جدیدترین مدل چیدمان آشپزخانه بدون اپن!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشپزخانه بدون اپن با طراحی ساده، ظاهری زیبا و مدرن به فضای خانه می‌بخشد. برای داشتن بهترین چیدمان در این مدل آشپزخانه‌ها با ما همراه باشید.
آشپزخانه بدون اپن

آشپزخانه مهم‌ترین قسمت در هر خانه‌ای است که نحوه چیدمان آن روی دکوراسیون کل خانه تاثیر می‌گذارد؛ در حال حاضر طراحی بیشتر آشپزخانه‌ها به گونه است که از اپن و جزیره برای آن استفاده نمی‌شود که مزایای بسیاری به همراه دارد؛ خصوصا اگر فضای خانه کوچک باشد؛ برای آشنایی با چیدمان آشپزخانه بدون اپن، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چیدمان انواع مدل آشپزخانه بدون اپن

با توجه به اینکه در زمان‌های قدیم متراژ بیشتر خانه‌ها زیاد بود، به همین دلیل از درب یا اپن برای آشپزخانه استفاده می‌‎شد؛ اینگونه فضای داخل آشپزخانه پنهان بود و چیدمان آن تاثیر زیادی روی دیگر قسمت‌های خانه نداشت؛ اما در حال حاضر با توجه به کوچک‌ شدن فضای آپارتمان‌ها، کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که آشپزخانه آن بسته باشد؛ از این رو در ادامه نحوه دکوراسیون آشپزخانه ایرانی بدون اپن را برای شما شرح می‌دهیم. انواع مدل آشپزخانه بدون اپن عبارتند از:

آشپزخانه بدون اپن

آشپزخانه‌ با پنجره‌ و درب‌ که رو به فضای آزاد باز می‌شود

اگر فضای آشپزخانه شما به گونه‌ای است که پنجره‌ یا درب‌ آن رو به فضای آزاد باز می‌شود، می‌تواند زیباترین نمای آشپزخانه بدون اپن را به شما هدیه دهد، به شرط آنکه هنگام چیدمان آن به چند نکته توجه داشته باشید.

  • سعی کنید از نوری که به آشپزخانه وارد می‌شود، نهایت استفاده را ببرید و برای تنظیم نور از پرده‌ها و روکش‌های مناسب با دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید.
  • اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است، بهتر است در نزدیکی پنجره‌ها یا در مقابل درب‌ میز ناهارخوری قرار دهید؛ اینگونه هنگام آشپزی یا خوردن وعده‌های غذایی از چشم‌انداز بیرون لذت می‌برید.

 آشپزخانه‌ بدون اپن که درب در یک سمت دیوار طراحی شده است

چیدمان اتین مدل آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که چیدمان باید به گونه‌ای باشد که ورودی آشپزخانه بدون اپن، برای تردد باز باشد و فضای مافی بین میز  سایر وسایل آشپزخانه وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  5 قدم تا داشتن اتاق خوابی شیک و مدرن به سبک هتل

آشپزخانه بدون اپن

بهترین دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام چیدمان آشپزخانه باید به آن توجه کرد، سبک دکوراسیون خانه است. برای داشتن بهترین مدل آشپزخانه بدون اپن جدید، لازم است هنگام چیدمان به چند نکته توجه داشته باشید.

انتخاب رنگ سفید طوسی برای کابینت

انتخاب رنگ و مدل کابینت برای آشپزخانه بدون اپن باید به گونه‌ای باشد که فضا را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد. به همین دلیل بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه بدون اپ، سفید و طوسی است. برای زیبایی بیشتر می‌توانید از آجرهای مصنوعی با ترکیب رنگ‌های گرم مانند خاکستری و کرم استفاده کنید که فضایی گرم و صمیمی به محیط آشپزخانه می‌بخشد.

چیدمان لوازم ضروری در قفسه‌های بدون درب

در این سبک چیدمان به‌جای کابینت‌ های آشپزخانه از قفسه‌هایی برای سازماندهی لوازم پخت‌وپز و لوازم ضروری آشپزخانه استفاده می‌شود. این سبک چیدمان منظم لوازم علاوه بر ایجاد حس سنتی و زیبایی باعث می‌شود که دسترسی به لوازم ضروری راحت‌تر باشد.

 آشپزخانه بدون اپن

مزایای آشپزخانه بدون اپن

  •  دسترسی آسان و سریع به لوازم و وسایل آشپزی است
  • جذب نور بیشتر در محیط آشپزخانه
  • بزرگ و دلبازتر نشان دادن آشپزخانه
پیشنهاد مطالعه: 5 مدل کابینت دو رنگ جدید 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزیین باغچه با ایده‌های خلاقانه و بکر

به گزارش دلتا تزیین باغچه خانه، به شما روح و جان تازه‌ای می‌دهد و شما می‌توانید از نگاه کر…