جدیدترین مدل‌های لوستر آشپزخانه ۲۰۲۳

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوستر آشپزخانه یکی از المان‌های مهمی است که هنگام دکوراسیون این فضا باید به آن توجه داشته باشیم. در این مطلب با ۷ مدل لوستر آشپزخانه شیک و زیبا آشنا می‌شوید.
لوستر آشپزخانه

تجهیزات نورپردازی علاوه بر روشن‌تر کردن فضا، به عنوان یک عنصر شاخص نیز در دکوراسیون داخلی نقش دارند. دکوراسیون آشپزخانه در خانه‌های امروزی اهمیت زیادی دارد و نورپردازی آن باید به صورت اصولی انجام شود. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل لوستر آشپزخانه لوکس آشنا می‌شوید که زیبایی منزل شما را دوچندان می‌کنند.

انواع مدل‌های لوستر آشپزخانه لوکس

ایجاد ظاهری لوکس و فاخر در آشپزخانه، بیش از هر چیز مدیون نورپردازی است. از این رو مدل لوستر سقفی که برای آشپزخانه انتخاب می‌کنید باید با سبک دکوراسیون و ابعاد فضایی هم‌خوانی داشته باشد. در ادامه ۷ مدل لوستر مناسب برای آشپزخانه معرفی می‌کنیم.

لوستر حصیری

لوستر آشپزخانه حصیری، انتخابی جذاب برای ایجاد ظاهری لوکس و در عین حال صمیمی به ویژه برای دکوراسیون خانه‌های کوچک است. این مدل لوستر با سبک‌های دکوراسیون مدرن، مینیمال و حتی در مواردی نئوکلاسیک هم‌خوانی دارد. بالای اپن آشپزخانه یا میز صبحانه‌خوری، بهترین محل برای نصب لوسترهای حصیری است.

لوستر آشپزخانه حصیری

مدل لوستر اتمی

لوستر اتمی به لوسترهای چندشاخه‌ای گفته می‌شود که شاخه‌های آن‌ها به صورت منظم یا نامنظم پخش شده‌اند. ظاهر این مدل لوستر به ساختار اتم شبیه است و به همین دلیل به آن‌ها اتمی گفته می‌شود. این مدل لوستر برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن و امروزی بهترین انتخاب است.

لوستر کریستال کلاسیک

لوستر آشپزخانه کریستال کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها برای روشنایی آشپزخانه است. این مدل لوستر برای آشپزخانه‌های لوکس امروزی و سبک‌های کلاسیک یا نئوکلاسیک انتخاب بسیار جذابی است. در کنار آن می‌توانید از اکسسوری‌های طلایی و برنجی برای تزیین آشپزخانه استفاده کرده و ظاهری لوکس و زیبا به آن ببخشید.

لوستر آشپزخانه کریستال کلاسیک

لوستر مدل فانوسی

لوسترهای فانوسی از جمله ترندهای دکوراسیون داخلی هستند که بیشتر برای بالای کانتر آشپزخانه نصب می‌شوند. این مدل لوسترها ظاهری قدیمی اما لوکس به فضای خانه می‌بخشند و در کنار کابینت نئوکلاسیک بسیار زیبا به نظر می‌رسند. هنگام انتخاب این مدل لوستر باید به ابعاد فضا و ارتفاع سقف خود دقت داشته باشید. قرار دادن چند مدل لوستر فانوسی کنار هم بالای کانتر آشپزخانه، جلوه‌ای بی‌نظیر به فضای شما می‌بخشد.

مطلب پیشنهادی:  با آینه چراغ دار، جلوه‌ای لوکس به خانه ساده خود ببخشید

لوستر آشپزخانه فانوسی

لوستر شیپوری

این مدل لوسترها به صورت آویزهای تکی و یا چند تایی بالای کانتر آشپزخانه نصب می‌شوند. می‌توانید با ایجاد تنوع رنگ در میان آن‌ها، جلوه‌ای جذاب و دوست داشتنی به آشپزخانه خود ببخشید. به این صورت که چند لوستر شیپوری در رنگ‌های متنوع پاستلی، طلایی و … در کنار هم قرار می‌دهید و علاوه بر روشنایی فضا، جلوه‌ای لوکس و دلنشین در آن ایجاد می‌کنید.

لوستر آشپزخانه شیپوری

لوستر مدل صنعتی لوکس

این مدل لوستر آشپزخانه با متریال‌های متنوعی مانند استیل، برنج یا آهن ساخته می‌شود. زیبایی و جذابیت این لوستر بسیار خیره‌کننده است. اگر طرفدار سبک‌های مدرن و امروزی هستید، لوستر صنعتی برای شما بهترین انتخاب است. در کنار آن می‌توانید با قرار دادن انواع آثار هنری انتزاعی و لوازم دکوری شیک، ظاهری فوق‌العاده لوکس به منزل خود ببخشید.

لوستر آشپزخانه صنعتی لوکس

لوستر آویز حبابی تکی

این مدل لوستر مانند مدل شیپوری، به صورت خطی بالای کانتر آشپزخانه نصب می‌شود. شفافیت حباب‌ها در کنار متریال براق استیل به رنگ‌های نقره‌ای یا طلایی، جلوه‌ای لوکس به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشد. اگر امکان نصب لوستر بالای کانتر آشپزخانه وجود ندارد، می‌توانید لوسترهای حبابی رنگی را در مرکز آشپزخانه و نزدیک به هم نصب کنید تا ظاهری لوکس و بی‌نظیر در آشپزخانه شما ایجاد شود.

لوستر آشپزخانه حبابی تکی

سخن پایانی

انتخاب لوستر آشپزخانه از مراحل مهم دکوراسیون داخلی است. در کنار آن باید به منابع دیگر نورپردازی مثل نور مخفی یا هالوژن نیز فکر کنید تا آشپزخانه شما مدرن و امروزی به نظر برسد. توجه به سبک دکوراسیون داخلی، میزان نور مورد نیاز فضا و ارتفاع سقف از جمله نکات مهمی است که باید هنگام لوستر برای فضاهای مختلف منزل در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …