چیزهای عجیبی که فقط در سفر به تایلند می‌بینید!

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در میان کشورهای آسیایی که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید کدام‌یک را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ سفر به تایلند را دوست دارید؟ فکر می‌کنید چه چیزی در این کشور زیبا و تماشایی در انتظار شما نشسته است؟ تایلند مملو از جاذبه‌های عجیب و غیرقابل‌باور است.
سفر به تایلند

تایلند کشور جذابی است که سفر به آن برای خیلی‌ها مانند سفر به بهشت است! تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیایی است که مقصد گردشگری بسیاری از مردم در سراسر دنیاست. شاید جالب باشد بدانید که در سفر به تایلند هر چیز غیرمنتظره‌ای که فکرش را بکنید در انتظار شما خواهد بود. اگر دلتان می‌خواهد با عجایب این کشور آشنا شوید، با دلتامگ همراه شوید.

تایلند کجاست؟

این کشور را با نام رسمی پادشاهی تایلند می‌شناسند که نام قدیم آن سیام بوده است. سیام کشوری است که در شبه‌جزیره هندو چین، در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. همسایه‌های این کشور زیبا کامبوج، مالزی، میانمار و لائوس هستند. دریای آندامان و سواحل تایلند از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری در این کشور هستند که در هیچ کجای دیگری از دنیا نمی‌توانید ببینید. طبیعت تایلند چنان زیبا و شگفت‌انگیز است که امکان ندارد به آنجا بروید و مجذوب زیبایی‌های آن نشوید. تایلند یکی از کهن‌ترین کشورهای آسیایی است که در آن می‌توانید جاذبه‌های تاریخی بسیار و معابد گوناگون و اعجاب‌انگیزی ببینید؛ اما جاذبه‌های این کشور در این‌ها خلاصه نمی‌شود. تایلند مملو از شگفتی و چیزهای عجیب است.

جشن آب تایلند

جشن آب تایلند

در ماه آوریل یکی از جذاب‌ترین فستیوال‌های این کشور برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به آن از سراسر دنیا آماده سفر به تایلند می‌شوند. فستیوال آب تایلند جشنی است که در آن عاشقان آب‌بازی گرد هم می‌آیند تا سال نو تایلندی را با خیس شدن جشن بگیرند! تایلندی‌ها اعتقاد دارند که آب ناپاکی‌ها می‌شوید و در این جشن تلاش می‌کنند تا با خیش شدن پاک شوند! البته یادتان باشد که کسی نباشد شما را خشک کند!

از بازار آمولت طلسم بخرید

یکی دیگر از جاذبه‌های سفر به تایلند بازار آمولت است که در آن می‌توانید برای هر نیت و آرزویی که دارید یک طلسم بخرید و بعد در انتظار محقق‌شدن رویاهایتان بنشینید!

بازار جادوگری تایلند

خیابان معروف تایلند

در تایلند خیابان‌های معروف زیادی وجود دارد که گردشگران را جذب می‌کند؛ اما در این کشور یک مسیر ریلی بسیار عجیب وجود دارد که درست از میان بازار مواد غذایی عبور می‌کند! اینجا بازار راه آهن مائک لانگ است که در چند روز چند بار از میان آن قطار عبور می‌کند؛ اما فکر می‌کنید آیا عبور قطار باعث کسادی کسب‌وکار این بازار شده است؟ خیر! کاسبان وسایلشان را جابه‌جا می‌کنند و منتظر عبور قطار می‌شوند و دوباره بساط خود را درست روی ریل قطار پهن می‌کنند! و این‌گونه یکی از جذاب‌ترین بازارچه‌های دنیا را خلق می‌کنند!

مطلب پیشنهادی:  تهیه نان شیرمال فوری، بدون فر

جشن فانوس تایلند

سفر به تایلند و جشنواره فانوس شناور

چه جشن عجیبی در دنیا وجود دارد که دیدن آن نه‌تنها شما را به وجد بیاورد؛ بلکه مملو از احساسات و انرژی‌های مثبت و فراموش‌نشدنی برایتان باشد؟ فستیوال یی پنگ یا جشن فانوس تایلند یکی از این جشن‌هاست. آسمانی را تصور کنید که مملو از فانوس‌های شناوری است که آرزوهای مردم را بر دوش می‌کشند بدون شک یکی از زیباترین تصاویر ثبت شده در ذهن شما خواهد بود.

یک شب اقامت در داخل یک‌تکه میوه

عجایب سفر به تایلند تمام‌شدنی نیست! تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید در داخل یک‌تکه میوه هم شب خوبی را بگذرانید؟ تایلندی‌ها از هر میوه‌ای که فکرش را بکنید ایده ساخت خانه گرفته‎‌اند. اقامتگاه‌هایی که شبیه قارچ و آناناس و بامبو هستند برای هر گردشگری جذاب هستند.

خانه های میوه ای

بچه فرشته‌ای که برای خوشبختی شما آمده است

هر کشوری آیین‌های خرافاتی و طلسم‌های خود را دارد و تایلند یکی از خرافاتی‌ترین کشورهای جهان است. در این کشور عروسک‌هایی به اسم بچه فرشته ساخته می‌شوند که باید با آن‌ها به مهربانی و درستی رفتار کنید تا خوشبخت شوید! تایلندی‌ها با این بچه فرشته‌ها درست مانند بچه‌های واقعی رفتار می‌کنند. آن‌ها را حمام می‌برند، لباس‌هایشان را عوض می‌کنند، برایشان غذاهای خوب می‌گیرند و حتی بعضی‌ها پرستار بچه استخدام می‌کنند!

عروسک های غیر طبیعی تایلند

سخن پایانی

سفر به تایلند بدون شک می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهای عمر شما باشد که شما را با هر چیز عجیب و غریب و غیرقابل‌باوری آشنا می‌کند! در این کشور چیزهایی خواهید دید که به‌جرئت می‌توانیم بگوییم در هیچ کجای دیگر دنیا وجود ندارد. این روزهای زیبای پاییزی فرصت مناسبی برای سفر به گرجستان هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…