جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب شیک و جادار

1
13
زمان مطالعه: 4 دقیقه
با کمی خلاقیت می‌توانید علاوه بر استفاده بهینه از فضا، یک کمد دیواری جادار و زیبا برای اتاق خواب خود طراحی کنید.
کمد دیواری اتاق خواب جدید

کمد دیواری اتاق خواب یکی از مهم‌ترین عناصری است که هنگام دکوراسیون داخلی باید به آن توجه داشته باشید. در اینجا باید بدانیم به چه میزان فضا برای نگهداری لباس‌ها نیاز داریم. همچنین باید متراژ اتاق خواب را در نظر بگیریم و ببینیم امکان قرار دادن یک تخت یا میز تاشو درون کمد دیواری وجود دارد یا خیر. در این مطلب از دلتامگ با مدل‌های جدید و جادار کمد دیواری مخصوص اتاق خواب آشنا می‌شوید.

۵ مدل کمد دیواری اتاق خواب جادار و جدید

کمد دیواری مدرن در مدل‌های مختلفی برای اتاق خواب مستر یا اتاق خواب نوجوان طراحی می‌شود. در این مطلب ما ۵ مدل کمد دیواری اتاق خواب جدید و جادار معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از این مدل‌های زیبا را در منزل خود داشته باشید.

کمد دیواری با تخت تاشو

کمد با تخت تاشو، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب است. این مدل کمد دیواری برای اتاق خواب مستر یا فرزندان قابل اجرا است و می‌توانید تخت خواب تک نفره یا دو نفره را بسته به نیاز به صورت تاشو در دل کمد دیواری تعبیه کنید. برای این کار جک‌هایی درون کمد دیواری تعبیه می‌شود. دقت کنید که کیفیت متریال، ریل‌ها و جک‌های تخت تاشو در اینجا اهمیت بسیاری دارد.

کمد دیواری اتاق خواب با تخت تاشو

کمد دیواری با میز تحریر

این مدل کمد دیواری، برای اتاق خواب تک نفره بزگسال یا کودک و نوجوان کاربرد دارد. می‌توانید یک گوشه از فضای اتاق را برای قرار دادن یک میز تحریر جمع و جور درون کمد دیواری در نظر بگیرید. با این کار از فضای اتاق به نحو مفیدی استفاده کرده‌اید. انتخاب متریال هماهنگ با سبک دکوراسیون اتاق خواب در اینجا اهمیت بسیاری دارد. در برخی از موارد میز دو کاربری دارد و می‌توان آن را به تخت خواب یا مبل تبدیل کرد.

کمد دیواری اتاق خواب با میز تاشو

کمد دیواری با میز آرایش

این مدل کمد دیواری برای اتاق خواب مستر یا اتاق خواب دخترانه بهترین انتخاب است. با این کار شما یک طراحی یکدست و زیبا برای اتاق خواب خود انجام داده‌اید. می‌توانید با قرار دادن پنل‌های دیواری و نور خطی درون شیار دیوار، یک فضای عالی و شیک درون اتاق خواب خود ایجاد کنید. دقت کنید که قفسه‌بندی کمد دیواری اتاق خواب با نیازهای شما هم‌خوانی داشته باشد.

کمد دیواری اتاق خواب با میز آرایش

کمد دیواری اتاق خواب در ترکیب با دیوار تلویزیون

می‌توانید یک فضای کوچک در دل کمد دیواری در نظر بگیرید و داخل آن تلویزیون خود را قرار بدهید. در خانه‌های لوکس، فضای زیر تلویزیون یک شومینه مدرن قرار می‌گیرد. همچنین در مواردی، این دیوار تلویزیون در میان کمد به صورت گردشی اجرا می‌شود. به این شکل که با چرخاندن آن، تلویزیون در فضای نشیمن خانه دیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  گل مرجان مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی برای شما

کمد دیواری اتاق خواب با دیوار تلویزیون

کمد دیواری با درب مخفی

این مدل کمد دیواری جذابیت خارق‌العاده و مرموزی دارد. در اتاق خواب مستر که حمام و سرویس بهداشتی مستقل دارد، می‌توانیم این سبک طراحی را پیاده‌سازی کنیم. به این صورت که کمد دیواری به صورت پنل‌های دیواری روی دیوار کار می‌شود و درب آن کاملاً مخفی است.

درزها به قدری مویی کار می‌شوند که هیچ کس تصور نمی‌کند در میان آ‌ن‌ها درب کمد دیواری وجود دارد. می‌توانید این طراحی را تا درب حمام و سرویس بهداشتی ادامه دهید و یک درب مخفی درون اتاق خواب خود داشته باشید. در اتاق‌های بزرگ، این درب مخفی می‌تواند به یک اتاق لباس یا کلوزت روم باز شود.

کمد دیواری اتاق خواب با درب مخفی

نکات مهم طراحی کمد دیواری اتاق خواب

هنگام انتخاب مدل کمد دیواری باید یک سری نکات مهم را مد نظر داشته باشید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • قفسه‌بندی کمد دیواری باید بر اساس نیاز شما انجام شود. برای مثال ممکن است به فضای بیشتری برای نگهداری کفش‌ها نیاز داشته باشید؛ یا قفسه‌های کوچک زیادی برای قرار دادن لباس‌های تاشده بخواهید.
  • به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب دقت کنید. برای اتاق خواب مدرن، بهتر است سراغ طراحی ساده و امروزی بروید. کمد دیواری با درب مخفی برای اتاق خواب مینیمال بهترین انتخاب است.
  • درب مناسب برای کمد دیواری انتخاب کنید. درب‌های ریلی و ترکیبی بهترین انتخاب برای اتاق‌های کوچک هستند.

قفسه بندی کمد دیواری اتاق خواب

سخن پایانی

برای برقراری نظم و ترتیب در فضاهای خانه به کمد و قفسه به تعداد بالا نیاز داریم. شما باید از تمام فضا به بهترین شکل استفاده کنید تا خانه خلوت و مرتب به نظر برسد. کمد دیواری یکی از مهم‌ترین المان‌های دکوراسیون اتاق خواب است. برای انتخاب یک کمد دیواری جادار و در عین حال زیبا، باید خوب نیازهای خود را بررسی کنید. در این مطلب سعی کردیم جالب‌ترین و جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب را به شما معرفی کنیم.

یک نظر

  1. ناشناس

    23 آبان 1402 در 0:15 ق.ظ

    خیلی جالبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…