5 مدل کابینت دو رنگ جدید 1402

1
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر انتخاب رنگ کابینت برای شما سخت است و نمی‌دانید چه ترکیب رنگی خانه شما را لوکس و زیبا می‌کند، با ما همراه باشید.
کابینت دو رنگ جدید 

کابینت یکی از ضروری‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه است؛ چرا که نقش مهمی در زیبایی آشپزخانه و دکوراسیون کلی خانه دارد. با توجه به اینکه هرروز مدل‌های و رنگ‌های مختلفی از کابینت به بازار عرضه می‌شود، انتخاب را برای ما سخت‌تر می‌کند؛ به همین منظور امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم انواع کابینت دو رنگ جدید را که امروزه در دنیای دکوراسیون بسیار ترند است، به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل کابینت دو رنگ

کابینت دو رنگ جدید یکی از پرطرفدارترین و مدرن‌ترین انواع کابینت‌ها هستند که در بسیاری از طرح‌ها و سبک‌های دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند. که در ادامه بهترین ترکیب دو رنگ برای کابینت را معرفی می‌کنیم.

کابینت دو رنگ جدید 

کابینت دو رنگ کرم قهوه ای

کابینت‌های دو رنگ کرم و قهوه‌ای یکی از مدل‌های پرطرفدار کابینت‌های دو رنگ هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند. در این مدل، قسمت بالایی کابینت به رنگ کرم و قسمت پایینی به رنگ قهوه‌ای طراحی می‌شود. این ترکیب رنگی باعث می‌شود حس طبیعی به محیط می‌بخشد و آشپزخانه را دلنشین‌تر می‌کند. اما برای انتخاب این ترکیب رنگ به این نکته توجه داشته باشید که برای ایجاد تناسب در دکوراسیون داخلی، می‌توانید از رنگ‌های مشابه یا متضاد با این ترکیب رنگ برای دیوارها و کف‌ها استفاده کنید.

کابینت دو رنگ جدید

کابینت دو رنگ طرح چوب

اگر سبک آشپزخانه شما کلاسیک است، این مدل کابینت دو رنگ جدید انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. بهتر است برای استفاده از این ترکیب رنگ در آشپزخانه، قسمت بالایی کابینت به رنگی مانند سفید یا خاکستری و قسمت پایینی به رنگ چوب طراحی شود. در نظر داشته باشید که رنگ انتخابی با دیگر رنگ‌های موجود در خانه هماهنگی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  عالی قاپو، عمارتی چند بعدی!

کابینت دو رنگ جدید

کابینت دو رنگ جدید سفید مشکی

استفاده از این ترکیب رنگ باعث می‌شود که چیدمان آشپزخانه شما لوکس به نظر برسد؛ اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است، این ترکیب رنگ بهترین انتخاب است. برای این مدل بهتر است بخش بالایی کابینت به رنگ سفید و بخش پایینی به رنگ مشکی طراحی شود. توجه داشته باشید که ترکیب رنگ سفید و مشکی معمولا با رنگ‌های طبیعی و ملایم مانند خاکستری و قهوه‌ای منطبق است و در ترکیب با رنگ‌های شاد و روشن مانند آبی و صورتی نیز بسیار زیبا است.

کابینت دو رنگ جدید

کابینت دو رنگ سفید طلایی

سفید و طلایی بهترین انتخاب کابینت دو رنگ جدید است که به محیط آشپزخانه ظاهری بسیار شیک و سلطنتی می‌بخشد. معمولا برای کابینت دو رنگ هایگلاس از این ترکیب رنگ استفاده می‌کنند؛ به این روش که بخش بالایی کابینت به رنگ سفید و بخش پایینی به رنگ طلایی طراحی می‌شود. اگر متراژ آشپزخانه شما کوچک است، این ترکیب رنگ با انعکاس نور کمک می‌کند فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

کابینت دو رنگ جدید

پیشنهاد مطالعه: 6 گیاه زیبا و جادویی برای دور کردن پشه از محیط خانه

یک نظر

  1. ناشناس

    11 خرداد 1402 در 12:51 ب.ظ

    جالب وکاربردی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

حمام فضایی است که می‌تواند به واحه‌ای از آرامش و تجدید قوا تبدیل شود. در این دورهع از زمان…