایی و صورتی روشن، از جمله زیباترین رنگ‌ها برای طراحی آشپزخانه هستند. مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه با رنگ پاستلی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. می‌توانید با انتخاب کفپوش مناسب و یک راگ زیبا در آشپزخانه، زیبایی این فضا را دو چندان کنید.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل کابینت سفید و رنگ چوب که هرگز از مد نمی‌افتند

مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه

کابینت دو طرفه سفید

سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه است. چرا که به راحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود و آشپزخانه را روشن و مدرن نشان می‌دهد. می‌توانید با استفاده از برچسب کابینت، بخش‌هایی از آن را به رنگ‌های متنوعی در بیاورید.

انواع سبک‌های کابینت با رنگ سفید قابل اجرا است. شما می‌توانید یک آشپزخانه مینیمال با کابینت سفید داشته باشید یا از مدل کابینت دو طرفه کلاسیک با رنگ سفید برای دیزاین آشپزخانه خود استفاده کنید.

کابینت دو طرفه طوسی

طوسی نیز از جمله رنگ‌های پرطرفدار برای دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شود. این رنگ در کنار سفید بسیار زیبا به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانیم با قرار دادن آن در کنار رنگ سبز، جلوه‌ای بی‌نهایت شیک و زیبا به آشپزخانه خود ببخشیم. در انتخاب دستگیره کابینت طوسی باید دقت کنیم. دستگیره‌های طلایی، جلوه‌ای لوکس و فاخر به کابینت طوسی می‌بخشند. دستگیره‌های نقره‌ای یا سفید نیز برای آشپزخانه مدرن انتخاب خوبی هستند.

مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه

سخن پایانی

کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین المان در دکوراسیون این فضا است و طراحی آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. در طراحی مدل کابینت آشپزخانه دو طرفه باید به استانداردهای فضایی دقت کنیم و فواصل مناسب را در نظر داشته باشیم تا آشپزخانه ما کاربردی و متناسب طراحی شود.

رعایت تعادل و هماهنگی بین اجزای آشپزخانه حرف اول را می‌زند. در انتخاب مدل کابینت دقت کنید و بعد از آن سعی کنید باقی لوازم آشپزخانه، طراحی یکدست و زیبایی داشته باشد. به این شکل کل فضای منزل شما، باهویت و اصیل نشان داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…