با آینه چراغ دار، جلوه‌ای لوکس به خانه ساده خود ببخشید

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه چراغ دار یکی از جدیدترین و زیباترین المان‌های دکوراسیون داخلی منزل است. در این مطلب توضیحات بیشتری در مورد کاربرد این مدل آینه‌ها در تزیین فضاهای مختلف منزل ارائه می‌دهیم.
آینه چراغ دار

آینه چراغ دار یکی از المان‌های دکوری خانه‌های امروزی است و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. این مدل آینه در تمام فضاهای خانه قابل استفاده است. در اتاق خواب می‌توانید این مدل آینه را روی میز آٰرایش خود داشته باشید. در ادامه این مطلب از دلتامگ با کاربردهای آینه‌ چراغ‌دار در دکوراسیون منزل آشنا می‌شوید.

کاربردهای آينه چراغ دار در دکوراسیون منزل

آینه چراغ دار در تمام فضاهای منزل قابل استفاده است و جلوه‌ای بسیار لوکس و مدرن به خانه شما می‌بخشد. روشنایی این آینه‌ها به خاطر استفاده از چراغ‌های ال ای دی نواری است. می‌توانیم به این وسیله جلوه‌های جالبی را در فضاهای مختلف منزل ایجاد کنیم.

آینه چراغ دار برای ورودی منزل

آینه کنسول فضای ورودی منزل

چه خوب است که به آینه کنسول چوبی زیبای خود، جلوه‌ای روشن و لوکس بدهید و این کار با استفاده از آینه چراغ دار امکان‌پذیر است. انواع فرم‌های آینه را می‌توانید به صورت چراغ‌دار سفارش دهید و یا خودتان با استفاده از نوارهای ال ای دی آینه‌ای چراغ دار و نورانی بسازید. آینه‌های چراغ‌دار در فضای ورودی خانه، جلوه‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌کنند و از این نظر بسیار پرطرفدار هستند.

آینه دکوراتیو نشیمن و پذیرایی

می‌توانید روی یکی از دیوارهای پذیرایی یا نشیمن، یک یا چند مدل آینه چراغ دار دکوراتیو نصب کنید و از این طریق، جلوه‌ای لوکس به فضای خانه خود ببخشید. آينه‌ها قرار نیست حتماً با قاب‌های هندسی معمول طراحی شده باشند. انواع آینه با اشکال غیرهندسی منحنی و جذاب قابل طراحی هستند و می‌توانید به وسیله آن‌ها دکوری خاص و جذاب برای خانه ایجاد کنید.

آینه چراغ دار پذیرایی و نشیمن

آینه حمام و دستشویی

آینه دستشویی چراغ دار، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مدل آینه برای انواع روشویی کابینت دار یا سرامیکی قابل استفاده است و جلوه‌ای لوکس به فضاهای خصوصی منزل شما می‌بخشد. می‌توانید از کابینت با درب آینه‌ای چراغ‌ دار استفاده کنید و به این طریق، کارایی فضای خود را افزایش دهید. در مدل‌های جدیدتر، آينه چراغ‌دار روی دیوارپوش چوبی اجرا می‌شود و جلوه‌ای فوق‌العاده به فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌بخشد.

مطلب پیشنهادی:  پوشش داکرومات چیست؟

آینه چراغ دار سرویس بهداشتی

آینه اتاق خواب

در اتاق خواب می‌توانیم آینه چراغ دار را برای میز آرایش انتخاب کنیم و یا روی دیوار یک یا چند مدل آينه دکوراتیو چراغ دار داشته باشیم. انواع اشکال هندسی یا غیرهندسی برای آینه اتاق خواب قابل سفارش هستند و شما بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب خود، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. دقت کنید که محل قرارگیری آینه در سمتی باشد که تصویر افراد در آينه به اصطلاح ضدنور نشود.

آینه چراغ دار اتاق خواب

نکات انتخاب آينه برای فضاهای مختلف منزل

هنگام انتخاب آينه چراغ دار برای فضاهای مختلف منزل، باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • به نورپردازی فضا دقت کنید و یک آینه چراغ‌دار متناسب با میزان نور فضا انتخاب کنید.
  • ابعاد فضا و نورگیری آن در روز را در نظر بگیرید.
  • به هماهنگی سبک دکوراسیون داخلی منزل دقت داشته باشید.
  • محل مناسبی را برای قرار دادن آینه انتخاب کنید. جایی که بیشتری کاربری را داشته باشد و به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

سخن پایانی

آینه چراغ دار، یکی از به‌روزترین المان‌ها در دکوراسیون داخلی منزل است و به وسیله آن می‌توانیم فضاهای مختلف خانه را به بهترین شکل تزیین کنیم. رعایت هماهنگی بین اجزا و عناصر موجود در خانه، اصلی است که باید همیشه در نظر داشته باشیم. در انتخاب آینه برای فضاهای مختلف نیز باید به کاربری فضا، سبک دکوراسیون و میزان نورگیری آن دقت کرده و بهترین محل را برای نصب آینه انتخاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…