با کمترین هزینه، خانه لاکچری داشته باشید

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن یک خانه لاکچری و شیک، همیشه لازم نیست هزینه آن‌چنانی خرج کنید. در این مطلب، ایده‌های جالبی برای دکور خانه لوکس با کمترین هزینه ارائه شده است.
طراحی خانه لاکچری با کمترین هزینه

داشتن خانه لاکچری و زیبا همیشه مستلزم صرف هزینه‌های بالا نیست. با پیروی از یک سری ایده، می‌توانید با هزینه کم، خانه‌ای لوکس و زیبا داشته باشید. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

ایده دکوراسیون خانه لاکچری

ایده‌های بسیاری برای دکوراسیون خانه لوکس و فاخر وجود دارد که بسیاری از آن‌ها بسیار پرهزینه هستند. اما ما در اینجا به ۷ ایده کم‌هزینه و جالب برای دکور منزل لوکس می‌پردازیم.

از تزئینات گچبری استفاده کنید

گچبری سقف و دیوار، خانه‌های ساده و آپارتمانی را به شدت متحول می‌کند. می‌توانید از الگوهای گچبری کلاسیک، نئوکلاسیک یا مدرن برای لوکس کردن خانه خود استفاده کنید. گچبری سقف با قرنیزهای بلند جلوه‌ای فاخر و زیبا به خانه شما می‌بخشد.

طراحی خانه لاکچری با کمترین هزینه

استفاده از اکسسوری‌های دکوری

با استفاده از اکسسوری‌های دکوری شیک می‌توانید خانه لاکچری و زیبایی داشته باشید. انواع مجسمه، چراغ رومیزی و تزیینی برای دکور منزل کاربرد دارند و به زیبایی خانه شما کمک می‌کنند.

همچنین می‌توانید با لوازم در دسترس، برای خانه خود اکسسوری دکوری طراحی کنید. برای مثال با تعویض کلاهک آباژورهای قدیمی یا رنگ‌آمیزی مجسمه‌ها، می‌توانید جلوه‌ای جذاب به خانه خود ببخشید.

انتخاب پرده مناسب

با انتخاب پرده مناسب به ویژه برای فضای پذیرایی و آشپزخانه، می‌توانید جلوه‌ای لوکس و فاخر به خانه خود ببخشید. انواع پرده‌های حریر، ابریشمی، ساتن، کرکره‌ای و … برای پذیرایی و آشپزخانه کاربرد دارند. در اینجا باید به ابعاد پنجره‌ها، میزان نورگیری مد نظر و سبک دکوراسیون خانه دقت داشته باشید.

برای صرف هزینه کم، می‌توانید طراحی پرده‌های قدیمی را تغییر دهید و آن‌ها را مجدداً استفاده کنید. پارچه مخمل، ساتن یا حریر پرده‌های قدیمی بسیار زیبا هستند و ظاهر خانه شما را متحول می‌کنند.

طراحی خانه لاکچری با کمترین هزینه

تعویض دستگیره‌ها و یراق‌آلات

گاهی با تغییرات بسیار جزئی، می‌توانیم شاهد تحولات بزرگی در دکوراسیون منزل باشیم. برای مثال تعویض دستگیره‌ها و یراق‌آلات راهکاری جذاب برای دکوراسیون خانه لاکچری است.

با انتخاب دستگیره‌‌های طلایی، برنجی، استیل و نقره‌ای می‌توانید جلوه‌ای لوکس به خانه خود ببخشید. در آشپزخانه نیز می‌توانیم دستگیره کابینت‌ها را تغییر داده و از انواع ظریف و زیبای آن استفاده کنیم تا حال و هوای فضا به کلی تغییر کند.

نورپردازی منزل

نورپردازی نقش مهمی در لوکس نشان دادن فضا دارد. با انتخاب انواع لوستر سقفی، چراغ دیواری، آویز، آباژور و … می‌توانید جلوه‌ای لوکس و فاخر به خانه خود ببخشید.

مطلب پیشنهادی:  گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

همچنین با استفاده از نور خطی روی دیوارها می‌توانید فضای خانه را منحصر به فرد جلوه دهید. این کار به ویژه در اتاق خواب بهترین بازخورد را دارد و برای دیزاین دیوار پشت تخت پیشنهاد می‌شود.

طراحی خانه لاکچری با کمترین هزینه

استفاده از کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی یک نوع متریال جدید برای پوشش کف فضاهای مسکونی، تجاری و اداری است. این پوشش کف با توجه به دوام و زیبایی، هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد.

انواع طرح‌های دوبعدی و سه‌بعدی با کفپوش اپوکسی قابل اجرا است. همچنین می‌توانید طرح سنگ طبیعی را با استفاده از این مدل کفپوش اجرا کنید. طرح‌های سنگی و ابر و بادی جلوه‌ای بسیار جذاب دارند و بهترین انتخاب برای دکور خانه لاکچری هستند.

تنوع در قطعات مبلمان

حتماً لازم نیست مبلمان پذیرایی شما با هم ست باشند. می‌توانید یک یا دو قطعه صندلی متفاوت را در پذیرایی منزل تحت عنوان مبل میزبان قرار دهید. طرح و رنگ این دو صندلی می‌تواند به طور کامل متفاوت باشد. همچنین می‌توانید از انواع پاف مبل یا صندلی عثمانی برای تکمیل کردن فضای نشیمن خود استفاده کنید.

طراحی خانه لاکچری با کمترین هزینه

تزیین دیوارها

تزیین دیوارها با انواع دیوارپوش یا کاغذ دیواری نیز از جمله راهکارهای دکور خانه لاکچری است. همچنین می‌توانید با نقاشی روی دیوار، جلوه‌ای لوکس و فاخر به خانه ساده خود ببخشید.

انواع تکنیک‌های رنگ‌آمیزی دیوار برای خانه‌های لوکس کاربرد دارند. شما می‌توانید با استفاده از شابلون، طرح‌های جذاب و لوکسی را روی دیوار پذیرایی یا اتاق خواب پیاده کنید.

سخن پایانی

دیزاین خانه لاکچری همیشه قرار نیست هزینه‌بر باشد. با کمی خلاقیت و ایده‌پردازی می‌توانید شیک‌ترین طراحی‌ را در خانه خود پیاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از اکسسوری‌های دکوری و نورپردازی مناسب، کلید طراحی خانه لوکس و فاخر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…