5 مدل کاغذ دیواری جدید که فضای خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از ابزارهای محبوب برای تغییر و زیباسازی دیوارها، استفاده از کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری با الگوها و طرح‌های متنوع خود می‌تواند به دیوارها زندگی و جذابیت بیشتری ببخشد.
کاغذ دیواری جدید

استفاده از کاغذ دیواری برای پذیرایی و اتاق خواب‌ها، می‌تواند یک ایده مناسب برای زیباتر شدن خانه و پوشیده شدن نواقص آن باشد؛ اما انتخاب یک کاغذ دیواری شیک کار چندان راحتی نیست؛ چرا که بعضی از کاغذ دیواری‌ها این قابلیت را دارند که با ایجاد خطای دید، خانه را کوچک‌تر از حد معمول نشان دهند. در صورتی که می‌خواهید هنگام انتخاب کاغذ دیواری جدید، با این مشکل مواجه نشوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا مناسب‌ترین رنگ‌های کاغذ دیواری را به شما معرفی کنیم.

انواع کاغذ دیواری جدید که خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند

انتخاب درست کاغذ دیواری این امکان را به وجود می‌آورد که خانه دلبازتر و بزرگ‌تر از حد معمول دیده شود؛ بنابراین اگر متراژ خانه شما کوچک است و قصد دارید کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از این مدل‌ها استفاده کنید:

کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی

در خانه‌هایی که متراژ کوچکی دارند و میزان نور ورودی به خانه کم است، انتخاب کاغذ دیواری جدید رنگ روشن می‌تواند با بازتاب نور فضای خانه را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد. انتخاب یک کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی، می‌تواند سقف خانه را بلندتر نشان دهد؛ از سوی دیگر با انتخاب طیف‌های روشن رنگ کاغذ دیواری، دست شما برای انتخاب رنگ وسایل دیگر بازتر است؛ چرا که این رنگ‌ها به راحتی با وسایل دیگر هماهنگ می‌شوند. برای مثال سعی کنید از رنگ‌های زرد و لیمویی روشن، خاکستری روشن و سفید، استخوانی و آبی روشن استفاده کنید.

کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری راه راه

انتخاب کاغذ دیواری جدید راه راه برای خانه‌های کوچک، گزینه مناسبی است به شرط آنکه از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید؛ طراحی این مدل کاغذ دیواری برای اتاق خواب بسیار مناسب و کاربردی است. اگر سقف خانه شما کوچک است، در این مدل طراحی کاغذ دیواری باید نوارهای راه راه کاغذ دیواری به شکل‌های عمودی باشد و اگر وسعت فضای خانه کم است، راه راه‌ها باید به صورت افقی باشند.

کاغذ دیواری جدید

 کاغذ دیواری متالیک

اگر چیدمان خانه شما مدرن است، بهتر است از کاغذ دیواری متالیک استفاده کنید؛ چرا که چهره‌ای لوکس و مدرن به پذیرایی شما می‌بخشد. کاغذ دیواری متالیک در رنگ‌های مختلفی از جمله نقره‌ای، طلایی و برنز موجود است که به راحتی می‌توانید سایر وسایل خانه را با آن هماهنگ کنید. به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین رنگ کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری متالیک است.

مطلب پیشنهادی:  با این مبلمان ارزان، خانه خود را لوکس کنید

ترکیب کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار

استفاده از ترکیب کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار می‌تواند به دکوراسیون داخلی شما زیبایی ببخشد. این ترکیب به شما امکان می‌دهد تا الگوها و طرح‌های جذاب را با پس‌زمینه‌ای ساده و آرام ترکیب کنید. در انتخاب و ترکیب این دو نوع کاغذ دیواری، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید:

  • هماهنگی رنگ: مهمترین نکته در ترکیب کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار، هماهنگی رنگ‌ها است. مطمئن شوید که رنگ پس‌زمینه کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های الگوی کاغذ دیواری طرح‌دار هماهنگی دارد. این ترکیب می‌تواند به تعادل و هماهنگی بین دو نوع کاغذ دیواری کمک کند و ظاهری منسجم و زیبا را ایجاد کند.
  • نسبت استفاده: تعیین نسبت استفاده از کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار بستگی به سلیقه و سبک شما دارد. می‌توانید از کاغذ دیواری طرح‌دار برای یک دیوار یا قسمتی از دیوار استفاده کنید و سایر دیوارها را با کاغذ دیواری ساده پوشانید. این ترکیب می‌تواند ظاهری منظم به خانه شما ببخشد و بین فضا اتاق تعادل ایجاد کند.

کاغذ دیواری با الگوهای بزرگ

اگر فضای خانه شما بزرگ است از این طرح کاغذ دیواری جدید استفاده کنید، در غیر این صورت انتخاب این طرح برای خانه با متراژ کم، ریسک بزرگی است؛ انتخاب کاغذ دیواری با الگو بزرگ می‌تواند به پذیرایی رونق بخشد و فضایی شگفت‌انگیز را ایجاد کند. الگوها و طرح‌های بزرگ در کاغذ دیواری، می‌تواند فضای اتاق را جذاب‌تر کند به شرط آنکه به چند نکته توجه داشته باشید.

  •  الگوهای بزرگ در کاغذ دیواری برای پذیرایی نقش مهمی دارند. برای انتخاب الگوی مناسب، مطمئن شوید که اندازه الگو با ابعاد و مقیاس اتاق هماهنگ است. در اتاق‌های کوچک، الگوهای بزرگ ممکن است فضا را بیشتر به نظر برسانند. در این موارد، می‌توانید از الگوهای کوچک‌تراستفاده کنید.
  • انتخاب رنگ‌های مناسب برای الگوهای بزرگ نیز مهم است. در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ‌های تاریک و روشن و ترکیب آن‌ها در الگوها، تأثیر بزرگی در اندازه‌گ‌یری فضا دارد.

کاغذ دیواری جدید

پیشنهاد مطالعه: 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی

تعداد کلمات مطلب: 720

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل چیدمان اتاق خواب پسرانه

روحیات دخترانه و پسرانه ممکن است در برخی جوانب متفاوت باشند و این تفاوت‌ها می‌تواند در نحو…