جهنم تایلند کجاست؟

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تایلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیاست که مردم زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آن راهی آسیا می‌شوند؛ اما آیا می‌دانید همین کشور زیبا با خلیج‌های استثنایی خود، پارکی دارد که به معنای واقعی جهنم روی زمین است؟
جهنم تایلند

تایلند به عنوان یکی از کشورهای محبوب توریستی در سراسر دنیا دارای جاذبه‌های بی‌شماری است که در لیست زیباترین جاذبه‌های دنیا قرار می‌گیرند. با این وجود در این کشور پارکی وجود دارد که توریست‌ها رغبت زیادی برای دیدن آن ندارند مگر از سر کنجکاوی یا ماجراجویی، به همین دلیل به این پارک جهنم تایلند می‌گویند. همراه دلتامگ با این جاذبه ترسناک تایلند آشنا شوید.

پارک جهنم تایلند

تقریبا همه مردم دنیا این تصور را دارند که بهشت و جهنم مکان‌هایی خارج از زمین است و هیچ‌گاه امکان دیدن آن‌ها روی زمین وجود ندارد. از طرفی همه مردم دنیا فکر می‌کنند که جهنم مکانی است که در آن قرار است گناهکاران به بدترین شکل ممکن مجازات شوند و عذاب بکشند. پس چرا اصلا چنین جایی روی زمین باشد؟

ظاهرا در تایلند همه جور دیگری فکر می‌کنند. پارک‌های زیبا و هیجان‌انگیز زیادی؛ مانند پارک‌های دیزنی لند در سراسر دنیا وجود دارد که مردم با میل و اشتیاق برای رفتن به آنجا صف می‌کشند؛ اما در تایلند مسئولان این کشور تصمیم گرفتند پارکی بسازند که درست بر خلاف پارک‌های زیبا و جذاب سراسر دنیا باشد و نام آن را جهنم تایلند گذاشتند.

جهنم تایلند کجاست؟

بین دو شهر بانکوک و پاتایا پارکی وجود دارد که با مجسمه‌های غیرعادی و خاصش به یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های تایلند تبدیل شده است. این پارک در فاصله نود کیلومتری از بانکوک واقع شده است و خود تایلندی‌ها به آن باغ وانگ سائن سوک می‌گویند.

در هر گوشه و کناری از این جهنم مجسمه‌هایی می‌بینید که انسان‌ها را در حال عذاب کشیدن بر اساس گناهانی که انجام داده‌اند با چهره‌هایی زشت و کریه به تصویر می‌کشند. این مجسمه‌ها چنان زشت و بدقواره ساخته شده‌اند که تصاویر آن‌ها تا مدت‌ها از ذهن بینندگان بیرون نخواهد رفت.

جهنم تایلند کجاست؟

ایده ساخت این جهنم از کجا آمد؟

بودایی‌ها نیز مانند بسیاری دیگر از مردم دنیا معتقدند که در ورای این زمین خاکی مکانی به نام جهنم وجود دارد که هر فرد بر اساس گناهی که کرده در آنجا مجازات می‌شود. بسیاری از مردم تایلند بودایی هستند و ظاهرا این پارک برای آن‌ها و به منظور عبرت گرفتن و رهنمود شدن آن‌ها به سمت پاکی‌ها و خوبی‌ها ساخته شده است. سازنده این پارک یک راهب بودایی بود که در سال 1976 تصمیم به ساخت این پارک عجیب گرفت.

مطلب پیشنهادی:  چه روش‌هایی برای بهبود روابط دورکاری مهم است؟

مجسمه‌های جهنم تایلند

مجسمه‌های موجود در جهنم تایلند سیمانی و رنگ شده هستند و قدمت زیادی دارند. اغلب آن‌ها با اندازه واقعی انسان ساخته شده و برخی به علت عذاب‌هایشان بزرگ‌تر یا با شکل‌هایی متفاوت هستند. مجسمه‌ها را در گوشه و کنار پارک در حال عذاب کشیدن به روش‌های مختلف، برخی به صورت فردی و برخی به صورت گروهی می‌بینید. در این میان این مجسمه‌ها نگهبان‌ها و شکنجه دهندگان جهنم را هم می‌توانید ببینید که در حال عذاب دادن به سایر مجسمه‌ها با چهره‌هایی خشن و بی‌رحم هستند.

تایلند

سخن پایانی

درست است که چنین پارکی در میان تمام زیبایی‌های تایلند کمی عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد؛ اما این پارک در کنار زیبایی‌های این کشور بی‌نظیر به یکی از مکان‌های محبوب ماجراجویان تبدیل شده و کسانی که دلشان می‌خواهد نوع دیگری از گردشگری و هیجان را تجربه کنند حتما به دیدن جهنم تایلند می‌رود. این پارک در لیست چیزهای عجیبی است که فقط در سفر به تایلند می‌بینید قرار دارد و نظیر را در کمتر جایی از دنیا می‌توانید ببینید.

تعداد کلمات مطلب: 543

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    1 آذر 1402 در 8:10 ب.ظ

    عجب ..

    پاسخ

  2. ناشناس

    15 آذر 1402 در 5:10 ب.ظ

    خیلی جالب هست اگر برای کسانی که گناه می‌کنند عبرت باشد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…